KTM 790 Duke

protector said:
Fotografije budu uskoro "procurile" ili će ih "slučajno" snimiti novinari MCN-a. Baš me zanima scenario ove godine ...

Ove godine je scenario da više ne skrivaju motor. Na okupljanju (reliju) na Sardiniji ga vozi poznati KTM Adventure "maneken" (oni kažu "ambasador") Chris i ostavi ga u garaži s ostalim motorima, tako da ga svatko može obići i snimiti.
Austrijski časopis ima neke snimke... ali to je već sad za otvoriti posebnu temu. :)
 
Sto reci.. shut up and take my money...

Pikes peak gotovo u sekundi s velikim dukeom..

https://www.facebook.com/ktmusa/videos/10155274896222587/

https://youtu.be/WgDZVkuhfYQ

Perverzija..
 
prosli vikend u Grazu obisao i motosalone, naravno KTM prvo, ovaj duke 790 uzivo je perfektan! meni cak proporcionalniji od 1290-ke.

no do tada kanim sebi prvo kupiti KTM duke 390 ovaj novi, ima li ko iskustva, jel ko kupio, vozio?
 
Ne vidim previše smisla u tome. Pogotovo ako imaš nekog istustva sa skuterima. Nije to neki R soma iz 2005, nego bicklić nakrcan elektronikom.
 
gvo said:
Ne vidim previše smisla u tome. Pogotovo ako imaš nekog istustva sa skuterima. Nije to neki R soma iz 2005, nego bicklić nakrcan elektronikom.

13 godina vozio skutere, zadnje dvije godine vozim KTM duke 200, mislio sam da bi mi ovaj 390 prije 790-ke malo priblizio rizicne i zahtjevnije situacije u saobracaju..
sad ne znam koja je razlika izmedju 200 i 390, ako nije drasticna onda radije da pricekam 790..
 
Loading said:
13 godina vozio skutere, zadnje dvije godine vozim KTM duke 200, mislio sam da bi mi ovaj 390 prije 790-ke malo priblizio rizicne i zahtjevnije situacije u saobracaju..
sad ne znam koja je razlika izmedju 200 i 390, ako nije drasticna onda radije da pricekam 790..

U performansama je velika razlika. Ima mi kum novi 390, a vozio je prije taj manji.  Ide taj Duke 390 sasvim solidno.
 
Loading said:
13 godina vozio skutere, zadnje dvije godine vozim KTM duke 200, mislio sam da bi mi ovaj 390 prije 790-ke malo priblizio rizicne i zahtjevnije situacije u saobracaju..
sad ne znam koja je razlika izmedju 200 i 390, ako nije drasticna onda radije da pricekam 790..

Ako imaš 13 godina na dvije rote, pretpostavljam da imaš neku osnovnu samokontrolu i pribranost u prometu, ne vidim kako bi
te 390 pripremio na išta bolje od 790, ali opet, učini onako kako smatraš da je ispravno za tebe.
 
Sa Andreani catridges samo dobra iskustva pa tko voli...
 

Attachments

  • Screenshot_20180917-114958.jpg
    Screenshot_20180917-114958.jpg
    765 KB · Views: 255
gvo said:
Ako imaš 13 godina na dvije rote, pretpostavljam da imaš neku osnovnu samokontrolu i pribranost u prometu, ne vidim kako bi
te 390 pripremio na išta bolje od 790, ali opet, učini onako kako smatraš da je ispravno za tebe.

ukupno 15 godina moto staza, ali samo 2 godine na manualnom saltanju, zapravo najgori strahovi su mi nagla kocenja, razumijem da saltanjem u nize brzine motor najbolje usporava, sa kombinacijom prednje kocnice naravno, ali mislim svakako da omjeri brzine i tezine nisu isti na ktm duke 200 i ktm duke 790, svakako ni kompresija motora ali opet su razlike evidentne u duzini zaustavljanja.

imao sam par nesreca od kojih jednu tezu sa teskim tjelesnim povredama te stoga bi volio biti sto sigurniji u saobracaju, koristim svu opremu bez obzira na temperaturu i nije mi tesko ali opet pri voznjama imam neke vizije skoro kao halucinacije da vidim udese raznih tipova. Jedan primjer gdje mi je prije neki dan covjek izletio na 10m od mene, sam tacno vidio kako prelijecem preko auta, kako se motor komada a prednji tocak ide desno. Ok mozda je ovo ludo ali za sad vozim jako oprezno, ne volim vise toliko brzu voznju koliko daleku i udobnu, a najvise volim da mi motor lijepo izgleda, ktm duke me kupio izgledom i mislim da je u tome nenadmasan...
 
AnteK said:
U performansama je velika razlika. Ima mi kum novi 390, a vozio je prije taj manji.  Ide taj Duke 390 sasvim solidno.

hvala, razmisljam ove zime malo njuskat oko ovog 390, ako ubodem neku povoljnu cijenu..
 
Loading said:
ukupno 15 godina moto staza, ali samo 2 godine na manualnom saltanju, zapravo najgori strahovi su mi nagla kocenja, razumijem da saltanjem u nize brzine motor najbolje usporava, sa kombinacijom prednje kocnice naravno, ali mislim svakako da omjeri brzine i tezine nisu isti na ktm duke 200 i ktm duke 790, svakako ni kompresija motora ali opet su razlike evidentne u duzini zaustavljanja.

Ne znam, čini mi se da puno filozofiraš oko ničega. Ako trebaš naglo zakočit, iznenada, nemaš vremena razmišljat o šaltanju u niže, i sličnim glupostima. Stisni prednju, zadnju, pa što daju refleksi i sreća junačka. Zato si kupi što noviji motor s ABSom, i nemaš brige, manje više svi koriste Boschov ABS, koji je u principu, što noviji, to bolji. :mrgreen:
 
Loading said:
ukupno 15 godina moto staza, ali samo 2 godine na manualnom saltanju, zapravo najgori strahovi su mi nagla kocenja, razumijem da saltanjem u nize brzine motor najbolje usporava, sa kombinacijom prednje kocnice naravno, ali mislim svakako da omjeri brzine i tezine nisu isti na ktm duke 200 i ktm duke 790, svakako ni kompresija motora ali opet su razlike evidentne u duzini zaustavljanja.

imao sam par nesreca od kojih jednu tezu sa teskim tjelesnim povredama te stoga bi volio biti sto sigurniji u saobracaju, koristim svu opremu bez obzira na temperaturu i nije mi tesko ali opet pri voznjama imam neke vizije skoro kao halucinacije da vidim udese raznih tipova. Jedan primjer gdje mi je prije neki dan covjek izletio na 10m od mene, sam tacno vidio kako prelijecem preko auta, kako se motor komada a prednji tocak ide desno. Ok mozda je ovo ludo ali za sad vozim jako oprezno, ne volim vise toliko brzu voznju koliko daleku i udobnu, a najvise volim da mi motor lijepo izgleda, ktm duke me kupio izgledom i mislim da je u tome nenadmasan...
Bez vrijeđanja, ali prema ovome što pročitah najbolje da ne voziš motorkotač...
 
Probal sam neki dan duke-a tog i mogu rec da sam jako ugodno iznenađen...
Znači pri manevriranju se čini ultra lagan i agilan ko mali 390, a opet ima snage da je to čudo...
Znači kome odgovara dizajn (moja jedina kritika), jedan jako lijep paket motora...

Btw, zvuk serijskog aupuha je fakat odlican i svaka čast ktm-u na tome


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
don_carlos_007 said:
Bez vrijeđanja, ali prema ovome što pročitah najbolje da ne voziš motorkotač...

nisam se uvrijedio, svako ima svoje misljenje..

ja sam ipak odlucio prvo preci na 390.  (y)