pa normalno da nije :shock: :shock:muki_muki said:zanima me dali ima netko iskustva sa navedenim motorom :misli:
- dali ga je neko vozio šumom
- kakav je u odnosu na EXC-a
- koliki su mu servisni intervali u odnosu na EXC-a
:misli: :misli:
markookram said:pa normalno da nije :shock: :shock:
šuma uključuje i padanje sa motora ... a to nježne plastike 690setke nebi podnjele ...
exc mjenjas ulje 10-15 sati zavisi kak ga teraš a 690 mjenjaš na 5000 km cestovne voznje
e sad kakav je 690 enduro naspram exc-a :misli: cemu takvo pitanje
mate said:Neko bi se jebal a da mu ne uđe.
Allpine said:moje misljenje je gdje prodje exc proci ce i 690ka
mate said:Kako ne, šteta što nisi Kovicu gledao na početku sa TTR-om kako razvaljuje, a 690R je za TTR-a svemirski brod. Međutim, to što nešto s nečim možeš napravit ne znači da je za to i napravljeno.
lb said:dobro, i pokojni Meoni je vozio 950 onako kako ja nikada exc-a necu voziti. ali isti vozac ziher ne moze protjerati motor tipa 690 tamo gdje mu je exc na knap za njegovo umijece. to htjedoh reci.
edit: znam da se svugdje sa 690r moze proci, tu nema dileme, uvlacio sam ja LC4 Adv-a u svakakva govna, ali ipak...
lb said:dobro, i pokojni Meoni je vozio 950 onako kako ja nikada exc-a necu voziti. ali isti vozac ziher ne moze protjerati motor tipa 690 tamo gdje mu je exc na knap za njegovo umijece. to htjedoh reci.
edit: znam da se svugdje sa 690r moze proci, tu nema dileme, uvlacio sam ja LC4 Adv-a u svakakva govna, ali ipak...
Sip said:Nije odgorega pogledati reklamicu :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=8rL8fcs0z5E&feature=player_embedded#!
u I jeftiniji 1100 eura :shock: :shock:Sip said:Nije odgorega pogledati reklamicu :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=8rL8fcs0z5E&feature=player_embedded#!
mate said:Ma naravno, kužim na što si mislio ali svejedno nije to ona klasična priča. Ovaj motor bi stvarno volio probat u šumi.
makazica said:Kaj bu on s tim biciklićem.......i ovak na ovom adv-u strši ko govno u punču....