KTM 2T EFI

Sip said:
Vjerujem da je ona izjava od 40% manjoj potrosnji debelo prenapuhana, ALI motor stvarno ne trosi gorivo u nekoj hobi enduro voznji, strava...ipak ja cekam da tuneri malo kazu svoje i dignu snagu za 30% a potrosnju ostave na istom :mrgreen:

Elementi ovjesa,,, najbolje sto ima u seriji, nema se trunka zamjerke...kocnice, uf, uf. Ne pasu mi nikako, ne mogu vjerovati da to mogu reci, ali Magura bolja u svemu od Bremba :shock: ( na husqvarni )
Rad agregata, njezan, na pocetku slab, najbolje bi to opisao kad smo 2012 sa karba presli na 450 4T injektor.
Za ljude koji ulaze u enduro svjet, to ce biti najbolji motor ikad, a za ove malo starije ce morati proci male preinake 8)

Nigdje nisam našao da se govori o 40% manjoj potrošnji goriva....mislim da je to u realnosti negdje oko 20-30% manja potrošnja goriva. To bi se poklopilo s mojim nedavnim iskustvom kada je tip na 250 tpi, na istoj dionici, potrošio oko 3 litre manje od mene sa karbom...

Tuneri da dignu snagu za 30%? Za kaj? Supermoto? Naime, ako kažemo da 300 exc tpi ima 50 konja (da nam bude lakše računati), to znači da bi tjuneri trebali dići snagu na 65 ks? Za koga? Enduro sigurno ne....  :? A znaš i sam da ako dignu snagu za 30% da potrošnja ne može ostati ista...

Magura/Brembo....tu sam želio neki zarez/točku vidjeti....  :mrgreen:
Koliko znam, a moguće da se varam, samo Husqvarna za 2018 ima Maguru...KTM ostaje na Brembu za 2018.....što ne valja s Brembom, jesu li komponente kočnica ostale iste kao 2017? Ne vidim što ti ima ne odgovarati na tim kočnicama....osim ako se ne radi o subjektivnom dojmu....što poštujem....ali onda možeš reći da ti kočnice na enduro KTM-ovima ne pašu zadnjih 4-5 godina...
I kako možeš usporediti Maguru i Brembo? Probao si i Husqvarnu?

Dobar opis razvijanja snage, malo blago...nježno...
 
Oj Sipe, pa ti testiraš sve šta treba  :mrgreen:

Nego, kakvo je rješenje kod EFI-ja kad se zaglibi negdje kvalitetno i akumulator isprazni skroz?
Kurblanjem se može dat dovoljno za napajanje EFI-ja ili?
 
Kako ne bi mogli ... Pa imaš 4t cross motora sa ajnspricom bez akumulatora ... I to već valjda 10 godina  :mrgreen:
 
Marko said:
Oj Sipe, pa ti testiraš sve šta treba  :mrgreen:

Nego, kakvo je rješenje kod EFI-ja kad se zaglibi negdje kvalitetno i akumulator isprazni skroz?
Kurblanjem se može dat dovoljno za napajanje EFI-ja ili?

Kako Okram kaze, to je odavno reseno :mrgreen: ( no ovi se ne zaglibljuju :mrgreen: i pale odlicno, od 2017 drugaciji alnaser )
Problem je jedino kad zbog bilo kojeg razloga ostanu brez struje :mrgreen: