Kriza 'Prerada'?

OldBoy

New member
    ...ovo je prije nekih pet godina bio dio foruma na kojem se puno više toga događalo. U nekoj je paraleli znalo ići i po deset i više 'projekata'. Bilo ih je svakakvih, ali i definitivno dobrih i zanimljivih. Izmjenjivale su se informacije, ljudi su učili jedan od drugoga.

    Jel se to meni čini, ili se danas više niko ne bavi pilanjem po ramama, preinačavanjem plastika, tokarenjem odstojnika, glodanjem trokuta?

    Jel moguće da je dobro samo novo ili tvorničko?
 
Preradjuje se i dalje.

Prvi ja.

Samo sto vise nisu ''in'' fighter prerade kakve su bile u 90ima. Sada su tu CR prerade (ili njihove inacice).


Sada su i ocekivanja u nebu. Ako prerada ne kosta 10 000 eur dijelova, izazvat ce porugu. Cak i ako kosta, bit ce puno ''savjeta'' .

Moju mi se neda ni predstaviti jer je vrlo budget i vrlo malo ja radim.

Slazem se s tobom, volim projekte, al dosta ljudi ne zeli predstaviti ono sto radi jer ce mu se javiti 1000 ''strucnjaka''.
 
Nero said:
Preradjuje se i dalje.

Prvi ja.

Samo sto vise nisu ''in'' fighter prerade kakve su bile u 90ima. Sada su tu CR prerade (ili njihove inacice).


Sada su i ocekivanja u nebu. Ako prerada ne kosta 10 000 eur dijelova, izazvat ce porugu. Cak i ako kosta, bit ce puno ''savjeta'' .

Moju mi se neda ni predstaviti jer je vrlo budget i vrlo malo ja radim.

Slazem se s tobom, volim projekte, al dosta ljudi ne zeli predstaviti ono sto radi jer ce mu se javiti 1000 ''strucnjaka''.

ja prvi ...  :LOL:

(y)

a ti gerijatrijo kao da si s marsa pao na ovaj forum ..  :? .. ima li neka tema na kojoj nisu najglasniji oni koji ne razlikuju čekić od šarafcigera a da ne proguuglaju ...  :mrgreen:

zar ne vidiš da već jako dugo nema kvalitetnih tema i kvalitetnih ljudi koji su pisali u njima.... a ljudi su i daljena forumu, samo pametno šute ..  (y)
 
Nero said:
Preradjuje se i dalje. Prvi ja.

Samo sto vise nisu ''in'' fighter prerade kakve su bile u 90ima. Sada su tu CR prerade (ili njihove inacice).

Sada su i ocekivanja u nebu. Ako prerada ne kosta 10 000 eur dijelova, izazvat ce porugu. Cak i ako kosta, bit ce puno ''savjeta'' .

Moju mi se neda ni predstaviti jer je vrlo budget i vrlo malo ja radim.

Slazem se s tobom, volim projekte, al dosta ljudi ne zeli predstaviti ono sto radi jer ce mu se javiti 1000 ''strucnjaka''.

djelomicno tocno. ako pustis bradu, imas jet kacigu i das priki koji ima 'špigelrefleks' kameru da te slika u nekoj napustenoj tvornici, dovoljno je i manje od 10 000 u dijelovima  :mrgreen:
 
    2 straš & Nero: ima idiotskih komentara jer ima idiota, ali je smisao forumašenja druženje i razmjena ideja, rješenja i iskustava. Ne možeš raditi za sebe i odjebati 'kritičare'. Nisi profesionalac (OK, ti straš jesi, ali drugi...)

    A što se tiče budžeta projekta, zašto bi se neko trebao sramiti ako nešto nije svemirski vrhunsko nego onakvo kakvo je sam napravio? Ja sam ovdje više puta uočio dobru, ali lošije realiziranu ideju isključivo zbog nedostatka alata, spretnosti i iskustva, ali činjenica je da sam vidio jedan drugi put od onoga koji je očekivan. 
 
ja sam pisao u stari motori temi..
iako je prerada zapravo..i mozda sam trebao zasebnu temu otvorit
tamo ju je vidjelo manje ljudi..  (y)
tocnije..vidio je tko je trebao

sve u svemu..nisu krepale prerade
ja evo sa 24 godine sam napravio 80% motora..
cijelu ramu prekrojio,vilice prekrojio skupa sa trokutima i volanima,rezervar od ravnog pleha skrojio,sic po potrebi,kompletno ožičenje na novo,felge preslozio,auspuh sklopio..ima nas  (y)
 
Još ti samo fali tvornica  :LOL:  :mrgreen:

Ja isto gledam početi jedan CR pa ću krenuti. Samo je teško naći bazu kakvu tražim(CB 350,360, 400..), u oglasnicima takvo nešto skoro da i nema, a kad ima, cijenom idu pod cijenu novog motora.
 
kiki.o said:
Još ti samo fali tvornica  :LOL:  :mrgreen:

Ja isto gledam početi jedan CR pa ću krenuti. Samo je teško naći bazu kakvu tražim(CB 350,360, 400..), u oglasnicima takvo nešto skoro da i nema, a kad ima, cijenom idu pod cijenu novog motora.

irsel je postavija letvicu, cak i bez dovoljno narasle brade  (y) ali baza ne mora bit nesto sta je trenutno moderno, pa su i cijene isle u nebo.. moze se i od MZ 250 napravit krasna prerada.. ili suzukija LS650.. a i starijih bmw dvoventilaca ima dovoljno..
 
Doletit će nešto prije il poslije, ali BMW nece sigurno  :mrgreen:

Ne zadovoljava moje estetske prohtjeve, a i ne bi htio da me eugen vidi jednog dana da BMWa vozam  :mrgreen:  :LOL:
 
  2 irsel: daj si truda i otvori temu u 'garaži' ili ovdje. Bit će pitanja, ali možeš pomoći. samim gledanjem toka tih radova, netko može biti 'nagovoren' na startanje sa sličnim projektom.
 
Otvorit cu tu u preradama,popodne..  (y)

ja sam se odlucio na suzuki gs-a..jer eto,volim suze
uletila prilika..i poklopilo se
napisem vise u temi o svemu..


brada je taman..ne laprdajte  :mrgreen:
 
ja sam jednom uletia prstima u kašetu brukava ,a i sad se radi jedna preradica doduše vespa 152 kubika cvajo i u konačnici 20 ks  :)
 
Nero said:
Preradjuje se i dalje.

Prvi ja.

Samo sto vise nisu ''in'' fighter prerade kakve su bile u 90ima. Sada su tu CR prerade (ili njihove inacice).


Sada su i ocekivanja u nebu. Ako prerada ne kosta 10 000 eur dijelova, izazvat ce porugu. Cak i ako kosta, bit ce puno ''savjeta'' .

Moju mi se neda ni predstaviti jer je vrlo budget i vrlo malo ja radim.

Slazem se s tobom, volim projekte, al dosta ljudi ne zeli predstaviti ono sto radi jer ce mu se javiti 1000 ''strucnjaka''.

koliko ti to motora na kraju imas  :mrgreen: daj koju sliku ti si bas caffe djir covika  :azn:
 
er608 said:
Idu prerade.
Kod mene se radi Boldor

(y)
ali...

novaca ide barem duplo više od očekivanja. problem je trenutna situacija. na pr. ja povremeno "ulovim" neku pinku za ulaganje.
dalje, previše radimo i nema se vremena. ja bi vratio Jugu bar kaj se tiče radnog vremena po firmama  :mrgreen:  za svojeg prvog bobbera sam odvajao po 8 sati dnevno dok nije proradio. danas sam i vikendom preumoran za toliku satnicu.

ali se ima volje  :D
Guzzia sam malo pokazao, bit će bolje predstavljen u proljeće. na njega ide sve novo i radi se detaljno.
a usporedo s njim je burazov R65 koji je low budget posao, servisni materijal novi, ostalo Ebay i rabljeni dijelovi. dobio je guzzieve amortizere pa je odmah bolji motor  :mrgreen: Dobio je ganc novi governal i uz to će najveća investicija biti izrada sica. bit će old school scrambler, onaj pravi, poderani  :mrgreen:
 
Imam i nešto na čekanju. Dva mopeda iz 56.

Crni ide dalje jer mi nije zanimljiv. Složen ili ovakav, u raspadu.
Plavi je Franco Morini i sviđa mi se. A i da zadovoljim oldtimerske porive koje mi usadio nekakv fanatik iz Našica  :mrgreen:
Njega bi volio složiti kako spada, ako je moguće, uz manji trošak.