KTM:ROZA EKIPA - HUSABERG FRIENDLY

Pod uništavat, nisam mislio doslovno, nego na to da motor čiji se servisni interval mjeri u radnim satima, te radne sate ne koristiš za ono za šta je realno namjenjen.
Mislim da se bez veze ograničavaš sa motorima, onaj tko zna vozit 125cc, taj zna vozit i 1300cc, motor kao motor, ali ako si ti sretan i guštaš, samo naprijed (y)

Servisni intervali na HE motorima, moji su bili 450/501/550/570, najviše ovise o načinu upotrebe, od ekstremnih 5-10 rh pa do 30+. Zadnjih godina sam odlazio do terena po cesti, puno manje turpijao u blatu i servise sam radio na cca 20 sati a siguran sam da ni 30 ne bi bilo previše. Toliko sati treba skupiti odnosno nije baš da moraš servis raditi svaki tjedan kako većina ljudi misli a kad uđeš u rutinu za servis, tj. promjenu ulja i filtera, treba ti desetak minuta. Čak i meni koji nisam vičan alatu. Za sve ostalo, EnduroLab.
Vožnja je znala biti iritantna na dužim ravnim dionicama jer nisam navikao na takvu vožnju i toliko šaltanja, za sve ostalo je motor u rangu bilo kojeg drugog osim što je puno lakši i okretniji. Originalne gume, npr. Metzeler Six Days (nisam više siguran za naziv) za po gradu ne zaostaju za nekim SM gumama i nema ih potrebe mijenjati.
 
KOmedija. Sixdays što dolazi serijski na motoru je tvrd i zaklinac. Vozit ga po ravnom asfaltu da i trajat će dugo jer je tvrd. Usporedit ga s bilo kojom SM gumom na cesti je ono.. A jbg mora se i glava jednom prosrat ha da...
Sixdays u supersoft varijanti će držat bolje i možeš ga bacit nakon jedne gradske vožnje.
 
  • Haha
Reactions: Branko-ST
Ja sam jesenas na ceparicama se razbio samo zbog jedne mokre fleke u zavoju koju sunce nije uspjelo u hladu sasusit. Taman namontirao novu guvernalu.
 
KOmedija. Sixdays što dolazi serijski na motoru je tvrd i zaklinac. Vozit ga po ravnom asfaltu da i trajat će dugo jer je tvrd. Usporedit ga s bilo kojom SM gumom na cesti je ono.. A jbg mora se i glava jednom prosrat ha da...
Sixdays u supersoft varijanti će držat bolje i možeš ga bacit nakon jedne gradske vožnje.

Daj bar ti pročitaj s razumijevanjem. Radi se o normalnoj gradskoj vožnji, nikakvi ekstremi, i pogotovo u kontekstu 125 ccm na što sam odgovarao. Stvar je u tome što većina ljudi misli da je za do dućana potrebno stavljati SM kit.
 
Ti sad okrećeš tezu. Nisi nigdje spominjao "vožnja do dućana", dapače vrlo jasno si napisao.
Inače kolega je išao iz Suhopolja do Osijeka (ili obrnuto) sa suvozačicom na KTM 250 tpi, maxxis serijske gume. Van svake pameti ali eto može se i to.
Vožnja nije bila u rangu supermoto kotača i gume :mrgreen:
 
Dakle... do dućana je napisano u kontekstu potrebe za SM kitom a za originalne gume za normalnu, ne ekstremnu vožnju po gradu. I stojim iza toga, znao sam se vrlo lijepo provozati po gradu s tim gumama bez ikakvih problema.
Što se tiče offroada, zapamti ovu raspravu kad (kad, ne ako) smanjiš tempo u šumi. Imao sam svoj mali lager i sve te soft gume za šumu/blato u zadnje dvije godine vožnje prodao i pokupovao samo originalne.
 
Sredju je hakira pojedine glave sa foruma 🤣
 
Dakle... do dućana je napisano u kontekstu potrebe za SM kitom a za originalne gume za normalnu, ne ekstremnu vožnju po gradu. I stojim iza toga, znao sam se vrlo lijepo provozati po gradu s tim gumama bez ikakvih problema.
Što se tiče offroada, zapamti ovu raspravu kad (kad, ne ako) smanjiš tempo u šumi. Imao sam svoj mali lager i sve te soft gume za šumu/blato u zadnje dvije godine vožnje prodao i pokupovao samo originalne.

Opet krivo. Sve te soft gume su baš za suprotno, za extremu koju i vozimo, znači prosječna nam je brzina 5 na sat. Ova tvrđa je za to što si ti gasirao. Nema potrebe mekanu trošiti na to. Šumski supermoto me nije nikad privlačio pa se nadam da neću na tome završiti. Šta trebam bit mladić kao ti a da me sve boli i da me krpaju :D
 
  • Like
Reactions: Branko-ST
Ne vozimo isto a nismo ni vozili. Ja nikad nisam vozio tu4t jurnjanjavu šumom a ne znam baš da si ti vozio neku extremu s tim teškim 4 t motorima. Tako da kad kažeš kad smanjim tempo u šumi, što to znači? naš tempo je jeben ali ne u tvom smislu da jurimo, već kao što sam rekao 5 na sat. mislim da smanjit više ne mogu.
Otišli smo daleko. nemaš šta uspoređivat sm gume i serijske tvrde čepove za vožnju asfaltom. ili imaš u kontekstu da se možeš po šumi i gradu vozit i kočijom i reć kako je udobna do dućana. Možeš se sa svime voziti ali ne jednako brzo/sigurno/kvalitetno. Eto možeš i s 2t tpiem odvestr 100 km sa suvozačem . sad bi ti rekao eto možeš i za to ti ne treba sm kit. jebiga u pravu si da, možeš.
 
Vozili smo isto ili barem slicno, samo si ti usao u taj svijet kad sam ja izlazio a ekstrema je ionako s godinama poprimila nova obiljezja. Nekad se brzinac vozio na ravnom a preskok dvije auto gume je bio hard. Danas ni Erzberg vise nije pojam ekstrema.
Kad smanjis tempo... odnosi se na period kad te ekstrem pocinje odbijati. Dogodilo se svima pa ce i tebi. Jurnjava je nesto drugo, zapravo u ovom kontekstu i ne previse bitna.
Za čepove i dalje tvrdim da su vise nego korektni po asfaltu, ne samo za nuždu.
 
  • Like
Reactions: Nero
Iako je sve to bilo daleko od ikakvog spomena vrijednog korištenja, i moje iskustvo s čepovima po asfaltu je bilo i više nego korektno...

DSC00159.JPG


(svašta se nađe po ovim starim photo folderima :mrgreen: )

Ali vodu i ulje na asfaltu nisu voljele... :confused:
 
@ Sredju: Takoder sam pao, kod Lisinskog na bijeloj oznaci po kisi sa Dunlop Geomax MX-52, prije toga po ljeti OS-ZG i ZG-ZD-KA sasvim ok.
Od onda natrag Trailmax, naprijed Trailsmart i nema padova. ;)