KTM:ROZA EKIPA - HUSABERG FRIENDLY

matej

Guest
Ono Akrap kompletan,dizne,filter i eventualno struja,koliko ks i NM bi se moglo oćekivati iz velikog sm-a ili ti iz 950 lc8 mašine?

Ja računam oko 108-110 garant!

Ima li tko kakva iskustva?

Znam da se recimo Superduke diže sa 120 na 140 ks samo sa akrapima i chipom,znaći 20 ks instant snage i garant dosta momenta što je bitno.
950 sm ima karbose znaći ništa od chipanja?
 
ja mislim da mi je dečko reko na 120 da ga je otvorio sa svim tim
 
SM rules said:
ja mislim da mi je dečko reko na 120 da ga je otvorio sa svim tim
Aha,a jel to mjerio negdje ili je samo rekao,hm?
Šta je sve napravio na motoru,tvoj dečko :mrgreen:
 
Ja imam super duke i na njega sam stavio akrapović i učitao novu mapu paljenja. Sa tim doradama ima otprilike oko 126 ks. Ono za 140 su te slagali. Pretpostavljam da bi sm 950 sa sličnim zahvatima imao oko 105 ks.
 
patak said:
Ja imam super duke i na njega sam stavio akrapović i učitao novu mapu paljenja. Sa tim doradama ima otprilike oko 126 ks. Ono za 140 su te slagali. Pretpostavljam da bi sm 950 sa sličnim zahvatima imao oko 105 ks.
ma morao bi dobiti vise od tih 6 ks sa time sta si ti radio

a 950 ako se ne varam ima jos uvijek karbove , pa je tu situacija malo drugacija
 
patak said:
Ja imam super duke i na njega sam stavio akrapović i učitao novu mapu paljenja. Sa tim doradama ima otprilike oko 126 ks. Ono za 140 su te slagali. Pretpostavljam da bi sm 950 sa sličnim zahvatima imao oko 105 ks.

a koje si to auspuhe stavio na motor, samo slip on ili full sistem heksagonal, razlika je DRASTIČNA, čak gotovo nevjerovatna, sa slip-onom dobije se samo malo bolji odziv na gas i zvuk. Razlika u performansama je otprilike takova kakova je i u cijeni, znam jer sam i jedne i druge ugrađivao i učitavao mape  :mrgreen: , a što se tiče snage nisam mjerio, ali na specijalizaciji u tvornici su nam rekli da je moguće izvući i preko pomenutih 140  :wink:

 
mms said:
a koje si to auspuhe stavio na motor, samo slip on ili full sistem heksagonal, razlika je DRASTIČNA, čak gotovo nevjerovatna, sa slip-onom dobije se samo malo bolji odziv na gas i zvuk. Razlika u performansama je otprilike takova kakova je i u cijeni, znam jer sam i jedne i druge ugrađivao i učitavao mape  :mrgreen: , a što se tiče snage nisam mjerio, ali na specijalizaciji u tvornici su nam rekli da je moguće izvući i preko pomenutih 140  :wink:
I prijatelju,koliko bi se nahvatalo konja na 950sm-u?

imaš kakve informacije?
 
mms said:
a koje si to auspuhe stavio na motor, samo slip on ili full sistem heksagonal, razlika je DRASTIČNA, čak gotovo nevjerovatna, sa slip-onom dobije se samo malo bolji odziv na gas i zvuk. Razlika u performansama je otprilike takova kakova je i u cijeni, znam jer sam i jedne i druge ugrađivao i učitavao mape  :mrgreen: , a što se tiče snage nisam mjerio, ali na specijalizaciji u tvornici su nam rekli da je moguće izvući i preko pomenutih 140  :wink:

what he said ;)
 
mms said:
a koje si to auspuhe stavio na motor, samo slip on ili full sistem heksagonal, razlika je DRASTIČNA, čak gotovo nevjerovatna, sa slip-onom dobije se samo malo bolji odziv na gas i zvuk. Razlika u performansama je otprilike takova kakova je i u cijeni, znam jer sam i jedne i druge ugrađivao i učitavao mape  :mrgreen: , a što se tiče snage nisam mjerio, ali na specijalizaciji u tvornici su nam rekli da je moguće izvući i preko pomenutih 140  :wink:

Da stavio sam Akrapović slip on sistem sa dva okrugla topa. Podatak o snazi motora našao ovde:
www.ktmforum.eu

Pogledaj šta kažu o Akrap.Evo komplet+power com.
http://www.ktmforum.eu/forum3/wbb/index.php?page=Thread&threadID=13512&pageNo=1
 
Evo ga i diagram snage sa akrapom slip on i odgovarajućom mapom palenja. Snaga na točku 117.78, Obr.moment 98.79

http://www.necnet.de/holger_baetz/Leistungsdiagramm%20Superduke.jpg

Na forumu imaš i sve o tuning-u za SM 950 pa pogledaj, sigurno ćeš naći sve što te zanima. www.ktmforum.eu
 
još kad bih ja šrehao dojč, bilo bi dobro, ali vidjeh nekih 126-127 na kvačilu, to bi bilo blizu 140 na radilici kako su nam i pričali :wink:....
 
markookram said:
okvirno , puno previše
Zadnjim put sam dao ajd racimo  1000E za auspuhe a sad mi ne gine 2000 a ako ne i 2200 :x,hebo te luk
 
Konkretno pitanje za konkretan odgovor.
KTM EXC 450 06 god. Imam 250 sati. Do sada su 3 puta štelani ventili i mjenjano ulje. Veli Špica da je već trebalo svašta mjenjati. Ima li netko konkretan podatak na koliko sati se šta radi?
 
koliko puta mjenjano ulje ?  :misli:
... pa ja na smc-u kontroliram ventile (i štelam)  svakih 5000 km  :misli:  ...=cca 50 sati    :misli:

osim toga pitaj na phsupermoto , tamo ceš dobit odgovor ...  (y)