KTM 990

dr.mracni said:
Imam jedno pitanje
Koji filter vazduha koristite za 990 adv

70% vozim off


Ovi moji svi koriste OEM. Sad sam jednog uspio nagovoriti da kupi onaj prefilter koji ide umjesto disalice....mislim da je Unifilter proizvođač...
 
EnduroLab said:
Ovi moji svi koriste OEM. Sad sam jednog uspio nagovoriti da kupi onaj prefilter koji ide umjesto disalice....mislim da je Unifilter proizvođač...

Hvala Enduro Labu :)

Nasao sam ovaj za sad http://www.wemoto.com/bikes/ktm/990_adventure_r/12/picture/air_filter_oem/
citam o K&N da kao nije dobar i da propusta sitnu prasinu, mada nedje i demantuju tu info. Moram to malo vise istraziti.
 
Da li je ko mozda stavljao siru diznu ulja u kvacilu, fabricki je 0,3mm a dosta ljudi idu na 0,5mm.
 
jel neko mijenjao prednji blatobran? razmišljam o onom visokom. ako imate kakvih informacija o ovoj prepravci bio bih zahvalan.
 
Pitanje za vlasnike 990 SM i SD....Koliko vam ulja u prosjeku ode između servisnih intervala, ti.koja bi bila neka normalna potrošnja ulja te mašine? Pretpostavljam da radite servise na 8 soma km, barem tako kaže servis i manual.
 
sve ovisi koliko mu vadiš dušu, ja mog nisam žalio, možda oko pola litra cca, možda i manje nemogu reć 100%, znam da sam u tri navrata nadolijevao
 
Šta pola litre!?!?!?  :shock: :shock: :shock: Od servisa do servisa svakih 8 soma km samo pola litre!? Nema šanse...jedino ako si stavljao neko gušće ulje...ja sam stavljao po preporuci servisa Motorex 10w50 i reko mi je tip u servisu da je normalno da V2 mašina potroši oko 1,5 litru ulja između servisnih intervala.
 
Servisiram nekoliko lc8 motora povremeno, cak niti onaj koji se natprosjecno koristi i vozi se samo trkacim tempom i na rally natjecanjima ne trosi ulje...tako da ne znam o cemu vi pricate...
 
Kad sam imao SD990 izmjenu ulja sam radio jednom na lito ,obično sam gadišnje prolazio oko 8-9tkm i za to vrijeme bih potrošio još oko 1L ulja.
 
EnduroLab said:
Servisiram nekoliko lc8 motora povremeno, cak niti onaj koji se natprosjecno koristi i vozi se samo trkacim tempom i na rally natjecanjima ne trosi ulje...tako da ne znam o cemu vi pricate...

izgleda je do Klime ;O :LOL:
 
ktm08 said:
Kad sam imao SD990 izmjenu ulja sam radio jednom na lito ,obično sam gadišnje prolazio oko 8-9tkm i za to vrijeme bih potrošio još oko 1L ulja.

A koje si ulje stavljao unutra, tj.koje gradacije?
 
EnduroLab said:
Servisiram nekoliko lc8 motora povremeno, cak niti onaj koji se natprosjecno koristi i vozi se samo trkacim tempom i na rally natjecanjima ne trosi ulje...tako da ne znam o cemu vi pricate...

Vidim ja da ste se opustili sa skidanjem mase. Prvo ste stavljali dvije ruke boje na šuplje cijevi, sad držite ulje iznad minimuma...  :no:  Tu bi se dalo 84 g ulja izvaditi, to je stotinka dnevno. Pa neka gori doli. I filtere mu skrati na cigaretama, neka gori i gori.  :budo:
 
Da, primjedba na mjestu, moraćemo bolje paziti! :embarrassed:  :embarrassed:

BTW, istina, ranije nije, ali u zadnja 2-3 intervala (koji su kod mene 2-4k km) je počelo nestajati po par decilitara. Ne znam ima li to ikakve veze s time što nisam  imao karike  :mrgreen:

 
EnduroLab said:
Servisiram nekoliko lc8 motora povremeno, cak niti onaj koji se natprosjecno koristi i vozi se samo trkacim tempom i na rally natjecanjima ne trosi ulje...tako da ne znam o cemu vi pricate...
Moj drlog 2010 990'SMR sa trenutno 29000 km,  koji pumpa 128 ks na kotac, open air filter , fuuuul akrap i custom mapping i mozda jos nest sto ja ne znam, trosi oko 0.3 lit ulja na 5000 km, uracunato i tri track days sa cca 250 km svaki... ulje koje ja koristim je motorex 20w60 i nikada u ktm necu niti staviti drugo... :wink:
 
DaRRth Vader said:
Moj drlog 2010 990'SMR sa trenutno 29000 km,  koji pumpa 128 ks na kotac, open air filter , fuuuul akrap i custom mapping i mozda jos nest sto ja ne znam, trosi oko 0.3 lit ulja na 5000 km, uracunato i tri track days sa cca 250 km svaki... ulje koje ja koristim je motorex 20w60 i nikada u ktm necu niti staviti drugo... :wink:

upikirao sam to ulje, to ću i ja stavljati čim potrošim još ovo malo što mi je ostalo od šarže 300V koju sam dobio povoljno
 
Ne znam zasto se kod nas forsira 300V, na KTMu i GSXRu mi je proklizavao kuplung cim sam ga stavio.
 
na gsxr-u ti je proklizavao jer nije bio tvornicki podesen kako treba.