KTM RC 390 kao prvi motor ?

BRAPtolomej

New member
KTM RC 390
I došlo je i to doba godine gdje se napokon skupilo nekakva svota i gleda se kupit novi motorin..... I prvom planu mi je ktm rc 390, a u drugom ktm duke 390
Znači za rc jeli netko imao iskustva sa njim ? Kakav je kao prvi motor? Jeli održavanje užasno skupo? Jeli moja visina od 194 cm problem ? i tkt te gluposti o njemu , znam da ga puno ljudi pljuva zbog položaja sjedenja, ali fak it its supersport učvrstnut će leđa (ili otpast) , motor bi danju služio điru od 4 km ( sa posla na posao) gdje bi bila velika gužva ( DUbrovnik veličanstveni ) a navečer bi se sa njim išlo u malo duže relacije kao vožnje sa prijateljima po otvorenijoj cesti cc magistrala  , pa je još jedno pitanje to pregrijavanje bili mi to bilo problem u ta 4 km ,iako imam 2 km do posla pa bi stajao par sati pa 2 km nazad. Jedini razlog zašto mi je rc ispred duk-a je zbog novca, dukovi su skuplji za do cak 10 000 kn sto mi ne bi odgovaralo.
Hvala svima na odgovoru  :021: :021: Loud pipes save lifes  :evil:
 
Ako gledaš nove motore (iz dućana) gdje si ti to vidio da je RC jeftiniji od Dukea?
Cijena im je skoro ista, tj. RC je 400 kuna skuplji.
 
Ne , gledam ih i preko njuškala jer mi je max cijena 30000 kuna preko toga ne mogu a ni ne zelim ... ima jedan u metkoviću jako dobar sa malo km čak mislim da je ovdje na forumu bio vlasnik postavljao njegove slike , a drugi rc je u sloveniji iz salona rabljenih motora i imaju mogučnost dostave samo neznam taj uvoz kako trebam rijesit .
 
Znam da ce iskusnijim vozacima ovo biti njvj kao bicikla ali razumite i mene imam 18 godina ne treba mi nista jace 😊😊 samo me zanima to održavanje koliko je skupo?
 
Imamo vec jedan u obitelji i nije mi iskreno nesto iako mi ga puno ljudi preporuca ali neki bi manji supersport rade bas kao ovaj rc samo me brine to zagrijavanje i odrzavanje
 
Nece se grijati na toj relaciji, i te masine nisu skupe za vozit i odrzavat.
Cak i fino idu za ono sto jesu.
 
Super je to motorčić za početak.

Vozim baš Duke 390 '16 i visok sam 190. Začudo, mjesta fakat ima, iako ćeš smiješno izgledat na njemu. Al ak te to ne brine, motorčić je pun pogodak.
Prilikom kupovine isto sam se dvoumio između RC-a i Duke-a i na kraju je Duke prevladao. Osobno mi je bio bolji položaj sjedenja.
Što se zagrijavanja tiče, to je normalno kod njega, ventilator pri manjim brzinama u gradu nonstop radi, dok na otvorenoj cesti to uopće nije problem.
Snage ima sasvim dovoljno. S njime pratim i dosta jače motore bez problema. Putnu brzinu od 120-140 održavaš s njime samo tak :D
 
Bokygs said:
Nece se grijati na toj relaciji, i te masine nisu skupe za vozit i odrzavat.
Cak i fino idu za ono sto jesu.

Kako nisu, kad svakih 15000 km krepa.
 
Nemam pojma da li je u redu da ti i ja odgovori sa "glupane". Vjerujem da nisi u životu ni sjeo na nešto bolje od te drle što voziš, ako voziš.
 
VOPA said:
Nemam pojma da li je u redu da ti i ja odgovori sa "glupane". Vjerujem da nisi u životu ni sjeo na nešto bolje od te drle što voziš, ako voziš.

U redu je pa ćemo skupa. Glupane!
 
Blaster01 said:
Super je to motorčić za početak.

Vozim baš Duke 390 '16 i visok sam 190. Začudo, mjesta fakat ima, iako ćeš smiješno izgledat na njemu. Al ak te to ne brine, motorčić je pun pogodak.
Prilikom kupovine isto sam se dvoumio između RC-a i Duke-a i na kraju je Duke prevladao. Osobno mi je bio bolji položaj sjedenja.
Što se zagrijavanja tiče, to je normalno kod njega, ventilator pri manjim brzinama u gradu nonstop radi, dok na otvorenoj cesti to uopće nije problem.
Snage ima sasvim dovoljno. S njime pratim i dosta jače motore bez problema. Putnu brzinu od 120-140 održavaš s njime samo tak :D
Daj mi samo reci koliko ima kilometara i doli ga voziš kak treba ili lagano turistički?.
 
Kad se klipnjača prošeće po motoru sve vuče na radost :0648: jučer rastavljen duke 390 :021:
 

Attachments

  • IMG_20190723_073559.jpg
    IMG_20190723_073559.jpg
    749.8 KB · Views: 252
  • IMG_20190723_073441.jpg
    IMG_20190723_073441.jpg
    727.3 KB · Views: 237
martin1 said:
Daj mi samo reci koliko ima kilometara i doli ga voziš kak treba ili lagano turistički?.

Desetak tisuća.. većinom kak treba, kad ekipa ima jače motore :D
Al uredno ga grijem prije svake vožnje, i u početku lakše vozim..

Zasad stvarno nikakvih problema, ulje, filter, pazim na lanac i pritegnem ponekad koji šeraf :D
 
Blaster01 said:
Desetak tisuća.. većinom kak treba, kad ekipa ima jače motore :D
Al uredno ga grijem prije svake vožnje, i u početku lakše vozim..

Zasad stvarno nikakvih problema, ulje, filter, pazim na lanac i pritegnem ponekad koji šeraf :D
Ova gore razvaljena mašina je duke 390 motor je kupio od prvog vlasnika sa 8 tkm motor sada ima 15 i svake 3 tisuće je mjenja o ulje ali eto na 15 tisuća pukli su šarafi na klipnjači i prošetala je klipnjača po kompletnom motoru 2 rupe su u bloku prebila je blok u getribu i dolje u karter... Popravak nemoguć... Traži se mašina..
 
A to je više do sreće. Il te hoće, il ne :D
Kak i sve rabljene stvari.
Ne vjerujem da se sad baš svaki razleti na 15 tisuća  :misli: