KTM:ROZA EKIPA - HUSABERG FRIENDLY

I danas u revijalnom tonu. Skoro tank goriva. Svega od konja i tovara i nas dva magarca pa kasnije još 2. Od suhog do masnog, do blata. Još nas i kiša uvatila, ali dan za 5. Ma 10. I dobra doza sreće koja je završila plavom podlakticom. Jedan let u kamenito nepoznatom 3 metra dole. Dobro sam prošao. Paklena Sveđanka

IMG_20240925_115008.jpg
IMG_20240925_115014.jpg
IMG-20240925-WA0020.jpg
IMG-20240925-WA0024.jpg
IMG-20240925-WA0028.jpg
IMG-20240925-WA0042.jpg
IMG-20240925-WA0043.jpg
IMG_20240925_160424.jpg
IMG_20240925_171717.jpg
IMG-20240925-WA0026.jpg
 
Bio sam i ja danas poslije posla s biciklom, ocekivao sam da ce biti vlazno od prosle noci ali ne bas skroz mokro. To je valjda ta popodnevna kiša pa sam bio pametniji i vratio se dole sa žičarom.😂
 
Bio sam i ja danas poslije posla s biciklom, ocekivao sam da ce biti vlazno od prosle noci ali ne bas skroz mokro. To je valjda ta popodnevna kiša pa sam bio pametniji i vratio se dole sa žičarom.😂

A ovisi koja strana. Vamo od Karivarosu na Lipu, Goricu je bilo ok, vlažno. Kod Stubice i Sljeme blato, klisko u pm. Oblak je došao iz nigdje i baš natopio sve. Taman dok smo jeli gore u Grofici

Problem endura nisu rijetke teze ozljede nego konstantne manje, uvijek neki kua boli.😄

A da tako nekako 😅

Moraš nosit protektor vestu.

Imam od Scott-a ali kako to uvijek biva nasjeo taman pored i ispod gel protektora. Taj tren mi je bilo u glavi samo u pm, najebao sam. Glup pad brzina nikakva samo bočno me prebacilo drito dole 3 metra na stine. Niti se stigao pripremiti. Sreća da je motor ostao gore na stijeni a ne po meni dole
 
  • Like
Reactions: Grom90
Udario se upravo na mjestu koji štiti protektor lakta lakat.
A vjerovatno ti protektori su upravo tu od lakta do pol podlaktice.
Nemoj meni ja ovo ilu ono, jer nosim opremu od kad si se ti pikulo s djecom.
Debilko ćelavi.
 
Kako su apetit i "vještina" porasli dolazim do prvog problema a to je opseg pokreta desne noge pogotovo na velikim nizbrdicama. Poklon od SMCR-a i stradavanja zgloba. Nešto ću morati smisliti s kocncinom za prvu ruku pokušati s sirom bazom na polugu
 
  • Like
Reactions: diesel power
Spustaj se s ugasenim motorom i tako koci zadnjom.

Mah... Pa koji je gušt u tome.
Pokušavam što manje ići samo na prednjem nizbrdo.
Šalu na stranu problem mi je baš na grdim nizbrdicama kad sjedim skoro na samom repu, tu mi je teško uopće imati neki opseg zgloba. Ono što uspijem je eventualno odmah zblokirati zadnju u jurim dole
 
Mah... Pa koji je gušt u tome.
Pokušavam što manje ići samo na prednjem nizbrdo.
Šalu na stranu problem mi je baš na grdim nizbrdicama kad sjedim skoro na samom repu, tu mi je teško uopće imati neki opseg zgloba. Ono što uspijem je eventualno odmah zblokirati zadnju u jurim dole

Jebala te "grda" nizbrdica.
Neces namore!
 
  • Haha
Reactions: Švabo
Nizbrdice su najbolje. Kad naucis birati mjesta gdje ces kociti, a gdje ne, postaju zabavne. Cesto na najtezim dijelovima nije ni potrebno kociti. Dobra vjezba za nizbrdice je blokirati prednju na ravnom i pustati cim proklize. I dizati motor na prednji kotac.

Za problem sa zglobom, a imam isti, smanji hod kocnice-da hvata jako visoko i pomakni polugu da bude ili paralelna ili malo iznad razine fuzića. Ovisi i o cizmama, ako imas sivane cizme-probaj ljepljene, tipa tech 7, leatt 5.5, sidi srs...
 
  • Like
Reactions: Švabo
Udario se upravo na mjestu koji štiti protektor lakta lakat.
A vjerovatno ti protektori su upravo tu od lakta do pol podlaktice.
Nemoj meni ja ovo ilu ono, jer nosim opremu od kad si se ti pikulo s djecom.
Debilko ćelavi.

Mozes ti nosit opremu ali ne pomaze ti. To koliko si ti ostecen ne moze pogorsati nikakav pad s motora.
 
Milo, tu se ne koci, tu se odrzava kontinuirani pogon u drugoj ili cak trecoj brzini.
Da s nekim hard enduro od 105kg i dobrim gumama. Ovi lokalni sta voze hard enduro uzbrdo jedva prođu kad ima blata.

Mozda se ne čini strmo ali je...
received_337124459424851.jpeg


Ja sam bio u zimskim povisenim tenisicama i na ubijenim metzeler tourance gumama...
received_924824959664564.jpeg


received_512135164915384.jpeg

Voda ispire zemlju i kamenčine su sve veće i potok zna teći nakon jakih kiša.

Volio bi viditi 200kg plus motor koji ide tu nizbrdo, uzbrdo najesen kad je sve blatno i sklisko.
 
Nizbrdice su najbolje. Kad naucis birati mjesta gdje ces kociti, a gdje ne, postaju zabavne. Cesto na najtezim dijelovima nije ni potrebno kociti. Dobra vjezba za nizbrdice je blokirati prednju na ravnom i pustati cim proklize. I dizati motor na prednji kotac.

Za problem sa zglobom, a imam isti, smanji hod kocnice-da hvata jako visoko i pomakni polugu da bude ili paralelna ili malo iznad razine fuzića. Ovisi i o cizmama, ako imas sivane cizme-probaj ljepljene, tipa tech 7, leatt 5.5, sidi srs...

Nizbrdice su mi bile takav horor kad sam prešao na cvaju a sada mi je to takav adrenalin. Treba se naviknuti na zadnju kočnicu pogotovo što je do Dvotakta nisam u životu 10 puta stišao. Imam Sidi 1 srs, ljepljene. Morat ću se poigrati malo s polugom i stavit ću širu pedalu. Manje više mi je ok sve osim tih ekstrema kad sam na samom repu, tu nemam nego par mm pokreta u zglobu. Navikao sam odmah blokat zadnje pa na prednjem ga držati dole, kad krene zadnji po zraku puštaj. Kod brda Rog ima velika ta velika nizba gdje se juri samo na prednjem dole 😅
 
  • Like
Reactions: diesel power
@diesel power najvažnije je nizbrdo a još više uzbrdo imati kontinuiranu brzinu, bez slajfanja i kopanja. Nađe prednje kolo sebi put a kad je prošlo prednje ide i zadnje. Ima po Sljemenu par uspona kroz potoke po kamenju klisko je ali kad se ide na kuplungu bez divljanja na gasu uredno se preko kamenja ide u 2 brzini 300 i u 3 kroz vodu i kamenje uzbrdo
 
Last edited:
  • Like
Reactions: diesel power