KTM 890 2023 "Demo" Mode - ovce i novce

Durr

Active member
Znam da postoji vec 890 tema ali ovo je toliko glupo da bi htio pokrenut zasebnu temu o ovom da vidim sto mislite o ovom "izumu" KTM-a.

Ukratko kad kupite novi 890 dolazi sa svim softverskim "mogucnostima" otkljucanim na 1000 km. Nakon toga se automatski zakljucaju sljedece stvari (neznam jel ovo puni popis, mozda ima jos toga):

- QuickShifter+ (tako da ostaje QS up, ali ne down)
- MSR
- CRUISE CONTROL (!)
- Rally Mode
- MTC


Meni je ovo toliko glupo tako da sad duplo bojkotiram brand... jednom zbog Viktora, i drugi put zbog samog KTM-a.

Nek se gone u kurac s tim. Ako im ovo prode na trzistu vjerujte mi za koju godinu cemo imat subscriptionse za koristit svoj vlastiti motor.
 
Ma ja sam to negdje već gledao. Bit će Yout ili neki moto magazin.
A ništa, sjećam se vremena krakiranja windowsa i mobitela.
Sad je red došao da se krakiraju motori.
👎🏼
 
Znam da postoji vec 890 tema ali ovo je toliko glupo da bi htio pokrenut zasebnu temu o ovom da vidim sto mislite o ovom "izumu" KTM-a.

Ukratko kad kupite novi 890 dolazi sa svim softverskim "mogucnostima" otkljucanim na 1000 km. Nakon toga se automatski zakljucaju sljedece stvari (neznam jel ovo puni popis, mozda ima jos toga):

- QuickShifter+ (tako da ostaje QS up, ali ne down)
- MSR
- CRUISE CONTROL (!)
- Rally Mode
- MTC


Meni je ovo toliko glupo tako da sad duplo bojkotiram brand... jednom zbog Viktora, i drugi put zbog samog KTM-a.

Nek se gone u kurac s tim. Ako im ovo prode na trzistu vjerujte mi za koju godinu cemo imat subscriptionse za koristit svoj vlastiti motor.





Gle u principu se slažem, ali postoji jedan problem.
Za razliku od nekog mehaničkog sklopa, konzumerski softver u principu NIKAD nije gotov.
Kontiunirano netko radi na njemu, ispravlja greške ili dodaje nove stvari, koje bi ti kao kupac trebao dobiti na idućem servisu.
To generalno košta, poprilično. Hoćeš djindje mindje na motoru? pa vrlo vjerovatno ćeš ih platiti. Ili će ti ih uračunati unaprijed, pa će motor bit (puno) skuplji u startu, ili ćeš plaćati po korištenju na ovaj način. Treća i najgora opcija je da imaš programski sklop koji se ne održava.
 
Last edited:
Gle u principu se slažem, ali postoji jedan problem.
Za razliku od nekog mehaničkog sklopa, konzumerski softver u principu NIKAD nije gotov.
Kontiunirano netko radi na njemu, ispravlja greške ili dodaje nove stvari, koje bi ti kao kupac trebao dobiti na idućem servisu.
To generalno košta, poprilično. Hoćeš djindje mindje na motoru? pa vrlo vjerovatno ćeš ih platiti. Ili će ti ih uračunati unaprijed, pa će motor bit (puno) skuplji u startu, ili ćeš plaćati po korištenju na ovaj način. Treća i najgora opcija je da imaš programski sklop koji se ne održava.
Nije motor app na mobitelu. Ti ovo predstavljas kao da mi dobivamo regularne nove verzije sa poboljsanjima. Koje "nove" stvari si ikad dobio na bilo kojem motoru sa nekim update-om? Dobivaju se updatesi koji popravljaju stvari koje su sjebali jer nisu dosta testirali / dali vremena developerima itd.

Da zele mogli bi to tako raditi, ali onda nebi imao razlog kupiti novi motor ako mozes dobiti X godina vise od starog jer ti regularno daju nova poboljsanja tako da to nijedan proizvodac nece napraviti.

Sto se tice tvoje trece i "najgore" opcije pa tako funkcionira cijelo trziste auta i motora. Bude par update-a unutar prvih godinu-dvije maximum da se poprave neke teze greske i sve drugo je trajno i kakvo je takvo je.
 
Nije motor app na mobitelu. Ti ovo predstavljas kao da mi dobivamo regularne nove verzije sa poboljsanjima. Koje "nove" stvari si ikad dobio na bilo kojem motoru sa nekim update-om? Dobivaju se updatesi koji popravljaju stvari koje su sjebali jer nisu dosta testirali / dali vremena developerima itd.

Popravak sjebanih stvari košta, neovisno na kome je krivica. Taj trošak će uvijek platiti kupac, na ovaj, ili na onaj način. Nikad nema dovoljno vremena za testiranje, ni za napravit stvari savršeno, niti je to u praktičnom smislu moguće. 'Dovoljno dobro' je konzumerski standard.


Da zele mogli bi to tako raditi, ali onda nebi imao razlog kupiti novi motor ako mozes dobiti X godina vise od starog jer ti regularno daju nova poboljsanja tako da to nijedan proizvodac nece napraviti.

Kupit ću noviji motor jer je brži, udobniji, pouzdaniji, ili nešto treće što mi je u tom trenutku bitno. To što su oni promijenili 2 botuna na displayu mi ne znači puno.


Sto se tice tvoje trece i "najgore" opcije pa tako funkcionira cijelo trziste auta i motora. Bude par update-a unutar prvih godinu-dvije maximum da se poprave neke teze greske i sve drugo je trajno i kakvo je takvo je.

To je problem, jer ćeš ili imat vozilo čiji dijelovi ne rade kako treba, zbog neotklonjenih grešaka, ili će ti susjedov klinac moći pogasiti displeye i razdrkati klimu u autu jer imaš kombinaciju bežične konekcije i 10g stare verzije sustava u autu, pune sigurnosnih rupa.
 
Pa kad se malo zažesti priča s tim softverskim zaključavanjima, 100% kroz kratko vrijeme bude i solutiona kak to crack-at, tak da se ja puno ne bojim za to, ko i oprema kod auta….
Recimo navigacija, carplay, lane assist, adaptivni tempomat i takve pizdarije, većina novih već dolazi s tim, “samo treba” aktivirati kod dealera, ili na crno (jeftinija opcija)…
 
Popravak sjebanih stvari košta, neovisno na kome je krivica. Taj trošak će uvijek platiti kupac, na ovaj, ili na onaj način. Nikad nema dovoljno vremena za testiranje, ni za napravit stvari savršeno, niti je to u praktičnom smislu moguće. 'Dovoljno dobro' je konzumerski standard.




Kupit ću noviji motor jer je brži, udobniji, pouzdaniji, ili nešto treće što mi je u tom trenutku bitno. To što su oni promijenili 2 botuna na displayu mi ne znači puno.




To je problem, jer ćeš ili imat vozilo čiji dijelovi ne rade kako treba, zbog neotklonjenih grešaka, ili će ti susjedov klinac moći pogasiti displeye i razdrkati klimu u autu jer imaš kombinaciju bežične konekcije i 10g stare verzije sustava u autu, pune sigurnosnih rupa.
Ne razumijem sto tocno hoces reci. Mislis da to sve o cemu ti pricas ima ikakve veze s ovim sto KTM radi? Zbog ovog ce raditi vise / bolje updatese? Nece. Kao sto nisu ni do sad. Ovo ne mijenja nista po tom pitanju.

Kako su svi proizvodaci do sad uspjevali placati (tih najvjerojatnije <xx outsourcanih developera) a sad od jednom je to preskupo i mi im trebamo pomoc?

A to sto kosta, nebih se slozio s tobom. To je sve uracunato u cijenu motora odavno. Sad nas samo deru opet da platimo za nesto sto smo vec platili. Pare idu zna se gdje, sigurno ne na place developera.
 
  • Like
Reactions: prpa
Neko mora probit led, ovaj put je to KTM drugi put neko drugi. Uglavnom drugi ce slijediti tu politiku jer ljudi su sve gluplji 😁 Yebo 220 konja kad ima 230 i puno je brzi ovaj od 230 konja 🙃 a topic o kamerama i kaznama se svakodnevno dopunjuje 😂
 
  • Like
Reactions: prpa
Ne razumijem sto tocno hoces reci. Mislis da to sve o cemu ti pricas ima ikakve veze s ovim sto KTM radi? Zbog ovog ce raditi vise / bolje updatese? Nece. Kao sto nisu ni do sad. Ovo ne mijenja nista po tom pitanju.


Kako su svi proizvodaci do sad uspjevali placati (tih najvjerojatnije <xx outsourcanih developera) a sad od jednom je to preskupo i mi im trebamo pomoc?

A to sto kosta, nebih se slozio s tobom. To je sve uracunato u cijenu motora odavno. Sad nas samo deru opet da platimo za nesto sto smo vec platili. Pare idu zna se gdje, sigurno ne na place developera.

Hoću reći da ne želim ikakav softwer na motoru koji nije rudimentarni ABS/TC. Jer znam da zbog prirode posla sve ostalo zahtjeva ili nekakav pretplatnički model (koji KTM pokušava ovdje progurati), ili drastično veću inicijalnu cijenu motora (kako bi pokrili buduće troškove održavanja softwera na modelu), ili software rot za 5-10g, kad prestanu stizat zakrpe.

Mislim da generalno pocjenjuješ koliko to zapravo košta dugoročno, te zašto je jednom KTMu to puno veći problem nego npr. Volvu ili Toyoti.
 
Ovo je normalno na svemu, telke se godinama prodaju 'različiti' modeli po različitim cijenama, razlika u par kvačica u SW-u, enabled-disabled, mobiteli, vešmašine, pećnice, auti, da me nabrajam dalje. Vrte se iste stvari i naplaćuju jer je ljudski rod proklet i uvijek hoće imati nešto bolje od susjeda i to je spreman platiti bez obzira na to da li je svjestan ili nije da plsća porez na bedake. I dosad se na motorima doplaćivale gluposti koje su ionak ugrađene unaprijed, zašto ne prijeći na novi level i još to malo extra kapitalizirati? Bar se bude ekipa mogla pohvaliti da ima FW V.a.14.32 za 2-3 soma ojra koji je puno bolji od luzerskog V.a.14.29 😁😁.
 
Ne kuzim u cemu je problem.
Tko hoce dodatke, kupit ce ih odmah, tko nece, moze ih isprobati, pa se mozda predomisli. Ali ako nece, nece ih doplatiti i nece imati dodatne opcije. Cao bok.
 
  • Like
Reactions: DacMan
meni se cini da su poceli previse djidja bala kaciti na motore....