KTM 790 Adventure R

tiki

Active member
Nakon probe prvog 690 (cestovnog) i drugog 690 (enduro), ponadao sam se da će KTM napraviti i 690 Adventure, jer na 640 ADV mi se dopadalo sve osim agregata (na vibracije se privikneš, ali na povratku s plaže ti se nekad jako žuri i već je mrak i kasno, a strah te pojuriti po autoputu, da se agregat ne uništi).
Od 690 A nije bilo ništa, idealan motor "za na plažu" je bio 990, ali su ga prestali proizvoditi.

I sad, nakon ne znam više koliko godina (i oko pola godine "skrivanja prototipova"), počeli su pokazivati KTM Adventure 790 R, koji bi trebao biti "kraj svijeta", pa nestrpljivo očekujem da to remek djelo inženjeringa vidim u stvarnosti.

Filmić iz podruma hotela na Sardiniji: https://www.youtube.com/watch?v=rOL6vp0ERTg

Austrijski Motorrad Magazin ima više slika, ovdje su tri: https://www.motorrad-magazin.at/galerie?gal=b93256443c6927eea35be601af1efcb7&rank=1#b


U Kalničkoj šumi postoji jedno mjesto gdje se treba spustiti kroz vododerinu koja je dodatak dubokom V usjeku (izgleda kao duboka špura od traktora, ali samo je jedna) i tamo se hoda iznad motora s obje strane i zapinje u zemlju tako da se sklapaju fuzići (nogodržači), pa bi bilo zabavno tamo navući probnog vozača, radi probe prolaska ovih izbočina u kojima je gorivo i koje su nešto što na ADV motociklima još nisam vidio.
Vjerojatno će za one koji zapinju čizmama u panjeve (jesam) ili su u stanju skliznuti sa sredine puta i upasti u traktorsku špuru (jesam) biti bolji manji spremnik goriva, ali mi se dopada ova ideja snižavanja težišta, jer razlika između 5 i 25 litara goriva na mom ADV se osjeti onda kad je to najmanje potrebno.


 
tiki said:
Nakon probe prvog 690 (cestovnog) i drugog 690 (enduro), ponadao sam se da će KTM napraviti i 690 Adventure, jer na 640 ADV mi se dopadalo sve osim agregata (na vibracije se privikneš, ali na povratku s plaže ti se nekad jako žuri i već je mrak i kasno, a strah te pojuriti po autoputu, da se agregat ne uništi).
Od 690 A nije bilo ništa, idealan motor "za na plažu" je bio 990, ali su ga prestali proizvoditi.

I sad, nakon ne znam više koliko godina (i oko pola godine "skrivanja prototipova"), počeli su pokazivati KTM Adventure 790 R, koji bi trebao biti "kraj svijeta", pa nestrpljivo očekujem da to remek djelo inženjeringa vidim u stvarnosti.

Filmić iz podruma hotela na Sardiniji: https://www.youtube.com/watch?v=rOL6vp0ERTg

Austrijski Motorrad Magazin ima više slika, ovdje su tri: https://www.motorrad-magazin.at/galerie?gal=b93256443c6927eea35be601af1efcb7&rank=1#b


U Kalničkoj šumi postoji jedno mjesto gdje se treba spustiti kroz vododerinu koja je dodatak dubokom V usjeku (izgleda kao duboka špura od traktora, ali samo je jedna) i tamo se hoda iznad motora s obje strane i zapinje u zemlju tako da se sklapaju fuzići (nogodržači), pa bi bilo zabavno tamo navući probnog vozača, radi probe prolaska ovih izbočina u kojima je gorivo i koje su nešto što na ADV motociklima još nisam vidio.
Vjerojatno će za one koji zapinju čizmama u panjeve (jesam) ili su u stanju skliznuti sa sredine puta i upasti u traktorsku špuru (jesam) biti bolji manji spremnik goriva, ali mi se dopada ova ideja snižavanja težišta, jer razlika između 5 i 25 litara goriva na mom ADV se osjeti onda kad je to najmanje potrebno.

Mudro zboriš za ovo s rezervarom. Već par mjeseci otkako je štalica prazna i ja čačkam po netu i sve slike su s ovim durilom od rezervara. Nadajmo se samo da je to neki o trikova tj. da će konačno rješenje izgledati manje široko od ovog sada modela. Ukoliko bude tako, mogao bi prežmiriti ono sranje od tabletPCa umjesto instrument table, te popuniti prazno mjesto u garaži.
 
Zato jer LC4 nije baš najbolje držati dva sata neprekidno na 7000 okretaja.

Kad se baš jako žurim s plaže, vozim 110 km/h po autoputu, često stojim na motoru i onda mi je neugodno jer ne vidim ogledala, a uglavnom me svi prestižu.
 
Ova tema već postoji??

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

 
Ovdje  je paket sa slikama i opisom, za lijene novinare:

https://press.ktm.com/News_Detail.aspx?id=68481&menueid=3050&l=international

Nisam siguran da li su spremnici goriva široki ili nisu. Malo sam neodlučan. Ili možda nisam?
 
Pod velikim sam stresom...

Ako kupim novi 790 adv, nisam siguran hocu li zapeti u vododerini.
Bojim se da to ipak nece biti dovoljno muski, avanturisticki motocikl za mene... :?

Lastane?
 
EnduroLab said:
Pod velikim sam stresom...

Ako kupim novi 790 adv, nisam siguran hocu li zapeti u vododerini.
Bojim se da to ipak nece biti dovoljno muski, avanturisticki motocikl za mene... :?

Lastane?
nemoj uć u vododerinu, prosto ko pasulj :jesus:
Ali da, te sise...ko da ih nisu mogli smjestiti jedno 15ak cm iznad suhiplesa
 
Ja definitivno vidim dva minusa.
Prvi je spomenuta širina, a drugi zaštita od vjetra, barem vizualno.
Skroz je moguće da je u stvarnosti puno bolja nego se čini.
 
clox said:
Ja definitivno vidim dva minusa.
Prvi je spomenuta širina, a drugi zaštita od vjetra, barem vizualno.
Skroz je moguće da je u stvarnosti puno bolja nego se čini.
https://www.kiska.com/
tu se požali  :mrgreen:
nije mi jasno zašto nisu tank širili od nivoa fuzića na gore, kad su već htjeli imat ga tako nisko. Tih 10ak cm ne čini puno razlike za težište
 
Možda su napravili tri spremnika goriva, pa se ova dva bočna mogu lako skinuti.
 
choek veli ne uzimas i nema crash bar za njega, one bocne sise su celicne ploce koje su kresh bar i protekcija za tankove,po dizajnu reko bi klizace to kroz vododerine ka skije
 
Ne serite. 5 cm sa svake strane tanka je stitnik.
Tu vam smeta sirina a na svojim kantama imate po 10 cm kreš barova sa svake strane. A katemovi tankovi ionako ne pucaju bas lako, pogotovo kad ih neki pikzibner spusti u blato sa 3 na sat
 
Imao sam priliku biti na ovom KTM Adv reliju na Sardiniji (uskoro putopis? :D) i imao sam priliku vidjeti 790 Adv izbliza, koga je tamo testirao Chris Birch, pa i popričati kratko sa dotičnim...
Uglavnom, gotovo svi su naravno primjetili izbačene tankove za gorivo, i to je bilo prvo pitanje... Zaista izlaze prilično široko, međutim sam motor u vožnji je prilično visok, pa ovi tankovi nisu skroz nisko pri putu i preprekama...
Gospodin Birch je rekao kako je nedavno u USA imao dobar crash sa ovim 790 gje je izbočeni tank udario u kamenje, i navodno nije bilo nikakvih problema...
Trenutno eksperimentišu sa raznim setupovima ovog bajka, dakle još nisu finalno odlučili koje će biti dimenzije točkova, koja će biti finalna težina, ali sam prilično siguran da će ovakvi izbočeni tankovi ostati (naravno sa nekom zaštitom preko)...
Što se tiče offroad sposobnosti, pregazio je sve terene po Sardiniji bez problema, mada je i Chris dobar vozač, to stoji...
Ono što sam ja primjetio i što mi je zanimljivo je da nema čuvenog (po nepouzdanosti) Magura hidrauličnog kvačila, već je obično žičano...
E da, mislim da s ovim modelom žele privući i više žena vozača, barem tako njihov PR kaže... Vidjećemo sve u svemu, njih moto za ovaj bajk je bio: You spoke, we listened...