Družili smo se nekoliko dana i nekoliko stotina kilometara ...
Krasan agregat ... zvuči i ponaša se kao mali V2. Rado se vrti - kao uostalom i svi austrijanci - i najbolje mu je iza 4K ... još bolje kada prođe peticu. Na kvikšifter sam se brzo priviknuo, čak puno brže nego sam mislio ... i tako lijepo napravi ono bam-bam kod šaltanja ... mislim da je to autobliper.
Cijeli motor je tvrd i utegnut, niži je i duži od 690, pozicija sjedenja je agresivnija, ruke su malčice ispruženije i guvernal je osjetno zatvoreniji. Ako bih baš picajzlirao, ja ovaj motorić uopće ne bih zvao "Duke" ... nema tu ništa od SM ili funbike genetike. Roadster, streetfighter, tako nešto ... nije to Duke. No, to ne znači da nije zabavan ... začas stvori zabavu za uvalit se u drek s milicijom. Jednom kad ga se prebaci u "Sport" mode, ne treba ga odatle ni micati. Bremze su sasvim dobre u svom poslu ali traže muški stisak ... ono bremzanje prstićem otpada iz ove priče. A i volio bih da je inicijalni zagriz u diskove dosta direktniji ... 100-i-nešto konja ovog motorića ipak traže pošteniju reakciju. A možda sam se samo ja razmazio na M50.
Zvuk iz ispuha je čaroban ... baš mi se i ne sviđa kako izgleda ali zvuči prekrasno. Resko, dosta glasno i s neskrivenom porukom "zemi me, zemi me bestijalno". Koju je to homologaciju prošlo, pojma nemam ... ali svaka im čast.
Dok nisam detaljnije zagledavao po motoru, nisam niti skužio da imade i amortizer guvernala. Stvar radi bez uplitanja ... očito da je potreban kod nadahnutije vošnje inače ga škrti austrijanci ne bi niti stavljali, ali po gradu je neprimjetan. Mogućnost podešavanja nikakva, ali nije niti potrebno. Radi kak spada.
Ja bih na njega sprašio još koju stotinu novaca na điđe iz PP kataloga i same gas ...
Zapravo mi je najveća dilema Akrap ... odlično izgleda, ali ga još nisam čuo uživo. Ako zvuči dobro kao original ... ah.
...