KTM 390 Adventure

Izgleda da će napokon napravit ono što su svi mislili da će prva verzija bit..

1000PS-KTM390Adventure003.jpg


1000PS-KTM390Adventure004.jpg


Već je ovaj "Adventure R" uhvaćen više puta kroz godinu, ali očito sve bliže finalnom obliku.. lako ga zamislit bez tih kofera, visoki auspuh..


I Enduro verzija da uz konkurenciju Hondi CB500X (sadašnji 390 Adv S), imaju konkurenta 300 Rallyu (ovaj iznad) i 300L (ispod)

1000PS-KTM390Enduro002.jpg
 
  • Like
Reactions: Bokygs
Jedan cilindar?
Jedan.. imam osjećaj da će reklame krenut nakon dakar rallya obzirom na taj neki stil.. kolko cca 40-45ks, kotači 18-21... ovjes drži tog prosječnog europljana na sebi.. nebude to loše

A 490 je još na čekanju iako će cfmoto sa onim supersportom i tim 450cc 270deg twinom u njemu uskoro i na EU tržište, što će reć da će jedan cfmoto imat najjači i najlakši motor u klasi, al od ktm twina u ktm motoru bilo koje verzije još ni glasa ni fotke...
 
I Enduro verzija da uz konkurenciju Hondi CB500X (sadašnji 390 Adv S), imaju konkurenta 300 Rallyu (ovaj iznad) i 300L (ispod)

Bit će to bolji motor za vozit od 300 Rally zasigurno, no Honda ima tradicionalno i svoje adute.
 
Bit će to bolji motor za vozit od 300 Rally zasigurno, no Honda ima tradicionalno i svoje adute.

U međuvremenu sam naišao na neki polu info na advrider forumu, djeluje pouzdan izvor, navodno ništa od 490 zasad bar što se tiče KTMa, kompletno odustali, ovaj 390 im je u najvećem fokusu sada. Tip je opisao ovo što se vidi na fotkama 3mj prije neg su izašle.. SM verzija eventualno kasnije, u startu enduro, adventure i adventure R ili Rally kako ga se odluče nazvat.. Bit će vrlo interesantan ako to nebude značilo odmah i cijenu od 10 000€ za ovu rally izvedbu.
 
Ništa od 490 KTMova.. navodno će se 690 zamjenit sa twinom slične kubikaže i proizvodnja te linije ide u kinu na cfmoto, ili indijci lažu što isto nebi bilo nemoguće.


A i ovo na slikama koje sam stavio iznad, očigledno nije 690, ali isto tako očigledno nije ni motor iz postojeće 390 serije jer izgleda prilično drugačije, nešto je novo... :unsure:
 
Ništa od 490 KTMova.. navodno će se 690 zamjenit sa twinom slične kubikaže i proizvodnja te linije ide u kinu na cfmoto, ili indijci lažu što isto nebi bilo nemoguće.
Čisto sumnjam da će napustiti 690 singla dok god s njim mogu zadovoljiti eko norme. Eventualno ga ostaviti samo u liniji GasGas-a ili tako nešto...
 
  • Like
Reactions: diesel power
Indija 3 modela 390, 1 model 250.
Svi jeftiniji nego naši.
4000€ max. 390 2023. a ne 7-8 k€ kao kod nas.
390 osnovni je 3100€.
390 medium je 3800€.

Kod nas neka prodaju +1000€ svaki model i opet super.

Sve ovo uvesti kod nas i potjerati ostale marke.
Bez konkurencije do 500 ccm a možda čak i do 700 ccm.

Ista priča Duke i RC modeli, ostali bi bili poraženi.

 
Last edited:
Indija 3 modela 390, 1 model 250.
Svi jeftiniji nego naši.
4000€ max. 390 2023. a ne 7-8 k€ kao kod nas.
390 osnovni je 3100€.
390 medium je 3800€.

Kod nas neka prodaju +1000€ svaki model i opet super.

Moraš naučiti prvo neke osnove trgovine vozilima, ne ide to tako :)
 
Nije advenčr, ali je duke 😆
Malo testiram, i nez, imam osjećaj da ne ubrzava ništ bolje od nakitanog skutera…
Bezveze, ali, za početnike valjda ok! 🤷🏻‍♂️
A2E31DC7-3F58-4C59-98A4-114B67BD850A.jpeg
 
  • Like
Reactions: diesel power
Moraš naučiti prvo neke osnove trgovine vozilima, ne ide to tako :)
Je li netko tu pokušao uvesti iz Indije?
Tu nije neki izbor ovih manjih kubikažća, a tamo (u Indiji) ima svaša nešto i još je povoljno.

Ako itko ima neku informaciju ili čak polu informaciju bio bih zahvalan. Može i u PM.

Hvala puno 🍻
 
  • Wow
Reactions: Branko-ST
Sve se može uvesti samo je pitanje isplativosti, trajanja procesa i debljina veza.

Grey import primjeri:

Honda CRF 450X, 2007. 7 uvezenih samo 2 regane preko veze u MUP i branitelj.

Honda CBF 125, napravljena u Gurgaon New Delhi, uvezena i prodavana u Hr.

KTM Duke i Adventure Indijska linija isto.

KTM, Husqvarna, Husaberg serija 125-300 a u papirima od 4-13 Kw.

Muljanje samo takvo na Carini.

Ima KLX 230 u Istri novih.
KLR mlađih iz EU isto.
 
Hvala na odgovorima.
Nisam na webu našao da imamo neku zabranu uvoza vozila iz Indije.
Idem pisati Indijcima (što kao stranac mogu kupiti i što od papira mogu dobiti) pa onda idem pisati carini jesu li ti papiri dovoljni za napraviti uvoz.
Ako saznam što drugačije od ovoga tu napisanog javiti ću.
Nema mi smisla da je nešto zabranjeno. Jedino ovo gore što je napisano da se financijski ne isplati. Ali opet koliko može koštati prijevoz iz Indije? I carina?
Ne vidim gdje bi trebao biti problem, osim što je zajebancija. Lakše je kupiti u dućanu u RH.
Ajde javim ako saznam što pametno ...
Hvala