Kopiranje, kloniranje transpondera

SinisaZG

Member
Pitanjce za ekipu koja ima keyless sustav paljenja.
Imam GTR koji ima transponder pomoću kojeg pokrećem pilu :mrgreen:
Pri kupovini sam dobio samo jedan primjerak a novi kod dealera je 3400kn + podešavanje. U SLO je 400kn jeftiniji....
Malo je to skupo...jel ima alternative!? :oops:

Da li je netko radio kloniranje, kopiranje takvih "ključeva" da li to šljaka ili da se jrdnostavno ne zahebavam s time te pregrmim i platim taj iznos.....

Hvala na odgovorima (y)(y)
 
Probaj City Center One Jankomir, glavni ulaz i pomične stepenice za donju etažu, tamo je vrhunska radnja koja radi takove stvari...
 
meni su ovi radili novi ključ za tojotu

 
meni su ovi radili novi ključ za tojotu


Isto vrhunski, meni radili popravak crknutih polja na LCD ekranu u autu...
 
Probaj City Center One Jankomir, glavni ulaz i pomične stepenice za donju etažu, tamo je vrhunska radnja koja radi takove stvari...
Bio, također nemaju potrebnu opremu za kloniranje-kaze skupo a nemaju baš potražnju.
Specifični su sustavi keyless za motocikle, posebno za moj motor.
Kawasaki koristi sustav koji je Mitsubishi razvio, ću probati s gore navedenim autoservisima...
 
  • Like
Reactions: Village
Baš me zanimao odgovor... puno nudite a nisam baš imao info da svaki servis može riješiti tvornički kodirane ključeve.. Nedavno sam na autu samo promijenio bateriju u ključu i auto se resetirao na tvorničke postavke i njemački jezik.
 
Baš me zanimao odgovor... puno nudite a nisam baš imao info da svaki servis može riješiti tvornički kodirane ključeve.. Nedavno sam na autu samo promijenio bateriju u ključu i auto se resetirao na tvorničke postavke i njemački jezik.
Ja sam ostao iznenađen sustavom koji koristi Kawasaki, način na koji se transponder autorizira motociklu i kako njih dvoje "razgovaraju"
Motor traži transponder kod inicijalnog kontakta i kod prelaska 20km na sat.
I jedino original može biti u džepu tj reagira unutar 1m
Eventualne kopije ne, moraju se prisloniti na senzor iznad bravice.
Dalo bi se tu kemijati s kodom da inam potreban program i adaptere da se spojim na motor ali uvijek postoji šansa da nesto sj...
S obzirom na moju struku ( IT) i hobije usko sam povezan s time i tehnologija mi nije strana.
Također me iznenadilo nepoznavanje određenih stvari i načina rada kod takvih i sličnih radnji....
BTW od nekih 2006/07 teže se mogu klonirati bolji sustavi, može se samo "preseliti" kod na drugi....
Tu govorim o keyless sustavima-sustavima koji pokrecu motor a ne sustavima za otkljucavanje/zakljucavanje-ti su puno jednostavniji...
 
ova cifra kod dilera je nenormalna

ja sam upravo u istoj akciji, samo procedure je slijedeća,

u Rutingu kupim ključ sa transponderom, koji je ”prazan”. To košta 320 kuna. To nije baš isto ko oni sa keyless, al ne vidim neku razliku bitnu, unutra je isti neki kurac kaj komunicira sa motorom. Odem kod nekog od ovdje navedenih da mi ga “narežu” prema ovom ključu kaj već imam,

vratim se sa motorom u Ruting i oni sa nekim uređajem “uglazbe” taj novi sa motorom i uvedu ga nekam u svoje bazu

malo je drkanje sim tam, al ukupna cifra mi se ne čini skupa




Srki
 
  • Like
Reactions: SinisaZG
Bio, također nemaju potrebnu opremu za kloniranje-kaze skupo a nemaju baš potražnju.
Specifični su sustavi keyless za motocikle, posebno za moj motor.
Kawasaki koristi sustav koji je Mitsubishi razvio, ću probati s gore navedenim autoservisima...
negdje kod Britanca sam radio prije 2 g,
 
ova cifra kod dilera je nenormalna

ja sam upravo u istoj akciji, samo procedure je slijedeća,

u Rutingu kupim ključ sa transponderom, koji je ”prazan”. To košta 320 kuna. To nije baš isto ko oni sa keyless, al ne vidim neku razliku bitnu, unutra je isti neki kurac kaj komunicira sa motorom. Odem kod nekog od ovdje navedenih da mi ga “narežu” prema ovom ključu kaj već imam,

vratim se sa motorom u Ruting i oni sa nekim uređajem “uglazbe” taj novi sa motorom i uvedu ga nekam u svoje bazu

malo je drkanje sim tam, al ukupna cifra mi se ne čini skupa




Srki
Meni je jedina opcija koja za sada "drži vodu"
kupovina fob keya (transcievera) iz Amerike za 200$ i kod dealera za 400 kn konfiguracija.
 
ova cifra kod dilera je nenormalna

ja sam upravo u istoj akciji, samo procedure je slijedeća,

u Rutingu kupim ključ sa transponderom, koji je ”prazan”. To košta 320 kuna. To nije baš isto ko oni sa keyless, al ne vidim neku razliku bitnu, unutra je isti neki kurac kaj komunicira sa motorom. Odem kod nekog od ovdje navedenih da mi ga “narežu” prema ovom ključu kaj već imam,

vratim se sa motorom u Ruting i oni sa nekim uređajem “uglazbe” taj novi sa motorom i uvedu ga nekam u svoje bazu

malo je drkanje sim tam, al ukupna cifra mi se ne čini skupa




Srki
Autorizacija ključa na ECU sustavu mora odraditi dealer pomoću njegovog IDa, nesto poput MAC adrese na računalu.(jedinstveni je) Drugi dio se odrađuje procesom tvz sinkronizacijom ključa tj koda kod paljenja-tu se kod ključa veže za sustav motora i ako je ključ autoriziran(prethodno u servisu) on prihvaca taj kod transcievera i sustav je aktivan.
Taj isti transciever se u teoriji moze klonirati (kod paljenja) ALI onaj inicijalni ID je često kriptiran (e tu je problem)
Ključ s kodom je drugacija stvar, taj ID je sam ključ a kod je u njemu.
Kod transcievera (keyless) sistema je malo složenija stvar (nazalost 🥹🥹)
 
Autorizacija ključa na ECU sustavu mora odraditi dealer pomoću njegovog IDa, nesto poput MAC adrese na računalu.(jedinstveni je) Drugi dio se odrađuje procesom tvz sinkronizacijom ključa tj koda kod paljenja-tu se kod ključa veže za sustav motora i ako je ključ autoriziran(prethodno u servisu) on prihvaca taj kod transcievera i sustav je aktivan.
Taj isti transciever se u teoriji moze klonirati (kod paljenja) ALI onaj inicijalni ID je često kriptiran (e tu je problem)
Ključ s kodom je drugacija stvar, taj ID je sam ključ a kod je u njemu.
Kod transcievera (keyless) sistema je malo složenija stvar (nazalost 🥹🥹)
Kad se vec kuzis, raspitaj se kako rijesiti za Beverly (nije keyless) gdje ta antena kosta 1800kn a rikavaju nakon odredenog broja godina pa da znam kad me doceka.😄
 
Kad se vec kuzis, raspitaj se kako rijesiti za Beverly (nije keyless) gdje ta antena kosta 1800kn a rikavaju nakon odredenog broja godina pa da znam kad me doceka.😄
A kuzim se u smislu teorije kak sustav funkcionira kad pročitam service manual.
Pa me ne mogu baš zavaljati i prodavat maglu.
Nekako vjerujem da tamo negdje postoji neki meštar koji to zna posložiti bez dealera.
Za takvo što trebaš biti geek 😄
Pošalji mi service manual ako imaš pa pogledam...ili link gdje ga mogu preuzeti....
 
Kad se vec kuzis, raspitaj se kako rijesiti za Beverly (nije keyless) gdje ta antena kosta 1800kn a rikavaju nakon odredenog broja godina pa da znam kad me doceka.😄
? Vozim četvrti beverly u zadnjih 20 god, nikad nisam imao problem s tim, kupovao sam dodatne ključe, kopirao kod s master ključem, nikad problema. A nije da nisam učinio km i godinama ih vozio, od prve gen 200, druge 250i.e., treće 300i.e....

Sada imam novi 400 s keyless ključem za njih čujem da navodno crkavaju. U mene je tek 2 mjeseca i 1000km i zasad je OK...
 
Nisam ni ja znao za to, prije mjesec dana mi je počeo povremeno ne palit pa smo promijenili senzor na nogici i sve je bilo riješeno. Onda mi se jednom dogodilo da nije upalio i prvo su me pitali jel gori crvena lampica i ako da, onda je to do antene. Ove godine ih je baš dosta otišlo, uglavnom na 300 i 350. Meni još radi a senzor na bočnoj nogari je mislim jedina stvar koja mi je riknula u sedam godina. Čak je i akumulator isti...
 
  • Like
Reactions: Ninja