KTM servis, a da nije Bolšec ili Špica??

Smijesno je da nema top servisa za KTM, čija je matična zemlja Austrija. Sve znanje  i popratno je tu u susjedstvu. No, zato postoje puno bolji servisi za Japan motocikle.

Jasno mi je da svaki Japan brand, takodjer ima sredisnjicu i u Europi... 

Eto, razmisljam na glas.

Ocito ne postoji trziste, ili dovoljno trziste.
 
Nema smisla otvarat novu temu pa nastavljam ovdje...

Tko je najpouzdaniji (cak ne mora biti ni najpouzdaniji, nek bude samo pouzdan :ROFLMAO: ) za napraviti servis na 30k km na KTM 790adv?
Zapalio sam se za taj motor, za 2000km mu dolazi taj servis i malo me strah kupit motor za koji ne znam ko bude ga servisiral...
Osnovni servis nije problem, ali na 30.000km bi trebal biti neki malo jaci pa to bas nebi sam radil.
Za kawu imam jako dobrog majstora u vz, ali KTM-a ne zeli ni pogledati...
Ne mora biti u vz, nek bude u krugu 150-200km i ja zadovoljan :mrgreen:
 
EnduroLab na forumu, mozes ga pronaci u AJP
Servis je u Samoboru
 
Danke. Ne treba mi trenutno pa necu provjeravati, ali zapisati cu ga :)
 
Špica mi je blizu ali radi samo offroad segment.
Viktora sam zval bar 5 puta, molio ih ponudu za sve kaj po knjizi ide na 30.000km. Svaki put je receno "kroz sat-dva vam je na mailu".
Ponudu nemam ni dan danas.

Odustao od KTM-a i uzeo yamahu ;)
 
Špica mi je blizu ali radi samo offroad segment.
Viktora sam zval bar 5 puta, molio ih ponudu za sve kaj po knjizi ide na 30.000km. Svaki put je receno "kroz sat-dva vam je na mailu".
Ponudu nemam ni dan danas.

Odustao od KTM-a i uzeo yamahu ;)
Viktor može imati i bolji pristup, ali ima ono najbitnije za Zagreb, lip prodajni prostor. :)
 
  • Haha
Reactions: mate
Špica mi je blizu ali radi samo offroad segment.
Viktora sam zval bar 5 puta, molio ih ponudu za sve kaj po knjizi ide na 30.000km. Svaki put je receno "kroz sat-dva vam je na mailu".
Ponudu nemam ni dan danas.

Odustao od KTM-a i uzeo yamahu ;)

Tak je meni kroz 2 godine dok je garancija trajala obećavao nabavit i ispunit servisnu knjižicu novog motora kupljenog kod njega, i prošlo dvije godine i nemam servisnu, samo račune..
 
Mah, osobno KTM smatram vrhunskim motorm i vrlo rado bi ga vozio, ali treba mi motor za kojeg necu morati moljakati nekoga da ga popravi ako stane na cesti (ipak je KTM :D ) i to uz upitne rokove.
Unatoc svim zajebancijama na racun KTM-a, odlucil sam probati....viktor motosport je trebao namirisat novu musteriju i potruditi se privuci jos ljudi u narancastu ekipu, a oni su napravili upravo suprotno...

Citao sam samo pozitivne komentare za Seles moto, kao najjaci za KTM u SLO. Ali na kraju sam odlucio da KTM nije jedini motor na svijetu i da cu radije uzet yamahu sa kojom nebi trebalo biti problema oko servisne podrske...

Tako dugo dok su Viktor motorsport glavni za KTM u HR, ja ga sigurno necu voziti. A puno mi je jasnije i zasto ih je kod nas tako malo... (n)
 
Očito mu toliko dobro ide posa, da ga ne tangira ništa.
Dosad bi i slipac pročita tisuće komentara pljuvanja po usluzi, brzini i kvaliteti usluge.
 
Mislim da je to vise do toga da jednostavno ne postoji nacin za kontaktirati direktno tvornicu i pozaliti se na probleme koji su prisutni na nasem trzistu.
Pisao sam mailove na sve mail adrese koje sam pronasel na ktm site-u. Pisao im na offical facebook page. Sve dzabe, nitko ne jebe zivu silu...
 
Mislim da je to vise do toga da jednostavno ne postoji nacin za kontaktirati direktno tvornicu i pozaliti se na probleme koji su prisutni na nasem trzistu.
Pisao sam mailove na sve mail adrese koje sam pronasel na ktm site-u. Pisao im na offical facebook page. Sve dzabe, nitko ne jebe zivu silu...

Pa normalno da se ne javlja, sistem funkcionira kroz mrežu zastupnika, šta misliš kada bi u tvornici kontaktirali sa krajnjim kupcima, to bi trebalo
par tisuća ljudi da pokrije razne pritužbe i trkeljanja.
 
  • Like
Reactions: dovla and leCo
Pročita KTM i onda proslijedi Viktoru koji bi se trebao javiti. Bar je tako bilo u mom slučaju
 
Pa normalno da se ne javlja, sistem funkcionira kroz mrežu zastupnika, šta misliš kada bi u tvornici kontaktirali sa krajnjim kupcima, to bi trebalo
par tisuća ljudi da pokrije razne pritužbe i trkeljanja.
Super im je politika. Da je debilima stalo do image-a ktma u hr, nebi bilo ni potrebe pisati mail nekom na visoj instanci...