KTM 990 SMT

Ekipa kakva su vasa iskustva sa reglerima i opcenito strujom na vozilu iz teme?
Izgleda da je meni prdnuo regler to jest bajk je ostao bez struje prije par dana. Simptomi su bili paljenje lampice akumulatora i nakon toga pregaranje prednjeg fara, ksenona. Stao na pumpi zbog pregleda i daljnje verglanje nije bilo moguce.

Poslano sa mog SM-G900F koristeći Tapatalk

 
Pitaj Bukaru u Vodicama.  :mrgreen:  Navodno zna raditi probleme ali pitanje je da li se ikad pravi strujić poigrao s time. Kad dobijemo taj odgovor onda ćemo biti pametniji.
 
Meni je izgorio regler. Stavio od Beverly 500 jer je to najveći regler koji sam ikad vidio. Šta znači da je i najveće snage. I da se najbolje hladi jer ima najveća rebra za hlađenje. Kupljen je zamjenski na ebay-u, rezao sam žice i zalemio originalne sa starog reglera. Malo se poigrati sa smještajem, ali stane na originalno mjesto ispod sica. Nije bilo problema nakon toga.

Inače sam električar i servisiram  motore i skutere iz hobija, tako da ne trebate sumnjat u napisano 😉
 
Dali ima koji vlasnik ovog motora u ZG ili okolici ??
Zainteresirao me motor pa bi ga volio pogledati u živo  :misli:
 
Jel itko imao problema sa gubljenjem snage na višim okretajima? Po stranim forumima govore da je problem u filteru goriva... Motor ima 41000km
Prvi put mi se gubitak snage osjetio nakon što motor nije bio paljen dva tjedna i jedva sam ga uspio upalit jer mi je ispraznio akumlator, poslje paljenja sam osjetio taj pad snage. Mislio sam da je do akumlatora pa sam ga napunio, nakon toga je sve bilo normalno do jucer kada opet nece zavrtit iznad 6000-7000 okretaja u višim brzinama, kao da mu fali snage i na trenutke cuka kad naglo dam gasa. E sad jel to bila slučajnost da se problem riješio punjenjem akumlatora ili stvarno može biti problem u njemu...
 
trebas nov aku, samo prije ugradnje puni ga min 6h neka prodavac govori da ne treba
bio on gel ili mokri bolje puni ga prije, lc4 i lc8 su osjetljivi na slab aku.
 
a sad mozda je problem u filteru, ubrizgivanju ili nesto od drugih xx stvari
ali ja bi poceo sa novim aku, ako su prije stvari upucivale na njega.
 
Hvala Frane.
Probao sam s drugim akumlatorom i motor ide normalno tak da je problem riješen.
Ne mogu vjerovati da akumlator ima toliki utjecaj na performanse.
 
Malo su ga prerano rasipali ali vrlo zanimljiv motor.... (y)
https://www.youtube.com/watch?v=Vg14k8zSCJQ
 
Ktm990sm said:
Hvala Frane.
Probao sam s drugim akumlatorom i motor ide normalno tak da je problem riješen.
Ne mogu vjerovati da akumlator ima toliki utjecaj na performanse.
Samo da updejtam situaciju ako netko bude imao sličan problem.. Problem nije bio u akumlatoru, već je bio začepljen filter goriva. Rastavio sam pumpu, promijenio filtere i sad motor leti.
 

Attachments

  • IMG_4279.JPG
    IMG_4279.JPG
    1.9 MB · Views: 278
Iskreno bilo mi je čudno kakve veze ima akumulator sa snagom motora. Unatrag godinu dana na vozilu iz teme krepucnuo mi regler, lampica akumulatora u jednom trenu se upalila, ksenon ugasio ukratko baterija se iscjedila do krajnjih granica ali je motor do gašenja s moje strane radio punom snagom. Kasnije ga naravno nisam mogao zaverglati ali dok je vozio vozio je punom snagom iz čega je jasno da snaga i baterija baš i nemaju veze.
 
djuka007 said:
Iskreno bilo mi je čudno kakve veze ima akumulator sa snagom motora. Unatrag godinu dana na vozilu iz teme krepucnuo mi regler, lampica akumulatora u jednom trenu se upalila, ksenon ugasio ukratko baterija se iscjedila do krajnjih granica ali je motor do gašenja s moje strane radio punom snagom. Kasnije ga naravno nisam mogao zaverglati ali dok je vozio vozio je punom snagom iz čega je jasno da snaga i baterija baš i nemaju veze.
Bar da si ranije bacio neki savjet, bezveze sam bacio pare na novi akumlator  :(
 
Sorry al ukljucio sam se na forum kad si vec pisao kako si rijesio problem novim akumulatorom, a kako od mehanike znam smjer za servis nisam pisao nista da ne ispadnem teletabis.
Osim reglera drugih problema nisam imao pa je to to od mojih mehanickih savjeta koje mogu udjeliti.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

 
Malo da ozivim temu... :mrgreen:
Evo mog ljubimca pored sve sile meni dostupnih novih motora....
2010 990 SMR..nije bas SMT ali je ista baza...... 30000 + km,  pocesto bio na stazi,, full akrapovic titanium, open air filter, odstranjeni sekundarni leptiri, custom mapping, rwp 128 ks...
Od kvarova sam imao samo problema sa zadnjim amortizerom koji je gubio plin....
 

Attachments

  • IMG_0126.JPG
    IMG_0126.JPG
    1.8 MB · Views: 335
EnduroLab said:
Nije to kvar. Smanji vegemite. :mrgreen:
:LOL:
Odma se vidi tko je  obrazovan... (y)
Mnogo volem tost sa vegemiteom i putrom uz jutarnju kahvicu... :D