KTM EXC 450

Adike

New member
Pozdrav,
tražim informaciju na koliko radnih sati se mijenja klip a na koliko cilindar i radilica kod KTM-a EXC 450.

Konkretno radi se o ovom motoru:

https://www.youtube.com/watch?v=ptUap2xJf3w

prije 200 RH je mijenjan klip, ali meni se po zvuku čini da je opet potrebna zamijena klipa, samo ne znam je li potrebno mijenjati cilindar i radilicu jer do sad nisam posjedovao četverotaktni motor, samo dvotaktni gdje sam odmah mijenjao i cilindar (kosuljicu) i radilicu i klip.
Motor ima full akrapović ispuh, vožen rekreativno po šumi i cesti vikendom.
 
stojedan said:
nisam siguran da 2006 ima zlatnu ramu ....

Mislim da 2005 ima zlatnu ramu.

Ne znam kako si po zvuku skuzija da treba opet mijenjati klip. Ne kazem da ne treba samo iz ovog ja to ne cujem.

 
Nero said:
Mislim da 2005 ima zlatnu ramu.

Ne znam kako si po zvuku skuzija da treba opet mijenjati klip. Ne kazem da ne treba samo iz ovog ja to ne cujem.

pri usporedbi s ovim videom:
https://www.youtube.com/watch?v=OxPxI5WdSqo
isti motor, 11 mjeseci prije, kao da bolje probija i ljepse radi nego na prvom videu.
Je da je drugi položaj kamere ali opet. Na svom dvotaktnom bez problema po zvuku mogu primjetiti da je potrebna zamjena klipa.
 
Adike said:
pri usporedbi s ovim videom:
https://www.youtube.com/watch?v=OxPxI5WdSqo
isti motor, 11 mjeseci prije, kao da bolje probija i ljepse radi nego na prvom videu.
Je da je drugi položaj kamere ali opet. Na svom dvotaktnom bez problema po zvuku mogu primjetiti da je potrebna zamjena klipa.

Ti to stvarno?

Ne znam kako mozes skuzit kad nije ni priblizno isti rezim voznje, kad je kamera u prvom videu na kacigi, a ovdje sa strane. Ne sumi vjetar. Sve i da su isti uvjeti, ne znam kako mozes na zvuku osjetit razliku, mozda je malo doda vise ili manje gasa? Smijao sam se kad su neki tu ''mapirali'' po zvuku i mirisu iz auspuha, vidim da je taj trend i dalje tu.

Da ne spominjem da moze slabije primat gas zbog prljavog filtera zraka, neustelanog i/ili prljavog karburatora, garezi na ventilima i pitaj boga cega jos, a ti si odlucio da je klip.

Ako je motor daleko, posalji nekog da ga pregleda, ovako ne mozes vidit nista.
 
Nero said:
Ti to stvarno?

Ne znam kako mozes skuzit kad nije ni priblizno isti rezim voznje, kad je kamera u prvom videu na kacigi, a ovdje sa strane. Ne sumi vjetar. Sve i da su isti uvjeti, ne znam kako mozes na zvuku osjetit razliku, mozda je malo doda vise ili manje gasa? Smijao sam se kad su neki tu ''mapirali'' po zvuku i mirisu iz auspuha, vidim da je taj trend i dalje tu.

Da ne spominjem da moze slabije primat gas zbog prljavog filtera zraka, neustelanog i/ili prljavog karburatora, garezi na ventilima i pitaj boga cega jos, a ti si odlucio da je klip.

Ako je motor daleko, posalji nekog da ga pregleda, ovako ne mozes vidit nista.

Da, ja to stvarno.

Razlog 1. je taj što je taj video sve što imam o motoru, a put je dalek do njega.
Razlog 2. imam iskustva s dvotaktnim motorom, gdje se po zvuku može čuti kad je slabija kompresija i potrebna zamjena klipa i uređenje cilindra. Jednostavno kada je noviji klip čuje se pucketanje i iz zvuka se može razaznati da je unutra sve ok.
 
Nedaj se, znaš znanje i gotovo. [emoji122]

Poslano sa mob

 
Evo imam 5 cvaji u servisu i kako bi mi bilo potrebno takvo jedno uvo :(
 
Dobro ljudi, ne zelim se svađati. Nemam znanja pa se ovdje raspitujem. Na temelju svog dosadasnjeg iskustva sa dvotaknim motorom sam shvatio da mogu iz zvuka razaznati bar otprilike stanje u cilindru, mozda sam u krivu.
Mozete li mi reci koliki je otprilike interval izmjene cilindra ili kosuljice u cilindru i radilice kod cetverotaktnog motora?
Hvala svima.
 
Od 1h do 800h rada ...
Sve zavisi kako ga voziš i kako ga održavaš ...
Jel počeo trošiti ulje ?
Kad je mijenjan lanac razvoda ?
Kad su ventili štelani?
 
Adike said:
Dobro ljudi, ne zelim se svađati. Nemam znanja pa se ovdje raspitujem. Na temelju svog dosadasnjeg iskustva sa dvotaknim motorom sam shvatio da mogu iz zvuka razaznati bar otprilike stanje u cilindru, mozda sam u krivu.
Mozete li mi reci koliki je otprilike interval izmjene cilindra ili kosuljice u cilindru i radilice kod cetverotaktnog motora?
Hvala svima.

Cilindar se ne mijenja nikad, ako mijenjas klip na vrijeme, kakve kosuljice ??? ( to na KTM-u ne postoji ) radilica se ne mijenja nikad 8)
 
Adike said:
Dobro ljudi, ne zelim se svađati. Nemam znanja pa se ovdje raspitujem. Na temelju svog dosadasnjeg iskustva sa dvotaknim motorom sam shvatio da mogu iz zvuka razaznati bar otprilike stanje u cilindru, mozda sam u krivu.
Mozete li mi reci koliki je otprilike interval izmjene cilindra ili kosuljice u cilindru i radilice kod cetverotaktnog motora?
Hvala svima.

Interval ''otprilike'' je nemoguce znati. Ovisi gdje se i kako vozio. I kako se odrzavao tokom eksploatacije.

Sto se udaljenosti tice, svoj exc 450 sam kupio u Puli (500 Km po smjeru). Jbg, neke stvari riskiras. Ne znam da li ce on sutra zaribat. Ako zariba, KTM nije preskup za slozit.