KTM 690 R enduro

Branko-ST said:
400eura za auspuh bez homologacije?????

Odes do Kucelja i slozi ti auspuh kakav zelis za 200e

200eura za auspuh od nekog lika iz garaže?????

Odes van, 200e zapijes i pojedes i ostavis originalni auspuh


:mrgreen: :jesus:
 
ja sam imao FMF, bio je nekih 250$ sa ukljucenom dostavom
i carinom, dojmovi jako pozitivni.
 
Branko-ST said:
400eura za auspuh bez homologacije?????

Odes do Kucelja i slozi ti auspuh kakav zelis za 200e

Kod kucelja eventualno napraviti neki adapter za auspuh pa onda ima više izbora  :misli:

mate said:
200eura za auspuh od nekog lika iz garaže?????

Odes van, 200e zapijes i pojedes i ostavis originalni auspuh


:mrgreen: :jesus:

Lako mi zapijemo 200 eura  :bananapivo:
Moram promijenit auspuh to bude vrelo i ispeko sam se već par puta.

Frane said:
ja sam imao FMF, bio je nekih 250$ sa ukljucenom dostavom
i carinom, dojmovi jako pozitivni.

Nažalost izgleda da nema baš puno opcija za ovaj  model još...
 
Nešto popusta sam dobio na osnovu toga što sam kod Viktora već kupio par motora.
Nema još nikakve najave iz KTM-a o nekom popustu.
 
Susjed, prvi vlasnik razmišlja o prodaji. 2013.g , 40000km. Kaže da je promjenio pumpu goriva i bregastu !? :shock:
Spominje 4500€
Da ga pozovem na pivu?
 
mozda nije bregasta nego lezajevi na klackalicama ventila
pumpa je znala zezati tu ona zamjenska od 30eur radi bolji posao od "org" od 300eur
uzrok problema treba traziti u filteru goriva koji se nalazi u tanku ali ga mnogi
zaborave pa tako i ovlasteni serviseri

generalo gledano 690 lc4 je dobro pogodjen motor, daleko bolji od stare lc4 serije
 
Frane said:
mozda nije bregasta nego lezajevi na klackalicama ventila
Ležajevi? On ima one valjčiće uprešane na klackalicama? To se mjenja preventivno? Kolko kostaju?
Jel 40000 puno za njega?
(nemam pojma o tom motoru)
 
To im je bila mana, imas pun google članaka. "Smc 690 rocker arm"

Sent from my MI 6 using Tapatalk

 
Švabo said:
To im je bila mana, imas pun google članaka. "Smc 690 rocker arm"

Sent from my MI 6 using Tapatalk
Bila? Više nije?
(Na internetu sam daleko ispod prosječno)
 
Prošlo je već vremena otkad sam čitao o tome ali da nerijetko su imali problema s klackalicama i ležajem. Po netu su nesto pisali ako klackalica ima oznaku 15 da su te s otklonjenim problemom.

Sent from my MI 6 using Tapatalk

 
da bio je tvornicki opoziv za klackalice za modele 2012/13 i to se radilo besplatno u servisu
40k km nije nista puno ako je uredno servisiran i ako se ophodilo prema njemu kako treba
 
Zna biti problema i na novijima od 2014, a i na prvoj 701.
Izgleda da su tek najnoviji (2 kontrabalansne osovine dakle 690 2019+ i 701 2017+) pošteđeni.

Nije ni neki problem nakon nekih km promijeniti. Pristupačno je, cifra je mislim unutar 150€ za dijelove.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
Frane said:
da bio je tvornicki opoziv za klackalice za modele 2012/13 i to se radilo besplatno u servisu
40k km nije nista puno ako je uredno servisiran i ako se ophodilo prema njemu kako treba

Za razliku od nekih koji su vec sa 1000 km bili za sveobujvatni servis
 
Dado33 said:
Kaj će mu 2  !?
moraš se brzo odlučiti.
To je agregat sa zadnjeg Duka 690 (2016+), išli su na minimiziranje vibracija i povećanje snage ... za enduro i sm modele ni vibracije ni snaga po meni nisu bile problem. Očekivano se taj agregat pojavio u 701 slijedeće godine. Navodno je i nevjerojatno linearan, nisam probao.


Druga balansna je tehnički gledano samo bregasta sa utegom na kraju.
Usput se prepolovio i broj klackalica.


Reviewa i tehničkih detalja ima po internetima.
Npr. https://amcn.com.au/editorial/high-tech-cylinder-head-finally-means-ktms-newest-single-cylinder-duke-virtually-vibration-free/

Sent from my SM-G930F using Tapatalk