leCo
Well-known member
Navodno 1.0 nema neke probleme, sirov je, bez ikakvih sustava itd, i kao ‘najprirodnijiMislim daleko od toga da je taj KTM sveta krava. Naravno da ima grešaka, ali ima ih ohoho i u ostalim taborima. Dokle god ne vire klipnjače kroz blok , sve je to prihvatljivo, samo je pitanje kojem si spreman i koliko oprostit.
Nego, leCo , za neupućene, koji model izabrat 1.0, 2.0 ili zadnji i zasto?
2.0- ispada da je upgrejdana verzija 1.0 ali sa elektronikom, najveci problem polozaj tanka i vibracije kroz hladnjak, ali imam nekoliko prijatelja sa 15.000’km staza na njima bez problema
3.0- 70% novih dijelova u odnosu na 2.0, i tu je po KTM-u najveca razlika u svim modelima, 3 x tvrdi nego 2.0, novi linkage na straznji ovjes i sve ostalo sto sam zaboravia, a najvece razlike su u voznosti, vremenima na stazi itd, oce reci da je motor posta ‘useable’ za prosjecne vozace, bez oduzimanja faktora sirovosti, uzitka itd.
Ja sam gleda uzeti 2.0, ali nakon svih recenzija nove 3.0, nije imalo smisla uzimati jer me zaintrigiralo kakav je.
A sad, sto kupiti, ovisi o parama.
Ispada 1.0 ili 3.0