KTM 1190 Adventure R

tiki

Active member
KTM_1190Adventure_R_heftbild.jpg


Izgleda da je došlo doba da se otvori ova tema,  jer se u Njemačkoj hvale da su vozili 230kg KTMa koji ima 150 konjskih snaga.
(I, naravno, da se kroz neko vrijeme utvrdi da li je Spectrum bolji od C=64 ... ili kako se već zove ona Yamaha za "prekosvijeta".)
 
jao jao.. to bu raketa.. ak bu vesel na gas ko 990.. ufff ufff
jos ak izbace godinu kasnije 1190sm.. odma ga kupujem
 
Shoky said:
150ks? :shock:
Kaj ima to smisla na takvim kotačima?
hehe mene isto zanima kojim vozacima je namjenjena ta snaga  :)
 
markookram said:
hehe mene isto zanima kojim vozacima je namjenjena ta snaga  :)
siguran sam da nije za OFF....e sad za cestu.... :misli: :misli:
licno mi se ne svidja tolika kubikaža, u načelu, zbog toga sto registracija prelazi ohoh 1100ccm i samim tim je mnogo skuplja...a i 150ks...bem li ga
ja imam sada 116ks pa je i to sasvim ok...to je neki pandam multistradi očito..... :misli:
 
Baš sam htio napisati da bu taman za OFF, tamo uvijek fali snage  :mrgreen:

21" i 150 KS nekako neidu zajedno  :misli:
 
Super Jura said:
Baš sam htio napisati da bu taman za OFF, tamo uvijek fali snage  :mrgreen:

21" i 150 KS nekako neidu zajedno  :misli:

Eh, sigurno ce biti par mapa paljenja i kontrola trakcije...
 
Evo jos detalja:

230 kg (s punim tankom, 24 lit. i ABS)
ca. 21" prednji kotac
1195 ccm
150 PS bei 10.000 o/min
75 V2
LED svjetlo
Kontrola trakcije

Visina sjedenja 840 mm

Drive-by-Wire
Mape (kao kod Mutti-Strada):
100 PS - Offroad/Kisa
150 PS - Cesta/Sport

Nedostaje samo zastita motora.
 
Super Jura said:
E, to je posao  (y)

Pa, ako je vjerovati prvim dojmovima, stvarno bi mogao biti dobar posao...  (y)


Tech Specs of the 1190 Adventure R are:

- Detuned 75 degree V-twin from RC8
- 150 HP at 10'000 RPM
- 230 kg with a full tank of 24 liters
- 21 inch front wheel, 18 inch rear wheel
- Seat hight 840 mm
- Dual 300 mm discs front brake
- 265 mm disc rear brake
- Traction control with 2 modes: Sport/Road (full power), Offroad/Rain (power limited to 100 HP)
- ABS, with offroad mode (i.e. no ABS on rear brake, limited slip of front wheel possible)
- Ride by wire

Ride impressions:

- Engine is fantastic, smooth power at bottom end, mighty punch in midrange, endless power at high RPM
- Engine is miles ahead of current 990, much better at bottom end, lots more power
- Slight vibes above 7500 RPM
- Power delivery at high RMP similar to Multistrada, but much better at low RPM and midrange
- Suspension is top-notch, handling is excellent, steering very precise

The bike was ridden by the editor in chief of "Motorrad", together with Philipp Habsburg, development manager of KTM. Habsburg says the goal is to build the best adventure bike in its class, period. There will be also an 1190 Adventure (without the "R"), with 19/17 inch wheels and less travel, which is more road orientated. Both bikes will be unveiled at the EICMA show in Milan (November 15 to 18) and be available at dealers in March 2013.
 
Hm, ovo - 150 HP at 10'000 RPM i 21" prednji kotač mi nikak neide zajedno... Bar da na klasika 19" smanje.
 
BM0021 said:
Hm, ovo - 150 HP at 10'000 RPM i 21" prednji kotač mi nikak neide zajedno... Bar da na klasika 19" smanje.
pa koliko shavatih iz gornih navoda da ce biti opcija 19/17 sto je ok.... (y) (y)
ako se po jutu dan poznaje bice ovo opasna motorcina naravno :021: :021:
Ps jedino mislim da ce cijena biti oxoxo veca nego sa sadasnji model :misli: :misli: