KTM 790 Adventure S

Dvije stvari.

1. Amortizer iz naslova se sigurno može efikasno reparirati.
Pozicija iznad katalizatora sigurno više utječe na životni vijek neko pranje miniwashem.

2. To što se netko hvali da mu semerinzi nisu propišali na 70tkm / 100 tkm ili pšto ja znam kad nije za nikakvu pohvalu.
Na tim kilometražama unutra nema ničega sličnog ulju, možda poneki ostatak klizača, a ventili su odavno začepljeni smećem.

@Tomo 3 krepaj! :giggle:
 
Dvije stvari.

1. Amortizer iz naslova se sigurno može efikasno reparirati.
Pozicija iznad katalizatora sigurno više utječe na životni vijek neko pranje miniwashem.

2. To što se netko hvali da mu semerinzi nisu propišali na 70tkm / 100 tkm ili pšto ja znam kad nije za nikakvu pohvalu.
Na tim kilometražama unutra nema ničega sličnog ulju, možda poneki ostatak klizača, a ventili su odavno začepljeni smećem.

@Tomo 3 krepaj! :giggle:
E baš neČu! 😂
 
Nisam, ali imam svu servisnu povijest. Nisu bile mijenjane gumice.
Ajde ako već znaš kompletnu povijest svog KTMa napiši šta je sve rađeno u tih 104tkm, čisto radi usporedbe a možda u buduće nekom pomogne.
 
Ajde ako već znaš kompletnu povijest svog KTMa napiši šta je sve rađeno u tih 104tkm, čisto radi usporedbe a možda u buduće nekom pomogne.

Tomo3 ima posao, obitelj, hobije, interese, obaveze. Nema na raspolaganju 10 godina za prepisivanje arhivske građe volumena garsonjere s balkonom.