RC390 sam kupio novog cim je dosao u hr. na kraju 2014 i kao donedavni vlasnik mislim da je vrijeme da napisem par opcenitih rijeci o motoru.
sto se tice izgleda, nezahvalno ga je komentirati jer je opcepoznato da se o ukusima ne raspravlja,ali ono sto mogu reci je da motor daleko bolje izgleda uzivo nego na raznoraznim slikama,a pored svega mu narancasta boja dobro stoji,i definitivno mu daje na izgledu,mada osobno nisam ljubitelj nikavih kricavih i visebojnih kombinacija,motor je dolazio samo u ovoj grafici i nema se sta birati,ili uzimas ili ne.
sto se tice displeja,uspjeli su utrpati sve na tako mal ekran,pa je potrebno krace privikavanje na njega,ali brzo se navikne na ono sto je bitno,a ostalo je nebitno,manje-vise.
pa tako tu je kolicina goriva,temp,tripovi,prikaz rezerve goriva kad se nivo spusti,bocna nogara,pa zatim upozorenje kad je slab akumulator,servisni intervali,uglavnom ima sve potrebno.
kad sjednete na motor odmah cete primjetiti prilicno tvrdo sjedalo,a polozaj vozaca na motoru je najsportskiji od svih u klasi,a sto se tice tvrdoce sjedala dobar dio ljudi je prigovaralo na to i nije mi jasno kako to moze nekome neodgovarati,pa motor je ipak (baby) R i takvo nesto se od njega i ocekuje i po mome misljenju to je nesto normalno,a sto se tice dimenzija motora,za usporedbu sa svojih 180 cm mi je motor idealan sto se tice smjestaja na njemu.
ono sto je bitno naglasiti je da ovaj motor nije za grad,sto je logicno,ali tko voli nek izvoli.
masina koja ima malo manje od 390 ccm se vrlo rado vrti i sa lakocom dodje do plafona gdje vas na to upozori crvena lampica,a sto se tice snage sa motorom se mozete uputiti bilo gdje jer je ima sasvim dovoljno,naravno da nema ispucavanja da te nosi sa motora,ali su prestizanja prilicno laka i bez zaleta,i tih 43 ponija je sasvim dovoljno za pristojno jurcanje po magistrali sa sto vise zavoja jer je motor lagan i zbilja se vozi kao biciklo i lako se prebacuje,po mogucnosti ga drzati iznad 5000 okretaja,ispod toga nema zabave.
ono sto je bitno kod njegovog jednocilindrasa je da je prilicno jednostavan za odzavati,kao npr.izmjena ulja i filtera i netko tko nezna drzati ni kljuc u ruci moze obaviti to bez problema,a trskovi odrzavanja su opisani malo nize,i nisu bas mali,ali sta je tu je. :azn:
sto se tice ovjesa zadnji se moze stelovati ali prednji bi bio super da je tvrdji,meni osobno je prednji previse mekan,i tu se ne moze nista,kazem to je moje misljenje,mozda ce nekome odgovarati vise nego meni.
mjenjac dobro radi svoj posao,u brzine se upada lako i fino salta.
po netu je bilo rijeci o pregrijavanju,ali iz svoga iskustva nikada nisam imao problema sa time,bez obzira bila zima ili ljeto,defile,itd..temp se podigne na odredjen broj crtica i tu stoji,a ventilator odradi svoj posao kako treba,istina je da je ventilator malo bucniji i vise se cuje kad radi i o njemu su takodjer bile rasprave po netu,ali ne vidim u tome problem,cak mi je i drago kad bi ga cuo,barem sam mirniji jer znam da se upalio.
sto se tice kocnica one odradjuju posao dobro,idealno bi bilo da su jos jace,ali posto je jedan disk jasno je sto to nosi sa sobom,ali sasvim pristojno koce,a motor dolazi sa abs-om koji se moze iskljuciti na displeju.dok abs radi jako dobro,provjereno.
max brzina je oko 170 km/h sve ovisi o tome koliko ste i jeste li rucali prije ili poslije voznje,i koliko dobro se mozete sakriti iza komadica plastike ispred vas,
potrosnja goriva je mala i samim time mislim da nije vrijedna spomena,ali za one koji imaju fetish na to mogu potvrditi da mi je najmanja potrosnja koju sam uspio napraviti je 2.5l,a full rezervar je 10l zajedno sa rezervom.
e,sad to famozno odrzavanje,ukratko,troskovi su ogromni,llooolll
a sad cu vam objasniti zasto,u masinu ide 1.6l ulja,uljevao sa po manualu,motorexovo naravno,koliko se sjecam cijena litre je 75 kn,a filtera oko 40 kn,neka me netko ispravi ako sam pogrijesio za 20-30 kn.
osiguranje sa 50% popusta kosta 415 kn(euroherc)
godisnji porez kod prvih rega sam placao 200 kuna,a kod zadnje 150 kn.
tehnicki i ostale pizdarije su oko 400 kn,ako se dobro sjecam,mogu fulati u +100 kn,ali ne vise.
sto znaci godisnje oko 1000 kn registracije,ma evo neka je 1100 kn,jer nisam siguran doslovno u kunu ali odstupanje nije veliko,u biti je zanemarivo.
eto,sad smo rijesili to famozno odrzavanje i registraciju,skupo u pm.
i na kraju,tko zeli imati zanimljiv motor,drugaciji od japanske konkurencije,jeftin i jednostavan za odzavanje,sigurno ce biti zadovoljan time sto motor nudi,jer bez obzira na kubikazu,zabavan je za voziti.
sve sto sam napisao je samo opcenito bez ulazenja u dublje pametovanje,jer nema smisla za time.
prodao sam ga nekoliko dana prije cirkusa sa zabrana kretanja,i kad sam ga kupio jedina promjena na njemu je bio kratki nosac tablice,jer je originalni ruzan u 3pm,evo i slika malo starija,a stanje motora kad sam ga prodao je bez ijedne crtice na sebi,maksimalno cuvan.