Kontrola kakvoće benzina

moover

Active member
Program praćenja kakvoće tekućih naftnih goriva u 2010.

Vozači će konačno doznati kakvo gorivo kupuju na benzinskim postajama i kakva je njegova kvaliteta, piše Vjesnik. Naime, naležno Ministarstvo donijelo je Program praćenja kakvoće tekućih naftnih goriva u 2010., usklađen s europskim propisima, koji mijenja način označavanja goriva na benzinskim crpkama, prije svega prema sadržaju sumpora

http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2010_01_13_316.html

Izvoditelj uzorkovanja ne obavještava dobavljača o mjestu i vremenu izvođenja uzorkovanja.


Kako mislite da će se ovo odraziti na kvalitetu goriva? Znači li to da bismo uskoro mogli očekivati i malo manje vode u našim rezervarima? Ili ste skeptični i mislite kako je ovo samo mazanje očiju?
 
Mnogi se žale na kvalitetu goriva, vjerijatno s pravom! Ja osobno nisam imao nikada ni najmanjih problema!
 
prije svega prema sadržaju sumpora
:(
 
kao i sve u ovoj drzavi,ne bi se cudia da se ta "kontrola"namjesta u korist,naravno ine,pa zatim slijedi neka glupa reklama na tv-u kako ponosno reklamiraju svoje "vrhunske"proizvode. :D
 
Bojim se da ce to ostati samo prazno slovo na papiru kao i sve ostalo u ovoj drzavi  :palacdolje:
 
Nije to nikakava novost Negdje oko 2000 god drzavni inspektorat na celu sa Gosp Brankom Jordanicem glavnim drzavnim inspektorom i celinim covjekom HAK-a je nabavilo kombi za ispitivanje kakvoce proizvoda u sto je spadalo i gorivo .U roku od desetak minuta mogli su napravit analizu cca 300 proizvoda .Znam da je to trajalo par godina mislim do 2005 ali nisam siguran i iza toga vise nisam cuo za njega Znam da je onda bilo goriva od 91 oktana koje se prodavalo za 95 i jako puno malverzacija vezanog za gorivo i za dosta drugih proizvoda kombi je onda bio jako skup a spominjala se neka cijena od cca 5 000 000 kn ocigledno nekome nije odgovaralo ono sto je on otkrivao pa su ga i maknuli iz upotrebe drzavnog insepkotorata
 
Cim ide tuareg na plavi dizel,dobro je,a tu se kuka o eurodizelu...cccccc  :mrgreen:
 
bobo RR said:
Cim ide tuareg na plavi dizel,dobro je,a tu se kuka o eurodizelu...cccccc  :mrgreen:
ovo me podsjetilo na onaj vic kad je tip kupio Mercedes i umro od gladi...  :LOL:

Ja sam isto nekako skeptičan, čisto sumnjam da će ovo utjecati na kvalitetu, više mi se čini kao papirnato ispunjavanje nekih EU procedura koje moramo imati, a u praksi tko zna kako će se provoditi...




 
Ja mislim da još i danas prodaju neka goriva manje oktanske vrijednosti po cijeni jače.
95 po cijeni 98,OMV-ova 100-tka pod 95 itd,tako da i šta se kvalitete tiče,mogu
napisati šta god žele.
 
moover said:
ovo me podsjetilo na onaj vic kad je tip kupio Mercedes i umro od gladi...  :LOL:

Ja sam isto nekako skeptičan, čisto sumnjam da će ovo utjecati na kvalitetu, više mi se čini kao papirnato ispunjavanje nekih EU procedura koje moramo imati, a u praksi tko zna kako će se provoditi...
ma sigurno nema ništa od toga malo če se pisat,malo govorit,a stare rafinerije če i dalje radit onako kako mogu i  mi nečemo dobit kvalitetniji benzin  :D :D
 
Kako je krenulo opet će izgleda glavni krivac za loše gorivo biti voda  :mrgreen:
 
Sad bu savjesni radnici po crpkama stavljali obavjesti: " Danas smo ulili 200 litara vode u tankove 3 i 5,pa točite na preostalim tankovima.Hvala "
:jesus:
 
rus said:
ma sigurno nema ništa od toga malo če se pisat,malo govorit,a stare rafinerije če i dalje radit onako kako mogu i  mi nečemo dobit kvalitetniji benzin  :D :D

I ja tako nekako mislim....

A tak i onak će se u internim krugovima jako dobro znati gdje će se uzimati uzorci pa će na tim benzinskim postajama u to vrijeme možda i biti kvalitetnije gorivo....  :wink:
 
vozim se puno s kombijem, autom i motorom i nikad nisam imao problema s gorivom. Točim 90% na INA.

Kako znate za vodu u benzinu?
Kako vam sumpor utječe na rad mašine i kako ga provjeravate?
Kako znate količinu oktana u gorivu? Ima li neki uređaj za to?


:misli:
 
nema šanse da tankam na INI jer su razna istraživanja i akcije pokazale da najviše vode
i sumpora ima upravo na njihovim benz.postajama.
Necu si dopustiti da mi se dizelaš po zimi smrzne,da dimi ili slabije vuče jer sam tankao kod njih.
 
Pa nije voda u gorivu loša stvar. Em se voziš, em šparaš. 7,25 kn za litru eurodiesela, a 1,5 l litra vode u trgovini 3,5 kn. Pa kad zvadiš vodu možeš se i obogatiti polako.
Mislim da se na Golfu II, usred ljeta,  baš i nemože skužit kolko vode ima u gorivu, kad ide na pol vode, pol goriva. Problem je sa novim načinom ubrizgavanja koji je daleko osjetljiviji. Tu priču mogu pričati objektivni mehaničari. K tome valja razmišljati da se rezervoar toči do kraja i troši do kraja, kak se ne bi nakupljale nečistoće u njemu, a to se zaboravlja. Pa kad nakon pun k... tankanja ostaneš na rezervi pa pumpa povuče sav talog i čuda s dna rezervoara onda je krivo gorivo. A da netko neovisan treba vršiti kontrolu kvalitete goriva stoji. Bil je kombi "ISTINA" pa ga više nema. A zakaj ga nema razmislite.
Gorivo je energija. Energija se ne kupuje na litre. Dakle sam način prodaje/kupovine je kriv. A ne može se promijeniti.
Na koncu nema više monopola, pa za svoje novčiće možeš tankat gdje želiš.
 
snajper said:
nema šanse da tankam na INI jer su razna istraživanja i akcije pokazale da najviše vode
i sumpora ima upravo na njihovim benz.postajama.
Necu si dopustiti da mi se dizelaš po zimi smrzne,da dimi ili slabije vuče jer sam tankao kod njih.

zato class euro dizel na tifonu i nema zime.  :)
 
skala said:
vozim se puno s kombijem, autom i motorom i nikad nisam imao problema s gorivom. Točim 90% na INA.

Kako znate za vodu u benzinu?
Kako vam sumpor utječe na rad mašine i kako ga provjeravate?
Kako znate količinu oktana u gorivu? Ima li neki uređaj za to?


:misli:
sve se to da provjeriti, ako nisi imao problema tad si imao i sreće,  :mrgreen:
stvarno bi trebalo ponovo zazivati Jordanića da aktivira labos na kotačima koji smo svi mi kupili- (y)
Sad Tifon i OMV prodaju kao extra djevićansko gorivo za par lipa skuplje ali garantiraju da je OK. Ono kaj kupuju od INE prodavaju ali ne garantiraju niš. 8)
 
snajper said:
nema šanse da tankam na INI jer su razna istraživanja i akcije pokazale da najviše vode
i sumpora ima upravo na njihovim benz.postajama.
Necu si dopustiti da mi se dizelaš po zimi smrzne,da dimi ili slabije vuče jer sam tankao kod njih.

ja vozim novi kombi CDTI i točim na INA, nikad mi se nije smrzla nafta, nikad kombi ne dimi ili slabije vuče.

Molim da se ovdje jave svi koji su imali konkretnih problema. Znači ne na foru : pa ima vode ???? pa gdi je ta voda, kako se može vidjeti, koji motor dimi kada se toči na INA ???

Imam Mondea s 300.000 i nikad nisam ispuštao vodu iz rezervara ili .....nečeg.
To da se skuplja nečistoča na dnu rezervara, pa kad je rezervar prazan....pa kakve to ima veze pun ili prazan, cijev za usis goriva je uvijek na istom mjestu i uvijek vuće s dna rezervara.

Večina vas je pročitala u nekoj reviji ili 24 sata  da u benzinu ima vode, pa sad blebečete bez točke i zareza.