KTM 690 R enduro

bocojaki said:
Nisam, pitao sam Viktora da provjeri i kaže da nema opoziva.

KTM Seles, Grusuplje, SLO. Nazovi i provjeri tu tvrdnju.
 
gremlyn said:
KTM Seles, Grusuplje, SLO. Nazovi i provjeri tu tvrdnju.

Zasto ikoga zvati za takve stvari?!?

KTM za razliku od ostalih marki sve o servisima, opozivima itd. daje dostupno vlasnicima motocikala.
Za neke stvari trebate VIN a za neke druge stvari VIN+"broj isporuke" (Delivery certificate number).

Takodjer KTM jedini daje na uvid direktno kupcima poptpuni pregled dijelova (spare parts finder) a kod distributera i uvoznika se moze vidjeti cijena pojedinog dijela.
Sve takve informacije su dostupne svima i ne skrivaju ih kao drugi proizvodjaci.

I to imate online vec godinama!
sparepartsfinder.ktm.com
www.ktm.com/en/service/manuals  (stranice se tu i tamo promijene dizajnom al je uvijek bilo da se informacije mogu dobiti online)

I da, KTM rezervni dijelovi su (koji idu preko njihove distribucije) su daleko najjeftiniji u odnosu na "konkurenciju".

(primjera radi pitam Suzukiju koliko kosta Regler za DR-Z400 ..... 1800KN!!!  Ajmo jos jednom 1800Kn!!!! i ceka se neznam koliko)
Za KTM Adv ili sl regler 849Kn!!!)
 
I nije baš da je istina, za SMCR sam išao preko njihove web stranice za opozive

https://www.ktm.com/en/service/safety

Nije ništa izbacilo za opozive, posto sam načuo da ima opoziva pisao sam njihovoj službi za korisnike.

Nakon 10ak dana dobivam mail od Viktora da se ubuduće javim njemu jer KTM ne komunicira direkt s kupcima već preko ovlaštenog servisa.

Sent from my MI 6 using Tapatalk
 
Meni se nikad nije dogodilo da sam od njih dobio obavijest. Rješavanje opoziva bi rekao da je bilo polovično, jednom sam dobio a drugi put su mi rekli da sam zakasnio. :mrgreen:
 
Za razliku od Ducatia podrška im je koma, opozivi se rijesavaju mjesecima bar ovo što vidim po svom iskustvu

Sent from my MI 6 using Tapatalk

 
Švabo said:
I nije baš da je istina, za SMCR sam išao preko njihove web stranice za opozive

https://www.ktm.com/en/service/safety

Nije ništa izbacilo za opozive, posto sam načuo da ima opoziva pisao sam njihovoj službi za korisnike.

Nakon 10ak dana dobivam mail od Viktora da se ubuduće javim njemu jer KTM ne komunicira direkt s kupcima već preko ovlaštenog servisa.

Sent from my MI 6 using Tapatalk

Draze mi je da mi iz ktma nitko ne odgovori nego da moram s viktorom komunicirat
 
Vidio sam razne "opozive".
Recimo da se opozove serija od odredjenog broja i na njima nesta promijeni/doradi.
To se vidi na tim KTM stranicama a ako je to bitno za sigurnost imaju valjda i nekakvu obvezu obavijestiti kupca.

A moze se "opozvati" samo neki dio. Recimo proizvodjac servisima da naputak servisu da obrati paznju na neki dio jer se javljala tu i tamo kakava "greska" i onda serviser to promjeni (ili ne promjeni ako je dio ispravan).
To nisu "pravi" opozivi i nevide se na tim KTM stranicama.
Za takve "opozive" treba saznati u ovlastenom servisu.
Taj dio se moze i nemora promijeniti jer nije nuzno da je neispravan.
Ako radi sto ces ga dirati.
To su oni famozni TSB dokumenti (technical service bulletin).

Za onaj prvi "opoziv" bi ipak uvoznik trebao kontaktirati kupca a ovo drugo ako naletis - naletis.
Ako ne naletis "vlak prodje."

Uglavnom...
cekamo da vidimo kakava je ta berba 690-tke 2019.
 
kk said:
Uglavnom...
cekamo da vidimo kakava je ta berba 690-tke 2019.

Prekidac za mape, sarafi na bregastima, sarafi kućišta motora i klasika magura slave cyl., vlaga ulazi u pokazivače smjera. Manje vise to je to u zadnjih godinu dana sto je izašlo

Sent from my MI 6 using Tapatalk

 
kk said:
Zasto ikoga zvati za takve stvari?!?

kk said:
To nisu "pravi" opozivi i nevide se na tim KTM stranicama.

:mrgreen:

Gle, vozim KTM-a iz uvoza, 2. vlasnik u HR, 3. ukupno. Imao sam problem s ovjesom, u Viktoru nisu znali ista reci, kamoli rijesiti. Po pozivu u Seles je servis dogovoren i odradjen promptno, a problem rijesen. Usput mi provjerili jesu li svi opozivi odradjeni i spada li moj motor u seriju s defektnim tankom (srecom nije).

Nakon toga sam imao prometnu. Lijevi stitnik volana, lijevi retrovizor i crashbar za u smece. Narucio stitnike i retrovizor u Viktoru, htio i crashbar ali mi je receno da ne postoji kataloski broj pa ga nije moguce naruciti. Poslao mail u Seles. 8min kasnije znao kataloski, cijenu i rok dobave. Tjedan dana kasnije imao crashbar na motoru. Stitnike i retrovizor sam cekao dodatnih 2 tjedna da dodju kod Viktora.

Svjestan sam da je KTM ima relativno jeftine dijelove ali i da su ponekad zajebani kao dobavljac. Isto tako znam da im je komunikacija prema kupcima u idealnom slucaju jadna... ali uz dobrog dealera dosta se tih poblema negira. Nista ga ne kosta da provjeri u Selesu jel mu motor pod kakvim opozivom ili service bulletinom. Osobno se nebi 100% pouzdavao u KTM-ov web.
 
Svi OEM i PP dijelovi koje ne možete nabavit preko Sipa/Špice (nije na lageru, ceka se tvornica i sl.) možete nabaviti ovdje:

https://www.ktm-shop24.de

https://husky-shop24.de

Imaju sve i dostava je dhl 10 eur. Na kućnoj adresi za 3 dana.

Stvarno ne vidim razlog za stalno fantaziranje oko KTM-a, dijelova, servisa i sl kad je stvar kristalno jasna.

Seleš je također dobar.
 
dovla said:
Svi OEM i PP dijelovi koje ne možete nabavit preko Sipa/Špice (nije na lageru, ceka se tvornica i sl.) možete nabaviti ovdje:

https://www.ktm-shop24.de
Seleš je također dobar.

Ja baš trebam neke dijelove za Duke 390, gledam na tom sajtu su cijene plastika duplo veće od cijena koje mi je Viktor dao ?  :misli:
 
AnteK said:
Ja baš trebam neke dijelove za Duke 390, gledam na tom sajtu su cijene plastika duplo veće od cijena koje mi je Viktor dao ?  :misli:

To nije moguće. Ili ti je dao krive cijene ili si krivi part no. gledao na linku. Ili ti je dao ponudu za zamjenske ako postoje uopće.
KTM oem dijelovi su u cijeloj EU u max 10% razlike. Što je ok i zato se tu radi samo o dobavljivosti, uzmeš gdje ti prije stigne.
Jedino je ogromna razlika između cijena oem dijelova u US i EU. To je doslovno cirkus koliko je u US jeftinije.

Sad sam pogledao malo cijene za 390. Stvarno što je zanimljivo recimo te plastične škrege su 120 eur kom  :shock: :shock: a na .uk i .at stranici 80 :shock:
Ovo još nisam vidio a baš smo uspoređivali cijene s cijenama kod nas. Istina, husqvarnine dijelove sa špicinim cjenikom ali tu ne bi trebalo biti razlike..
 
kk said:
primjera radi pitam Suzukiju koliko kosta Regler za DR-Z400 ..... 1800KN!!!  Ajmo jos jednom 1800Kn!!!! i ceka se neznam koliko)
Za KTM Adv ili sl regler 849Kn!!!)

Di si to pita za DRZ regler pa dobija nedefinirani odgovor?
Suzuki dijelovi uz pomoc ATTa stizu kroz 2 - 3 dana ako imaju na stanju u Mađarskoj.
 
dovla said:
Sad sam pogledao malo cijene za 390. Stvarno što je zanimljivo recimo te plastične škrege su 120 eur kom  :shock: :shock: a na .uk i .at stranici 80 :shock:

Da, o tome pričam, točno taj kataloški broj, Viktor mi je dao ponudu po 450 kn komad sa PDV. Trebam nekoliko plastika i još neke sitnice, pa ide u oglasnik.
 
Premda se duke 390 radi u indiji, može bit razlika, kao kod moje honde, po europi svugdje npr oem filter zraka oko 300-350kn, kod nas je 316kn, a sa tajlandskog bikerzbitsa koji prodaju isto oem dijelove iz hondine tvornice u tajlandu gdje se i proizvodi motor, 140kn od čega je 65kn dostava, a i webshop je zaradio. Potpuno isti dio koji ovdje košta 316kn, a naravno da je dostava rutingu na količinu znatno jeftinija, ukupni porezi i davanja državi sigurno nisu 400%, to je samo politika cijena.. Vjerojatno su slični razlozi razlika cijena kod 390.