KTM 1290

15 godina vozim ktm/husaberg/husqvarna motore. Nikad se nista nije pokvarilo. Uvijek sam ja sve strgao.

Bela je dugo na forumu al je svejedno jos uvijek djevojcica. Shvatit ce.

🙋‍♀️

Ovdje se zapravo zaboravlja i ne primjećuje (a što je vidljivo od početka teme), da sam ja zapravo veliki simpatizer KTM-a.

Još od Dukea II, pa još veći od 990 SDR-a.

I zapravo jedino što svima ovdje promiče je to da mi je iskreno žao što jedan takav brend i tvorac skoro pa savršenih strojeva ne obraća više pažnje na kontrolu kvalitete i razvoj tih strojeva. Padaju na iritantnim sitnicama a spadaju pod premium.
 
  • Like
Reactions: gvo
🙋‍♀️

Ovdje se zapravo zaboravlja i ne primjećuje (a što je vidljivo od početka teme), da sam ja zapravo veliki simpatizer KTM-a.

Još od Dukea II, pa još veći od 990 SDR-a.

I zapravo jedino što svima ovdje promiče je to da mi je iskreno žao što jedan takav brend i tvorac skoro pa savršenih strojeva ne obraća više pažnje na kontrolu kvalitete i razvoj tih strojeva. Padaju na iritantnim sitnicama a spadaju pod premium.

Ako si fan katema onda znas zasto su premium brand, to nisu ni povremena slinjenja ni pokoji lezaj ni koja otpala naljepnica....😉
 
  • Like
Reactions: dovla
Pokusajmo ovako. Moj prastari 950 SE stoji mjesecima u svojoj sobi, slini na par mjesta, treba servis, treba ventila pogledat, treba dizne u frgovima zamijenit i jos par sitnica. Al pazi vamo...slusaj...ja kad prodem pored njega meni se jaja ukrute i dlacice mi se najeze. Supak mi se stisne i strujica mi kroz kicmu prode. Samo kad se sjetim kako cu mu mamu jebat (i on meni) kroz mjesec dana po dalmatinskom zaledu, rumunjskoj i poluhard trekovima na vlaznom sljemenu. S motocross gumama na 1.2 bara. Onda cu otic na dinaric rally i opet izjebat cijelu klasu 600/650/690/701, nadam se i par bemvejasa i vise od nekoliko jazavaca u klasi 450. Jer kako kaze jedan moj dobar prijatelj, inace fantastican sofer i rejser...onaj osjecaj kad se na LC8 spustas u serpentinu punom trecom, saltas drugu s medugasom...a oni na malim motorima se samo razmicu. Jer ne znaju oces li uspjet skrenut ili ides ravno. To je katem. To je v2. Mamojebac. S fergazerima, otvorenim usisom, tri broja vecim diznama i otvorenim 56mm auspuhom. Ok? Jasno? Jesmo to sad svi usvojili. Boli nas kurac sto slini i jede lezajeve. Ok? Zato jer jebe mamu.

Vozio sam i 1280r po juznoj africi. Ok motoric. To kako treba po terenu mogu vozit tri covjeka na svijetu. Ok? Jasno?

Pored sobe mog katema 950 SuperEnduro boravi neki gs1200...zapravo je skroz svejedno koji motor boravi. Prolazim tom prostorijom ko pored turskog groblja, a jos i glasno prdnem. Znaci nista, 0, bez emocija. Samo katem 🥰
 

Attachments

  • 4CA0473A-46E5-4F33-BC5A-44837653B6C7.jpeg
    4CA0473A-46E5-4F33-BC5A-44837653B6C7.jpeg
    109.6 KB · Views: 115
Jos jednom reci da IMAM GSa i naci cu te i streljat. To nije moj motor. Samo tu boravi. Nikad nisam, nemam niti cu imat takvo kapitalno govno od bavarskog pokusaja da naprave motocikl.

Hvala.
Uprava.
EnduroLab
Odeljenje za naježena jaja i stisnut supak
 
Moram reagirati. Imam i GSA i KTM 1290 SA. GSA je odličan motor, 125000 km bez ikakvog kvara, ali prvi u garaži spreman za vožnju uvijek stoji KTM. Zovem ga đubre austrijsko, kanta, govedo, veliki bijeli, grdobina,...prođem pored njega i šutnem ga da on ne šutne mene. Eto, takaF je to motorkotač. Emocionalan, uvijek pali lampice, želi komunicirati sa vlasnikom. A najvolem staviti fluorescentni lajbek i koristiti njegovih 140 Nm po magistrali. Osim toga, svaka vožnja je doživljaj za pamćenje, primjerice, na ovoj sam slici ovjekovječio kad je izbacio malo vode iz kilera i izbio šeraf iz auspuha. 😍😍😍
 

Attachments

  • 5243BC38-EAFB-4B32-A71F-94610AAB3FCD.jpeg
    5243BC38-EAFB-4B32-A71F-94610AAB3FCD.jpeg
    440.7 KB · Views: 108
Last edited:
Pokusajmo ovako. Moj prastari 950 SE stoji mjesecima u svojoj sobi, slini na par mjesta, treba servis, treba ventila pogledat, treba dizne u frgovima zamijenit i jos par sitnica. Al pazi vamo...slusaj...ja kad prodem pored njega meni se jaja ukrute i dlacice mi se najeze. Supak mi se stisne i strujica mi kroz kicmu prode. Samo kad se sjetim kako cu mu mamu jebat (i on meni) kroz mjesec dana po dalmatinskom zaledu, rumunjskoj i poluhard trekovima na vlaznom sljemenu. S motocross gumama na 1.2 bara. Onda cu otic na dinaric rally i opet izjebat cijelu klasu 600/650/690/701, nadam se i par bemvejasa i vise od nekoliko jazavaca u klasi 450. Jer kako kaze jedan moj dobar prijatelj, inace fantastican sofer i rejser...onaj osjecaj kad se na LC8 spustas u serpentinu punom trecom, saltas drugu s medugasom...a oni na malim motorima se samo razmicu. Jer ne znaju oces li uspjet skrenut ili ides ravno. To je katem. To je v2. Mamojebac. S fergazerima, otvorenim usisom, tri broja vecim diznama i otvorenim 56mm auspuhom. Ok? Jasno? Jesmo to sad svi usvojili. Boli nas kurac sto slini i jede lezajeve. Ok? Zato jer jebe mamu.

Vozio sam i 1280r po juznoj africi. Ok motoric. To kako treba po terenu mogu vozit tri covjeka na svijetu. Ok? Jasno?

Pored sobe mog katema 950 SuperEnduro boravi neki gs1200...zapravo je skroz svejedno koji motor boravi. Prolazim tom prostorijom ko pored turskog groblja, a jos i glasno prdnem. Znaci nista, 0, bez emocija. Samo katem 🥰
Nemas pojma, DRZ400
 
Umisto The Mandalorian Ninja bi lipše zvučalo The Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen Ninja
 
Meh... 99% svih problema na motorima se pojavljuje nakon pranja.
Još je stari Konfucije reka "Čist motor je produkt bolesnog uma." - čovik je zna zašto!
Pa ih vi nastavite lickat, picanit, prat probranim baby šamponima i laštit kurčevom kožicom, pa posli kukajte po internetu kako je proizvođač za kurac jer ne jebe vaše Jelena Veljača facebook kme kme izdrkačine.
Jebalo vas pranje motora.
F'in pussies.
:cool:
 
Od 2008. sam isključivo na KTM, bilo ih je 6-7. Pola novih. Sve su bili singlovi, od 250 do 690. Imao sam jedan problem s TPS-om i jedan povrat ganz novog motora jer je tvornički bio neispravan. Događa se i najboljima :mrgreen:
KTM ima unazad koju god problem jer ih štanca nenormalno. Potražnja je ogromna i moraju tome odgovoriti. Da li je došlo do pada kvalitete ili pada kontrole, dalo bi se diskutirati.
Većina ovih gore navedenih problema su meni smješni, ono nalja otpala, negdje malo slini i to... Nije za svakog KTM definitivno, netko ovakve mušice može progutat, nekome tko vozi npr hondu to je nepojmljivo. Na kraju dana sve se svede na afinitete, ja još nisam pronašao adekvatnu zamjenu za KTM.
Ovaj RR SD je čudo ali definitivno nije za svakoga. Kao što ne kupuje svako bmw HP4. Sve komponente su vrh, da li će od toga nešto riknut, ne možemo znati. Uostalom uz tu današnju pretrpanost elektronikom šanse se samo povećavaju. Imao sam KTM samo za stazu koji je bio doslovno vrh, nije se na njemu imalo više šta dodatno stavit, dan danas žalim za tim motorom i vječno ću žalit što sam ga prodao. To kod mene ne može izazvat jedna honda ili kawa. Jbg.
 
Od 2008. sam isključivo na KTM, bilo ih je 6-7. Pola novih. Sve su bili singlovi, od 250 do 690. Imao sam jedan problem s TPS-om i jedan povrat ganz novog motora jer je tvornički bio neispravan. Događa se i najboljima :mrgreen:
KTM ima unazad koju god problem jer ih štanca nenormalno. Potražnja je ogromna i moraju tome odgovoriti. Da li je došlo do pada kvalitete ili pada kontrole, dalo bi se diskutirati.
Većina ovih gore navedenih problema su meni smješni, ono nalja otpala, negdje malo slini i to... Nije za svakog KTM definitivno, netko ovakve mušice može progutat, nekome tko vozi npr hondu to je nepojmljivo. Na kraju dana sve se svede na afinitete, ja još nisam pronašao adekvatnu zamjenu za KTM.
Ovaj RR SD je čudo ali definitivno nije za svakoga. Kao što ne kupuje svako bmw HP4. Sve komponente su vrh, da li će od toga nešto riknut, ne možemo znati. Uostalom uz tu današnju pretrpanost elektronikom šanse se samo povećavaju. Imao sam KTM samo za stazu koji je bio doslovno vrh, nije se na njemu imalo više šta dodatno stavit, dan danas žalim za tim motorom i vječno ću žalit što sam ga prodao. To kod mene ne može izazvat jedna honda ili kawa. Jbg.
Kad svi brojimo onda sam probao i ja, na prste kao i obično. Došao sam do zaključka da sam KTMovih proizvoda imao 7 ali su samo dva imala socijalnu oznaku KTM dok su ostali bili njihovi PREMIUM BRANDOVI HUSABERG I HUSQVARNA. :mrgreen: Svi su bili novi i ne mogu reći da je bilo nekih posebnih problema. Ne vidim ni danas da za šumu postoji adekvatna alternativa ali isto tako ne vidim ga kao opciju za cestu. Osim naravno, kao pravi Hrvat, da ga netko ponudi u pola cijene.
 
Kad svi brojimo onda sam probao i ja, na prste kao i obično. Došao sam do zaključka da sam KTMovih proizvoda imao 7 ali su samo dva imala socijalnu oznaku KTM dok su ostali bili njihovi PREMIUM BRANDOVI HUSABERG I HUSQVARNA. :mrgreen: Svi su bili novi i ne mogu reći da je bilo nekih posebnih problema. Ne vidim ni danas da za šumu postoji adekvatna alternativa ali isto tako ne vidim ga kao opciju za cestu. Osim naravno, kao pravi Hrvat, da ga netko ponudi u pola cijene.
Trenutno i postoji obzirom na korona cirkus, svi štekaju s dijelovima. Mislim da će u narednim godinama itekako bit adekvatne alternative. Kad vidiš cijene svake god 3% gore a više nema ni kvalitetnog generalnog uvoznika, malo se zapitaš. Nisam još u toj fazi ali ne isključujem ništa za koju god. :mrgreen:

Za cestu vidim redom, jedan mali Svartpilen 401 za grad, jedan 450 SM za stazu, 1290 SDR za veliku stazu i ADV za put na koji ne idem.
Milina.