KTM:ROZA EKIPA - HUSABERG FRIENDLY

Triba znat odradit servis i zagrijat masinu prike voznje
Zahvaljujem na odgovoru (y)

ne brini voli ispast papak na sceni al inace je srculence i sigurno ti pise elaborat o LC4 masinama (y)
 
  • Like
Reactions: e39
Kao sto sam rekao imao sam duke 2 pred 13 godina, al kako sam tad mjenjao motor na 6 mjeseci nisam ga pravo ni izvozao...

a puca me tako nesto uzet za eto tu i tamo malo se propeljat... pa da vidim sto ocekivat i sto poslozit za cca do 2 tkm godisnje voznji..
 
Imao sam to sjedalo, grip je dobar i najbolja prednost je što je full vodonepropusno. Inače pretvrdo i u mekšoj izvedbi. Baš ono fosna.
 
Da ima mogucnost stavit iglice na njega da se ne sjedi bio bi pravi za mog sina 🤣
 
Ja sam probao malo 2005. 640 supermoto, po gradu i tako do 4-5000 okretaja. Tada sam se cesto vozio na mojoj 650 dominator, takodjer na malim celavim gumama. Cesto pricaju kako je pun vibracija naspram tih starih dzapsa sa jedim velikim cilindrom, ja tu nisam osjetio razliku, niti je isao slabije od 650 dominatora u niskim okretajima, a trebao bi, jer oni dizu tek gore kako treba. Bio je komplet seriski i sa 20ak tisuca predjenih.
Ako ti ne smeta kurblati ja bi isao za 660 smc, ako ne zadnju seriju, onda makar od 2004. pa gore. Na njemu je sve seriski sto ovi na 640 nadogradjuju.
 
@ EnduroLab: Da, vrlo cesto, volim dual-sport opciju kretanja cijelu god. po HR.
 
@ EnduroLab: Da, vrlo cesto, volim dual-sport opciju kretanja cijelu god. po HR.

to sta ti volis i koristis je kao da sa kosarkaskim balunom igras nogomet
 
  • Like
Reactions: Nero
@ Branko-ST: Ne sekiram se, tvornica je napravila da sve preference mogu, Enduro/SM, legalno u sumu.. ;)
Husaberg.PNG Husaberg2.PNG
'Dual-sports, by definition, are compromises - giving up some dirt performance to be ridden on the street and some street performance to be ridden in the dirt. The merits of a particular model can only be judged relative to the owner’s intended mix of dirt and street riding.
Although aficionados may argue the merits of different models, versatile dual-sports can be desirable alternatives to more specialized motorcycles that can only be ridden in one environment.
When dual-sports are fitted for long-distance travel with accessories such as oversized gas tanks, luggage, and other distance-oriented gear, they are often referred to as "adventure bikes".
These motorcycles offer touring capabilities, but are less comfortable on long pavement trips than full-fledged touring motorcycles such as the Honda Goldwing series.
A supermoto (also known as a supermotard or motard) is typically a converted motocross bike with less suspension travel, smaller front and rear wheels (typically 17" at both ends), road tires and an oversized front brake designed to be primarily run on asphalt.
When made street legal, these bikes may also be considered to be a type of dual-sport.
In this case, these motorbikes could be seen as somewhere between a sport bike and a dual-sport.'
 
Last edited:
  • Like
Reactions: diesel power
Zašto? Tko si ti da odlučuješ kome bi što trebalo odgovarati?

hard endurom cestom na more, naravno moze se i isao je sto je isto kao i sa kosarkaskim balunom igrat nogomet

sjedi i probaj pa nam potvrdi jel gust
 
@ Branko-ST: Ne sekiram se, tvornica je napravila da sve preference mogu, Enduro/SM, legalno, u sumu.. ;)

a jel ima neki poseban razlog zašto ne položiš A kategoriju pa se po gradu vozikaš sa cestovnim motorima, šta ti nije žao uništavat cvaju vozikanjem po gradu.
 
@ Igor28: Ne zelim polagati A/A2 jer smatram da mi je 125 dovoljan za moje sposobnosti.
Iskreno, ne mogu unistiti ovu cvaju sa svojom voznjom, imao sam SM 125 2T ali je trajala 2-3 tj.
Probao sam R, Naked, SM i cestovni (125-150) ali su mi premali, pretvrdi a i nisu za snijeg i rupe na cesti.

@ EnduroLab: Svida mi se onaj KTM 950 Super Enduro R ako ga jos vozis.. vidio '16 uzivo na moru u Ninu.
A ovakav slican Super Adventure sa profilne ima covjek u Gracanima..
 
Last edited:
@ Igor28: Ne zelim polagati A/A2 jer smatram da mi je 125 dovoljan za moje sposobnosti.
Iskreno, ne mogu unistiti ovu cvaju sa svojom voznjom, imao sa SM 125 2T ali je trajala 2-3 tj.
Probao sam R, Naked, SM i cestovni (125-150) ali su mi premali, pretvrdi a i nisu za snijeg i rupe na cesti.
Pod uništavat, nisam mislio doslovno, nego na to da motor čiji se servisni interval mjeri u radnim satima, te radne sate ne koristiš za ono za šta je realno namjenjen.
Mislim da se bez veze ograničavaš sa motorima, onaj tko zna vozit 125cc, taj zna vozit i 1300cc, motor kao motor, ali ako si ti sretan i guštaš, samo naprijed (y)
 
Dual sport rulz. Ja imam a2 pa sam napravio 24k km u manje od 2 godine.
 

Attachments

  • received_184912129712422.jpeg
    received_184912129712422.jpeg
    287.1 KB · Views: 22
  • received_368696184397411.jpeg
    received_368696184397411.jpeg
    175.7 KB · Views: 22
  • received_931472510667846.jpeg
    received_931472510667846.jpeg
    194 KB · Views: 25
  • received_698476850932846.jpeg
    received_698476850932846.jpeg
    244.6 KB · Views: 26
  • received_391329332094203.jpeg
    received_391329332094203.jpeg
    249.7 KB · Views: 24