KTM 990 SMT

Začudio bi se, Okla i svi njegovi Zagorci prešli su na Triumpha. Uvoze izvana a tu ih je Viki počeo prodavati. Uglavnom, ima ih i polako rastu.
 
mate said:
Začudio bi se, Okla i svi njegovi Zagorci prešli su na Triumpha. Uvoze izvana a tu ih je Viki počeo prodavati. Uglavnom, ima ih i polako rastu.
Vid vid tetka... (y) 
Neka malo raznolikosti... meni se svidja power delivery na tim trocilindrasima... malo mi je jedino ficukanje primarnog prijenosa preglasno, ali bolje i to nego klepetanje kod nekih drugih..

A da nije zato i onaj moj Drecavi kupio Triumpha ??? Okla ga nagovorio  :LOL:


Sorry sto gnjavim, ali imam jos tjedan bolovanja pa mi dosadno doma... :mrgreen:
 
Okla ima onog manjeg, misli Tiger 800 ili tako nešto, ne da mi se guglat, i motor je sasvim ok. Prije dva tjedna sam uzeo na probu Multistradu 950 i tu su negdje.

Drečavi nazove tu i tamo, uvijek neka pitanja i savjeti kako da uštedi kunu. :LOL: Znači, živ je i zdrav. :mrgreen:
 
mate said:
Drečavi nazove tu i tamo, uvijek neka pitanja i savjeti kako da uštedi kunu. :LOL: Znači, živ je i zdrav. :mrgreen:
Ziv je ali o zdravlju bi se dalo raspravljati.... :mrgreen:
 
Evo vidim da teme nije bas aktivna. Nakon dosta citanja i ja sam kupio Smt-a. Nakon kupnje sam ga sam servisirao ulje, fiteri ulja, zraka, lanac i lancanici. Bilo je zu jos par sitnica za promjenit. Motor i a 32000 km sad i vrijeme je za kontrolu i stelovanje ventila. Kada je motor hladan zna nelad jace tuckat lanac. To nekad potraje 5 sekundi a nekad 15 sekundi ne bitno jeli u leri ili u voznji. Ovo ljeto kad je bilo jako vruce palila bi se lampica od ulja i treperila ne povezano znaci bez nekih intervala. Cim su pale temp i ona se sve rjede ili nikako pali. Imate li neke savjete sta promjeniti i pregledati prije nego ga odvedem serviseru. Naravno posto je to Kmt savjet u koga ga odvest u Dalmaciji znaci od Dubrovnika do Splita neki servis. Jukic u Solinu ne zeli radit Ktm, radio mi je jednom Tuona i dobar je ali..  Cuo sam da ima u Makarskoj jedan serviser ali ne mislim na Afriku Moto.
Svaka informacija je dobro dosla. Hvala
 
TamoVamo said:
Evo vidim da teme nije bas aktivna. Nakon dosta citanja i ja sam kupio Smt-a. Nakon kupnje sam ga sam servisirao ulje, fiteri ulja, zraka, lanac i lancanici. Bilo je zu jos par sitnica za promjenit. Motor i a 32000 km sad i vrijeme je za kontrolu i stelovanje ventila. Kada je motor hladan zna nelad jace tuckat lanac. To nekad potraje 5 sekundi a nekad 15 sekundi ne bitno jeli u leri ili u voznji. Ovo ljeto kad je bilo jako vruce palila bi se lampica od ulja i treperila ne povezano znaci bez nekih intervala. Cim su pale temp i ona se sve rjede ili nikako pali. Imate li neke savjete sta promjeniti i pregledati prije nego ga odvedem serviseru. Naravno posto je to Kmt savjet u koga ga odvest u Dalmaciji znaci od Dubrovnika do Splita neki servis. Jukic u Solinu ne zeli radit Ktm, radio mi je jednom Tuona i dobar je ali..  Cuo sam da ima u Makarskoj jedan serviser ali ne mislim na Afriku Moto.
Svaka informacija je dobro dosla. Hvala
Posteno od Jukica da kaze da  ne zna u KTM...  nemoj dirati nista kod kuce, plati servisera koji radi KTM duze vremena  TO JE KLJUC...
to sto se cuje su spaneri razvodnih lanaca... ulje 15w50 moze pomoci..
Pitaj Spahiju u Sibeniku...

Lampica od ulje moze biti i los kontakt..
Moj SMR sad ima 45000, ide kao i kad sam ga kupio prije godinu i pol sa 19000 km... jos uvijek pumpa preko 125 ks na zadnji kotac... 😉...a dusu mu vadim redovito  (y)
BTW ja sam na motulu 7100 15w50 ako nema Motorexa racing 20w60

 
Drago mi je da ste se vi javili. Je koliko sam vidio po netu treba mjenjat spanere a ne lanac. Stavio sam ulje Motorex 20-60 jer samo tu gradiaciju prodaju u Moto Spice. A senzor ulja se isto zna pokvarit pa salje kriv signal, uzeo sam drugi pa ce to mestar prominit. Probar cu doc do broja od Spahije. Inace motor je odlican jer mi slizi za sve i to vrlo dobro. Nije za bas jako brzu voznju kao Tuono ili Gsxr sto sam imao ranije ali je sasvim dovoljno. Jedino bi volio da je zadnji ovjes malo tvrdi, sve sam postavke stavio na sport tako da bolje od toga ne moze....
 
Spahija u Brodarici, motorex 20-60 i apdejtani spaneri lanca, trazi po kataloskom broju pa ce ti izbacit apdejted part.

Jukic je inace odlican mehanicar...
 
SmR je odlicam. Lako dodes do blokade u svakoj brzini.Jedino taj polozaj na njemu mi se ne svida. Zato sam se bia odlucia za SD.
 
Podesi sag. Spahija je ovlasteni, moze ti i on podesit ovjes.

Inace, iako pricamo isto, ignoriraj klokana.
 
Nije mi jasno kakav lanac i španeri na 32000 km. Ja sam svojeg vozio do 65000 km nikakvi španeri ni lanac nisu bili za zamjenu. A nisam baš šparal motor..
Netko prije tebe nije odrađivao servise kako treba
 
A sad kako je tko drzao motor prije ne znam. Vizualno je ok i ima nesto opreme tako da se nike stedilo ma njemu sto se toga tice pa valjda nije onda i na ulju.
Vidio sam po drugim forumima da se moze dogodit da pocne suskat na 10tkm  a nekima nikad. Uglavnom nikome nije stao motor zbog toga ali mene nervira to jer se nekad ajmo rec svako drugi dam cuje kao da ce se raspast nesto. Uglavno hocu promjenit.. Sad je vec zima tako da ce cekat 3 misec.
Stavio sam prednji zupcanik 17t za razlilu od prije 16t i mislim da cu se vratit na 16t jer mi fali ono odlipljivanje prednjeg kola bez nekog razloga. Onda malo nerviraju visoki okretaji na putnoj brzini iako on ni ne voli niske okretaje.
 
EnduroLab said:
Podesi sag. Spahija je ovlasteni, moze ti i on podesit ovjes.

Inace, iako pricamo isto, ignoriraj klokana.
Ti bi da ja bas tebe potrazim kad dodjem u posjetu ili ?
:LOL:  :LOL: :police:

 
u makarskoj imaš benetu, iz smjera dubrovnika prema st sa desne strane prije semafora u makarskoj, godinama je radio u afrike sada radi privatno, ja sam bio zadovoljan sa njim, ako hoćeš kontakt javi se u pp
 
Čisto da se prijavim u temu, krama je i dalje konkurentna na cesti :cool:
 

Attachments

  • SMT.jpg
    SMT.jpg
    352.1 KB · Views: 170
  • Like
Reactions: BM0021 and leCo