ktm 890 Duke/Adventure

Sredju

Well-known member
Mislim da je 50 % kultiviraniji motor od 790.
Rekao bih da se moze i vozit na konstantnom gasu, cak i u nizim okretajima.
 
Mislim da je 50 % kultiviraniji motor od 790.
Rekao bih da se moze i vozit na konstantnom gasu, cak i u nizim okretajima.
Mozda bi trebalo pricekati kakvu recenziju... Ono sto je na papiru u stvarnosti ne mora biti....
 
Mislim da je 50 % kultiviraniji motor od 790.
Rekao bih da se moze i vozit na konstantnom gasu, cak i u nizim okretajima.
Imam 890 vec godinu dana, sto se tice razlike od 790, primjetno je jedino malo veci moment na nizim okretajima i u situacijama gdje si skoro na vagi sa kuplungom, tu je u odnosu na 790 kao traktor, ilitiga kao da usporedujes dizela i atmosferskog benzinca kad kreces s mjesta, 790 trazi vise gasa.
 
Nabaci ti i koju fotku, da malo slinimo.
Vidim, tvoj je naradžasti i ljepši mi je puno od onog crno-sivog.
 
Imam 890 vec godinu dana, sto se tice razlike od 790, primjetno je jedino malo veci moment na nizim okretajima i u situacijama gdje si skoro na vagi sa kuplungom, tu je u odnosu na 790 kao traktor, ilitiga kao da usporedujes dizela i atmosferskog benzinca kad kreces s mjesta, 790 trazi vise gasa.
To me je uvijek i cudilo kod tih ktm dva cilindra motora, sto uvijek rade motore sa kratkim hodom klipa.
npr. 990 adv 63 mm hod, promjer i hod klipa ima kao ta moja vtr iz avatara. meni nelogicno za terenski motocikl.
duzi hod vuce za sobom uzi usis, dok kraci hod uz veci promjer trazi siri usis, siri usis, slabije mjesanje goriva i zraka na nizim okretajima, gubitak okretnog momenta, jerky throttle, sve to prati te njihove motore, sve do tog 890, koji je iole normalan.
ok bi bilo da su to erovi, ali to su ruralna vozila.
 
Nabaci ti i koju fotku, da malo slinimo.
Vidim, tvoj je naradžasti i ljepši mi je puno od onog crno-sivog.
Dok je jos bio u originalnoj boji:
20210613_151624.jpg

20210613_171038.jpg


U procesu stavljanja naljepnica:
20211202_184631.jpg


20211202_213534.jpg


20211227_145309.jpg


_MG_4452.jpg


Ok mi je bio i u originalnoj narancastoj boji, ali htio sam ga malo personalizirati :mrgreen:
Inace, ako kojeg vlasnika Ktm-a/Husqvarne zanima, naljepnice su od firme Motoproworks, kvaliteta je vrhunska, rade i po narudzbi custom kitove naljepnica. Bacite oko na njihovu stranicu.
 
Nikad to nebi napravio na svojem motoru ali baš mi je fora to kaj si napravio.
Nego vidim da imaš drugi ktm iste vrste. Kakva su ti iskustva?
Pretpostavljam dobra inače nebi kupio.
Meni se sviđa taj model. Malo je čudan sa tim tankom dolje ali shodno testovima daje super rezultate i na cesti i na offu.
 
Nikad to nebi napravio na svojem motoru ali baš mi je fora to kaj si napravio.
Nego vidim da imaš drugi ktm iste vrste. Kakva su ti iskustva?
Pretpostavljam dobra inače nebi kupio.
Meni se sviđa taj model. Malo je čudan sa tim tankom dolje ali shodno testovima daje super rezultate i na cesti i na offu.
Nemam drugi Ktm, ovo mi je prvi. Uostalom ovo mi je prvi motor uopce, prije njega sam imao samo skutere, iako sam vozio razne motore.
Napravio nekih 8000 km u godinu dana otkad sam ga kupio.
Stvarno nemam nekih zamjerki, poprilicno sam zadovoljan, osim nekih sitnica koje nisu toliko bitne.
Da imam malo duze noge, uzeo bi bio R-a jer mislim da za 1000 eura vise dobijes dosta sposobniji ovjes, sto je ujedno i jedina razlika, iako taj ovjes nebi nikad iskoristio ni blizu punog njegovog potencijala.
Sto se tice tankova, otkad su ga najavili svidila mi se ideja i estetski i cinjenicom da je nize teziste, ne idem s njim na neke ekstremne terene, tako da nebih znao koliko bi izboceni tankovi tako nisko stvarali problem, zna se kakvi motori su za ekstremne terene.
Inace sto se tice 20 litara kapaciteta, bez problema dinamicnijom voznjom napravim deklariranih 400 km.
Snage ima vise nego dovoljno.
Ako te zanima nesto specificno, pitaj.
Sljedece u planu je crash bar i Mosko Moto reckless 80.
 
Postovani,
Molim Vas napisite gdje servisirate svoje ktm-ove i kakva iskustva imate sa servisima.
Nakon 13 god i 55000km planiram zamjenit svog f800gs, ako opet kupim bmw to ce velikim djelom biti i zasluga ljubaznih i strucnih servisera Tomica u Splitu koji su mi u susjedstvu.
Jako me privlace i Norden 901 i Adventure 890.
Hvala & Pozdrav
 
Ako si imao neugodna iskustva s bmw serviserima s ktm ćeš imati još više ili uopće nečeš imati jer ne žele servisirati tvoj budući ktm :ROFLMAO: . Imaš u temi ktm pa traži.

U ostalom, f800gs je super pozdana mašina koja ne treba nikakvo posebno održavanje samo ulje i filter. Što tu imaš biti nezadovoljan?