Krčki most - ponovo ?

Glavno da su se veliki bajkeri izborili za table,nema veze kakav je asfalt.
I da,ovo nije zahtjevna dionica za motor,ovo je zahtjevna dionica za sve tako da slijedeća borba naših bajkera može biti da se na tablu dodaju kamioni,auti,bicikle a i pješaci
 
MARINS said:
A sada ozbiljno pitanje:
Kaj to upozorenje znači?

Meni recimo znači da na nepoznatoj dionici mogu očekivati nekog zujana da mi u susret dojuri klizeći po boku. Meni se ti znakovi sviđaju.
 
MARINS said:
A sada ozbiljno pitanje:
Kaj to upozorenje znači?

Pa šta ja znam kako da ti objasnim...možda ovako najkraće

R3UScCv.jpg



Anticitizen419 said:
jesi dobro?

Ma okrenuo sam se natrag daj, nemam ja živaca za takve zahtjeve.
 
DamirK said:
Za forum imas vremana, nazalost  8)
Takvima najviše smeta i naplata krčkog mosta,nije da oni ikad idu preko njega ali kad bi išli morali bi platiti most  :mrgreen:
 
Dobije li se kakvo Uvjerenje o Osposobljenosti za Savladavnje Zahtjevnih dionica, ili barem Spomenica, nakon savladavanja takve dionice? Znam da ovi što pretjeraju dobiju mini spomen ploču, lampion i periodične posjete najuže rodbine i prijatelja iz kluba...
 
ne dobiješ zahvalnicu, ali dobiješ kovanicu koju onda poslije iskoristiš za prosvjed prema vlastitom nahođenju

što više puta prođeš to više možeš prosvjedovati
 
kad okineš na toj dionici,dobis spomenicu. Mozda se kaj dobi za vise okidanja :misli: pehar,kolajna
 
https://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/oglasilo-se-ministarstvo-uoci-prosvjeda-motociklista-provodimo-niz-aktivnosti-za-povecanje-sigurnosti/9290312/

Ovdje piše o tim tablama... po meni bi te table imale smisla ako bi kao u sloveniji stavili i duple odbojnike...
 
Jedina korist od tih imbecilnih tabela je za firmu koja je na "javnom natječaju" dobila posao. Tko nakon prvog zavoja ne skuži da je cesta zahtjevna vjerovatno nije dovoljno trezven ni da tablu uoči.
 
Koje table, koje gluposti. Kvalitetan asvalt ( sa granitom u smjesi) i neklizajuće bile crte i pješački!
Da bude još gore, u Splitu su puno pješačkih prijelaza piturali u žutu boju naravno klizajuću. Da pojasnim oko bijelih linija je sve ispunjeno žutom bojom, pa kad padne kiša nikakvi ABS i dr. stvari ti neće pomoć! :palacdolje: :shock:
 
Sinna said:
Koje table, koje gluposti. Kvalitetan asvalt ( sa granitom u smjesi) i neklizajuće bile crte i pješački!
Da bude još gore, u Splitu su puno pješačkih prijelaza piturali u žutu boju naravno klizajuću. Da pojasnim oko bijelih linija je sve ispunjeno žutom bojom, pa kad padne kiša nikakvi ABS i dr. stvari ti neće pomoć! :palacdolje: :shock:

Afrika sa strujon



Srki
 
gvo said:
Jedina korist od tih imbecilnih tabela je za firmu koja je na "javnom natječaju" dobila posao. Tko nakon prvog zavoja ne skuži da je cesta zahtjevna vjerovatno nije dovoljno trezven ni da tablu uoči.
Sinna said:
Koje table, koje gluposti. Kvalitetan asvalt ( sa granitom u smjesi) i neklizajuće bile crte i pješački!
Da bude još gore, u Splitu su puno pješačkih prijelaza piturali u žutu boju naravno klizajuću. Da pojasnim oko bijelih linija je sve ispunjeno žutom bojom, pa kad padne kiša nikakvi ABS i dr. stvari ti neće pomoć! :palacdolje: :shock:

Nju-nju.
Ser-kenj.
Trkelj.
Rišpekt!
:mrgreen:
 
:misli:
Trebalo bi uvest na tehničkom, umjesto da te bace zbog Šuplje Cijevi samo na motor nakelje nalju "Zahtjevan motor" - po tome bi svi odma znali da treba začepit uši kad te vide i s obzirom na to da su lijepo upozoreni, motor je uredan (y)