KTM 1290

Mislim daleko od toga da je taj KTM sveta krava. Naravno da ima grešaka, ali ima ih ohoho i u ostalim taborima. Dokle god ne vire klipnjače kroz blok , sve je to prihvatljivo, samo je pitanje kojem si spreman i koliko oprostit.

Nego, leCo , za neupućene, koji model izabrat 1.0, 2.0 ili zadnji i zasto?
Navodno 1.0 nema neke probleme, sirov je, bez ikakvih sustava itd, i kao ‘najprirodniji
2.0- ispada da je upgrejdana verzija 1.0 ali sa elektronikom, najveci problem polozaj tanka i vibracije kroz hladnjak, ali imam nekoliko prijatelja sa 15.000’km staza na njima bez problema
3.0- 70% novih dijelova u odnosu na 2.0, i tu je po KTM-u najveca razlika u svim modelima, 3 x tvrdi nego 2.0, novi linkage na straznji ovjes i sve ostalo sto sam zaboravia, a najvece razlike su u voznosti, vremenima na stazi itd, oce reci da je motor posta ‘useable’ za prosjecne vozace, bez oduzimanja faktora sirovosti, uzitka itd.


Ja sam gleda uzeti 2.0, ali nakon svih recenzija nove 3.0, nije imalo smisla uzimati jer me zaintrigiralo kakav je.

A sad, sto kupiti, ovisi o parama.
Ispada 1.0 ili 3.0
 
  • Like
Reactions: kiki.o
Meni taj Superduke 1290 izgleda toliko poremećeno kao da su ga talijani projektirali. Toliko je nelogičan da oduševljava. Moj 1290 SA je na 95000 km bez ikakvog problema, sva letrika savršeno radi, cajgeri ne propuštaju vodu. Jedino sto od prvog dana ne radi su senzori tlaka u gumama (japanci uveli na motore prije dva tjedna, KTM očito neće uspjeti nikada). Sprdačenje KTM-a ima dobre veze sa Viktorom (nikad više), a prije toga i sa Špicom (koji je htio servisirati motore samo koji su prodani kod njega, o stručnosti ne znam). Dakle, da nemam kompića koji 1290 ima u malom prstu, sjedi i plači. Ili vozi kod Moto Beana u Šibenik, dosta ljudi ga preporučuje. Dakle, shvaćate, za postati vlasnik KTM-a nije dovoljno biti prosječni forumaš, već čvrsti muškarac katolik koji može izdržati cjelodnevno sprdačenje ekipe na điru i isplakati se tek pri povratku u garažu. Nakon toga sa suznim očima zagrliš svoju gospođu i sklupčaš se u njenom krilu. Kad se pribereš, tipkaš na forumu i tvrdiš kak je baš raketa od motora, baš kao ja sada.
ŠporCki pozdraF,
Tomo
Ovakvi stihovi se uvik rado čitaju, obrišem suzu i lakše bude kada znam da nisam sam u ovome…

Moje iskustvo s motorom, sad ima na satu 13.000 km u godinu dana, bez problema, nikakve lampice, ecu failure, voda u satu itd.
Motor servisiran kod Beana i u garanciji se odradila promjena hladnjaka zbog te greske sa losim supportom hladnjaka, drugo nista.

Tako da neka lupa 1301 v2.
 
Nije ništ ružnija od ostalih nakeda u toj klasi.
Svi su over designed osim možda aprilije i cb 1000,ako cb možemo računat u tu skupinu.
I naravno, najljepši su dukci.
Bilo monster 1200 ili SF.
 
prošla su vremena xx-a i 600 efice gdje su ljudi uz par izmjena ulja prešli 150 tkm..

danas su svi motori nakrcani elektronikom, zagušeni euro normama, a u isto vrijeme ispucavaju 20-30 posto konja više nego tada

nekako čisto sumljam da je yamaha izuzeta od tih problema, a pogotovo ako se uzme u obzir da su od davnina poznati kao japanci s najviše problema u sportskom segmentu
 
Ovakvi stihovi se uvik rado čitaju, obrišem suzu i lakše bude kada znam da nisam sam u ovome…

Moje iskustvo s motorom, sad ima na satu 13.000 km u godinu dana, bez problema, nikakve lampice, ecu failure, voda u satu itd.
Motor servisiran kod Beana i u garanciji se odradila promjena hladnjaka zbog te greske sa losim supportom hladnjaka, drugo nista.

Tako da neka lupa 1301 v2.
Imaš ispravan stav i dosegnuo si razinu duhovnosti u kojoj si iznad situacije i zavladao si nad svojim razumom i osjećajima. Dobrodošao u svijet vlasnika KTM-a. Ako ipak osjetiš da gubiš tlo pod nogama, kontaktiraj me slobodno, imamo više organiziranih grupa za samopomoć, krizna stanja i intervencije na cesti.
 
A taman sam skupio hrabrosti da se počastim. Kad ono... 😂😂

Screenshot_20230129_180920.jpg
 
 
lako vama bogatunima, a ja nek se vozim s 20 let starim travanjkama..