Vozim 1290 Super Adventure (2015, kupljen koncem 2018 sa 50000 km) pa da podijelim koju nakon pređenih 15000 km i dam par savjeta za dobro funkcioniranje vozilice (ili da netko ne ponovi moje greške).
1. Ni slučajno ići u Viktormotosport (nisu odradili besplatni tvornički opoziv, niti sam na vrijeme dobio naručeni klizač lanca i zadnje disk pločice). Nakon takve ne poslovnosti na kraj pameti mi nije da mi šerafe po motoru.
Preporuka servisa ili Sip Slatina ili KTM Seleš Grosuplje
2. Problemi :0648:
Vibracije i lelujanje pri visokim brzinama (200+)
Prvo sam dao felgu na centriranje kod Slaveka u Sv Nedelju (svaka preporuka), međutim to nije bilo dovoljno pa je u KTM Seleš Grosuplje napravljen servis amortizera i amortizera volana, nakon toga potpuno je nestalo lelujanje prednjeg kraja (pretpostavljam zbog amortizera volana), ali su ostale vibracije (u znatno manjoj mjeri, jer mašina jednostavno vibrira). Izvršeni opiti na 220 kmh bez problema (na njemačkoj autocesti sa profesionalnim vozačem). Sad sam zadovoljan. :021:
Klizač lanca
Promjenio dva komada jer novi lanac i lančanici (neoriginalni) su malo širi od KTM originala pa lagano stružu po klizaču i tope ga. Dakle treba kupiti originalne KTM lančanike i lanac.
Akumulator
Tvornički akumulator je preslab i na niskim temperaturama teško pali (vozim i po zimi). Treba kupiti najkvalitetniji (najskuplji). Kupim pred zimu.
3. Vozilica
Mašina :0648: :0648: :0648: :0648:
Problem sa zatrzavanjem velikog V 2 na nižim okretajima riješen za cca 20 EUR sa varalicama za lambda sondu. Sada motor povlači od najnižih okretaja. Ima malo otvoreni auspuh i ne znam da li mi je draže slušati zavijanje iz airbox-a ili tutnjavu auspuha. Ludnica :0648: :0648: Ispod 5000 okretaja pristojno tih.
Gume
Pirelli Scorpion Trail II traju oko 6000 km, ali odlično mu pašu, bolje od Tourance Next. Za ostale gume ne znam.
Ulje
Ne troši, stavljam Motorex 10-60, svakih 10000 km
Mjenjač
Odličan
Ergonomija
Za mene (193 cm) odličan, čak ne trebam podizače volana, zaštita od vjetra odlična (uz MRA X screen). Po ljeti nema pretjeranog grijanja sjedala, po zimi odlična zaštita za ruke i koljena (ima grijanje ručki i sjedala). Nakon 500 km vibracije me umaraju.
Ovjes
Odličan, podesiv, može biti tvrdo, tvrđe i najtvrđe.
Kočnice
Odlične, diskovi još uvijek originalni.
Svijetla
Loša, cornering lights neupotrebljiva i bez smisla po zavojima (preslaba) . Stavio kineske maglenke i spašavaju vidljivost po noći.
Da li bih kupio opet.
Bih :0648: :0648: :0648:
Još jedna slika uz dizajnera vozilice gdina Petra Klepca