KTM 1290

F0A87190-139B-40A1-80CF-4FD03223E4BA.jpeg
 
  • Like
Reactions: pikacu79
Mi KTM-džije smo načitani ljudi. Redom intelektualci. Silom prilika.
 
Evo ga....
 

Attachments

  • KTM 1290 SA 2021.jpg
    KTM 1290 SA 2021.jpg
    65 KB · Views: 51
Prodaju istu priču ko i 2016. sa SE modelom.

Nabacali sve "PowerParts" proizvode sa polica koji skup ne vrijede 2k€ i prodaju muda pod bubrege sa 500 limitiranih primjeraka.

Ljudi žele kvalitetan, pouzdan i provjeren proizvod, ne poluproizvod.

Na 9 od 10 komada uvijek neki drek ne valja.

Inače na papiru, savršen motor.
 
Prodaju istu priču ko i 2016. sa SE modelom.

Nabacali sve "PowerParts" proizvode sa polica koji skup ne vrijede 2k€ i prodaju muda pod bubrege sa 500 limitiranih primjeraka.

Ljudi žele kvalitetan, pouzdan i provjeren proizvod, ne poluproizvod.

Na 9 od 10 komada uvijek neki drek ne valja.

Inače na papiru, savršen motor.


Jbt, komplet se slažem s tobom :eek:
 
Ovih Đukova ima po kvartu i ne mogu reci da ne izgleda, da ne ide i da se ne cuje. Cak i kvalitetu ne bih smatrao spornom pod obavezno ali imam taj neki cudno hladno odbojni osjecaj, nikad mi nisu legli orange-i za cestu.
 
Prodaju istu priču ko i 2016. sa SE modelom.

Nabacali sve "PowerParts" proizvode sa polica koji skup ne vrijede 2k€ i prodaju muda pod bubrege sa 500 limitiranih primjeraka.

Ljudi žele kvalitetan, pouzdan i provjeren proizvod, ne poluproizvod.

Na 9 od 10 komada uvijek neki drek ne valja.

Inače na papiru, savršen motor.
Glupost. De pogledaj koliko samo taj ovjes košta.. ohlins ttx rang.
Motor je cista perverzija.
 
  • Like
Reactions: diesel power
Istina. Neki skupi WP.... 😂
Ne znam od kad je cijena ujedno i dokaz kvalitete. Ktm je u tome prvak.

Visoka cijena i dalje ne mijenja činjenicu da nema vlasnika kojem se:

- nisu izbacili diskovi,
-nije puknuo hladnjak (pa je dobio istog koji će ponovno puknut 😂),
- kome se motor tokom vožnje nije bacio u "limp mode" radi "MTC Failure" greške, a koja iskače radi xy pizadrija,
- vode u zadnjoj vilici
- otpadanja čepa stražnje kočione posude i curenju ulja,
- ne prepoznavanja ključa,
- greške na WP kod GT modela gdje ovjes komplet zašteka....

Velim, na papiru je to savršen i brutalan motor. Bio sam voljan i iskeširat jednog, no nemam ni želje, ni volje, ni vremena prolazit kroz ovo gore.
 
Naravno da ima vlasnika kojemu se to nije dogodilo. I dalje ne znam sta je smjesno oko tog wp-a. Cijena takvog factory ovjesa, bio wp, ohlins ili kyb je takva oduvijek. Smjesno je pitati se jel to kvalitetan dio opreme. Nekome tko vozi na stazi je to kljucan dio opreme, ti nisi taj.
 
Moja kanta SADV je na 90000 km. Nikakvih kvarova letrike nije bilo (preventivno servisiran poluaktivni ovjes kod Seleša). Ubijale me vibracije, ali sada je dobro, više ništa ne osjećam. Problem je balans prednjeg žbičanog kotača kojeg je uspješno riješio KTM-džija iz ZG. Lelujanje na 200 kmh + ostaje ako ima i malo bočnog vjetra. Problem je loša servisna mreža. Za podešavanje ventila redom zvao; Špica, Moto Sandi, Šćira moto, nitko neće osim Moto Bean Šibenik (ima i sve dijelove na lageru). Dati 20000 EUR i nemati servis od povjerenja je stvarno pušiona. Inače kupio sam polovnog u Njemačkoj na kojeg mi Špica (tada uvoznik) nije priznao niti opoziv na tanku.
 
Moja kanta SADV je na 90000 km. Nikakvih kvarova letrike nije bilo (preventivno servisiran poluaktivni ovjes kod Seleša). Ubijale me vibracije, ali sada je dobro, više ništa ne osjećam. Problem je balans prednjeg žbičanog kotača kojeg je uspješno riješio KTM-džija iz ZG. Lelujanje na 200 kmh + ostaje ako ima i malo bočnog vjetra. Problem je loša servisna mreža. Za podešavanje ventila redom zvao; Špica, Moto Sandi, Šćira moto, nitko neće osim Moto Bean Šibenik (ima i sve dijelove na lageru). Dati 20000 EUR i nemati servis od povjerenja je stvarno pušiona. Inače kupio sam polovnog u Njemačkoj na kojeg mi Špica (tada uvoznik) nije priznao niti opoziv na tanku.
S koliko km si ga uvezao
 
Taj SD je brutala, i tiha patnja. To je naked. :cool:

Ove limited edišn fore nek ostave talijanima, oni ionako stalno drkaju s time, a KTM nek poradi na završnoj obradi i kvaliteti proizvoda, i mogo bi i uparkirat jedan :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: leCo