KTM 1290

Trenutno i postoji obzirom na korona cirkus, svi štekaju s dijelovima. Mislim da će u narednim godinama itekako bit adekvatne alternative. Kad vidiš cijene svake god 3% gore a više nema ni kvalitetnog generalnog uvoznika, malo se zapitaš. Nisam još u toj fazi ali ne isključujem ništa za koju god. :mrgreen:

Za cestu vidim redom, jedan mali Svartpilen 401 za grad, jedan 450 SM za stazu, 1290 SDR za veliku stazu i ADV za put na koji ne idem.
Milina.
Moguće, stvari se mijenjaju ali znam da mi neki drugi motor nije bio realna opcija. Beta, GasGas, Sherco... ne kažem da ne valjaju i što je najbolje uvoznici su mi odlični frendovi ali tek sa debelo nižom cijenom bi možda razmislio. I u pravu si za to povećanje ali onda opet, vrijedi li duševnog mira ta ušteda od par tisuća kuna koje ionako zaboraviš čim si ih platio. :mrgreen:
Od četiri navedena izbora... Scrambler Desert, Hyper, Panigale SP, Multistrada V4... i šećer na kraju, vrh vrhova: Diavel.:p:mrgreen:
 
  • Like
Reactions: dovla
Ima jedna fora kod KTM-a sto sam tijekom godina primjetio....

Definitivno ne voli biti parkiran u garazi. :mrgreen:
 
vozači tj vlasnici KTM-a su otprilike ko i vlasnici golfova... kad ih pitaš o kvarovima i problemima nikad ništa savršeno vozilo, a zapravo je istina sve samo ne to... jbg nitko neće priznat da je izjeo govno i to još k tome platio

realno svatko tko se kune u jednog proizvođača i od njega radi svetu kravu nije ništa bolji, makar kad odeš na prezentaciju novih modela na EICMU i vidiš da se svi potrude bar tamo pokazat svoje poluproizvode u najboljem svjetlu a tim jodlersko indijskim debilima je glavna atrakcija kvazi premium motor kojem se kondenzira vlaga u prednjem faru nemožeš se otet dojmu da je to ipak premium prodavanje muda pod bubrege... KTM je odličan radni stroj, al premium nije ni po čemu osim u zadnje vrijeme po cijeni

od svih velikoserijskih proizvođača uistinu pravi premium su jedino Ducati i BMW pa kom pravo kom krivo
 
....

od svih velikoserijskih proizvođača uistinu pravi premium su jedino Ducati i BMW pa kom pravo kom krivo

U ime jedne male tvornice, cijenimo što si specificirao "od svih velikoserijskih proizvođača".

Inače, zanimljivo je da se i ekipa s dosta godina pod dupetom uhvati u ovakvim raspravama. Ne umre taj neki mali tepil u nama koji ima potrebu objasnit kako je njegovo viđenje materije bolje.
 
Ali nismo mi najgori, malo se okrenem oko sebe i vidim da smo mi još cvijeće.:mrgreen:
Rasprave su fora, inače bi svi bili zatucani ko srki.:mrgreen:
 
  • Like
Reactions: Tibor
Ne robujem jednom brendu, to je bas budalastina ali kad ti stoje dva slicna motora izabrao bi narancasti. Cisto subjektivno.
Npr onog svartpilena bi zamijenio fantic scramblerom odmah! 👌👌
Lastane jesam bas jako u kurcu??
 
vozači tj vlasnici KTM-a su otprilike ko i vlasnici golfova... kad ih pitaš o kvarovima i problemima nikad ništa savršeno vozilo, a zapravo je istina sve samo ne to... jbg nitko neće priznat da je izjeo govno i to još k tome platio

realno svatko tko se kune u jednog proizvođača i od njega radi svetu kravu nije ništa bolji, makar kad odeš na prezentaciju novih modela na EICMU i vidiš da se svi potrude bar tamo pokazat svoje poluproizvode u najboljem svjetlu a tim jodlersko indijskim debilima je glavna atrakcija kvazi premium motor kojem se kondenzira vlaga u prednjem faru nemožeš se otet dojmu da je to ipak premium prodavanje muda pod bubrege... KTM je odličan radni stroj, al premium nije ni po čemu osim u zadnje vrijeme po cijeni

od svih velikoserijskih proizvođača uistinu pravi premium su jedino Ducati i BMW pa kom pravo kom krivo

Aha
 

Attachments

  • 43C567C1-CFBE-41CB-8AD1-05137D90B8A9.jpeg
    43C567C1-CFBE-41CB-8AD1-05137D90B8A9.jpeg
    57 KB · Views: 100
  • Like
Reactions: leCo
U lakoći redovnog održavanja 21 godinu starog motora KTMu nema premca!

Malo flexa, malo švas aparat i bit ce spreman sredinom lipnja za 10 intenzivnih dana off roada u rumunjskoj!
 

Attachments

  • 5BC897DA-770E-4BC5-BA42-2273B487022C.jpeg
    5BC897DA-770E-4BC5-BA42-2273B487022C.jpeg
    187 KB · Views: 79
  • Like
Reactions: diesel power
U lakoći redovnog održavanja 21 godinu starog motora KTMu nema premca!

Malo flexa, malo švas aparat i bit ce spreman sredinom lipnja za 10 intenzivnih dana off roada u rumunjskoj!

Poznat mi je taj način održavanja motora flexom ili švas aparatom. Ili vezicama. 😂

Ne nužno na 21 godinu starom motoru, može i par mjeseci ili par godina 🤭

Ili kupiš kinesku kopiju koja je bolja od oem-a...

Screenshot_20210409_112650.jpg
 
  • Like
Reactions: mate
nemam snage listat cijelu temu... tko je vlasnik zadnjih godina modela 1290 SAS? treba mi info
 
Probaj malo naštimat poziciju prekidača. Ima nešto lufta kad odvidaš vidu. Meni se slično desilo na prekidaču kočnice na 1090.