KTM servis, a da nije Bolšec ili Špica??

Blayn

New member
Evo da i tu stavim pitanje jer mi je malo hitno. Izgleda da mi KTM SD 990 baca vodu u ulje(to je samo nagađanje, ja iskreno nemam pojima kaj mu je i kaj treba promijenit), te to trebam hitno riješit, a svi serviseri(Bolšec i Špica) su na g.o.

Jel zna netko di mogu otic u okolici Zg? Nazad mjesec dana sam sreo lika koji isto vozi SD-a, te kroz priču je rekao da ima super servisera u Karlovcu, samo kaj se ja ne sječam kak se zove ni niš.. zna netko tko bi to mogao bit?

Aj pozz, idem plakat jer je sunce a ja se ne vozim.
 
Blayn said:
Evo da i tu stavim pitanje jer mi je malo hitno. Izgleda da mi KTM SD 990 baca vodu u ulje(to je samo nagađanje, ja iskreno nemam pojima kaj mu je i kaj treba promijenit), te to trebam hitno riješit, a svi serviseri(Bolšec i Špica) su na g.o.

Jel zna netko di mogu otic u okolici Zg? Nazad mjesec dana sam sreo lika koji isto vozi SD-a, te kroz priču je rekao da ima super servisera u Karlovcu, samo kaj se ja ne sječam kak se zove ni niš.. zna netko tko bi to mogao bit?

Aj pozz, idem plakat jer je sunce a ja se ne vozim.

091/571-1335 Žac - Sesvete
zvrcni pa vidi.
 
preporuke za zaca...

nisi prvi sa slicnim problemom na toj masini... voda tajanstveno nestaje? =P


 
...jel zna netko,,,kod Bolšeca je radio OK serviser Renato(mislim da se tako zove),sad ga više nema,,,di ga se može naći...?
 
snajper said:
...jel zna netko,,,kod Bolšeca je radio OK serviser Renato(mislim da se tako zove),sad ga više nema,,,di ga se može naći...?

Renato radi kod Špice. :)

Dobro, vjerojatno se ne radi o istom momku no i ovaj zna svoj posao. :)
 
Ajmo ekipo savjet Viktor moto sport ili Moto Trade kod zorića. Vozim KTM ADV 990. Moto Špica mi je zadnja opcija jer mi daleko... Sa Zorićem sam se čuo i kaže da radi sa tim tipom motora a čuo sam da su i cijene pristojne kod njega :misli:
 
Sip said:

Moze laicko pitanje a zasto Bolsec ne valja ili manje valja? Jel zato sto radi i aute i motore ili nesto trece?

hvala
d
 
Frgich said:
Moze laicko pitanje a zasto Bolsec ne valja ili manje valja? Jel zato sto radi i aute i motore ili nesto trece?

hvala
d

Kaze covik da mu Spica daleko :?

Onda je jednostavno.. Zoric je blize, ispeko zanat na apriliama i kuzi rotax motor 8)

Viktor odlican trgovac (y)
 
Ja Viktoru, odnosno njegovim dečkima ne bih dao da mi šarafe motor.
A i ne slažem se sa Sipom da je dobar trgovac.
 
Frgich said:
Moze laicko pitanje a zasto Bolsec ne valja ili manje valja? Jel zato sto radi i aute i motore ili nesto trece?

hvala
d

Kao i o svakom mehaničaru na zemaljskoj kugli, uvijek su podjeljena mišljenja. Ako je netko dobar trgovac onda je po defaultu pizda a onda i loš serviser. Ako je loš trgovac onda je super lik ali brzo propadne. :mrgreen: Ako je loš trgovac i loš serviser onda otvara novi ovlašteni servis. :jesus: :LOL: Generalni problem je nedostatak kvalitetnog osoblja pa se uzima ono što se nađe i priuči za mehaničara. Oni pametniji se relativno brzo osamostale, oni drugi ostanu.... iako je tu upitno koji su pametni a koji nisu. :mrgreen:

Do sad sam serivsirao kod Žaca, na zadnjem bio kod Nakaze i zadovoljan odrađenim. :mrgreen:
 
Fala Sip, Makazica i Mate na infosima  :mrgreen:

Sta se tice radne snage to je postao veliki problem svima, pa dijelim muku po tom pitanju :shock:

Onda iz Zgb ako se treba na ovlasteni servis ici, treba potegnuti do Špice u Vž, sto nije blizu!

Zakljucak danasnje rasprave je da Makazica otvara pooblasceni servis  :mrgreen:
 
Pusti ti kotlokrpa ovo ono, kad te Mate i ostali hvale (y)
 
Ne hvalimo, samo kažemo da nismo nezadovoljni ali naglašavam da se radi o hard enduro motorima koji su stvarno jednostavni za održavanje. Promjeniti ulje, filter, bremze, ležajeve kotača, lanac i lančanike može skoro svatko. Uključujući i mene koji sam veliki antitalent. Nakaza je pedantan, nije brzoplet a u zadnjih par godina je i skupio nešto malo znanja što rezultira savim korektno odrađenim servisom. Iako imam jednu zamjerku, zaboravio sam mu to reći prije, na vožnji prije servisa zbog starog ulja i relativno loših pločica nije mi lovila zadnja kočnica, dignuo sam je maksimalno i potpuno smanjio prazni hod. Nakon njegove intervencije, stavljanja novih pločica i ulja i ne diravši polugu, ista bi se zapalila nakon prvog jačeg spuštanja. Načelno se slažem da položaj koji si vozač/vlasnik namjesti ne smiješ dirati ali ovo je moralo biti pregledano i korigirano. :jesus:
 
a jel zna još nekom osim Viktora sredit vilice prema vozaču i njegovim željama ?  :mrhappy:
 
markookram said:
a jel zna još nekom osim Viktora sredit vilice prema vozaču i njegovim željama ?  :mrhappy:

Ih 8)

Propustio si mi reklamu: radimo ovjes za prvake  :mrgreen:
 
mate said:
Ne hvalimo, samo kažemo da nismo nezadovoljni ali naglašavam da se radi o hard enduro motorima koji su stvarno jednostavni za održavanje. Promjeniti ulje, filter, bremze, ležajeve kotača, lanac i lančanike može skoro svatko. Uključujući i mene koji sam veliki antitalent. Nakaza je pedantan, nije brzoplet a u zadnjih par godina je i skupio nešto malo znanja što rezultira savim korektno odrađenim servisom. Iako imam jednu zamjerku, zaboravio sam mu to reći prije, na vožnji prije servisa zbog starog ulja i relativno loših pločica nije mi lovila zadnja kočnica, dignuo sam je maksimalno i potpuno smanjio prazni hod. Nakon njegove intervencije, stavljanja novih pločica i ulja i ne diravši polugu, ista bi se zapalila nakon prvog jačeg spuštanja. Načelno se slažem da položaj koji si vozač/vlasnik namjesti ne smiješ dirati ali ovo je moralo biti pregledano i korigirano. :jesus:

Nisam ga vozio.... :?

Frgich said:
Pusti ti kotlokrpa ovo ono, kad te Mate i ostali hvale (y)

Kao Mate je neka referenca, jel?  :LOL: