Ktm SM690 Kvačilo

drakaric

New member
Ekipa ima li tko iskustava s navedenim motorom . Radi se o KTM690 SM 2007g. 40tkm
Nedavno sam ga kupio i jučer sam promjetio da kad ga palim prvi put znači hladan motor , odradi cca 2 min u leru tada stisnem kvačilo , ubacim u prvu i dogodi se to da motor ili lagano krene ili se odmah ugasi bez da ja pustim kvačilo uopće. Nakon toga ga upalim i napravim isto motor onda lagano kreće iako ja držim stisnuto kvačilo bez da se ugasi. To mi se događa samo kod prvog paljenja . I isto sam primijetio kad se spuštam iz 6-te brzine da je jako težak mjenjač, moram malo jače stisnut da ga spustim u 5u a na niže je ok . Vlasnik mi je rekao da je imao problema s posudom za ulje da mu je slinila pored kvacila pa mu je serviser stavio od MAGURE posudicu . Kaže mi da je s vremenom doljevao TOTAL LHM PLUS ulje . Ja sam išao provjerit da li fali ulja , malo sam nadolio ali mislim da nije falilo puno. Nešto je spominjao neko crveno ulje da je prije doljevao ali da je prešao na ovo TOTAL.
 

Attachments

  • 20230822_205650.jpg
    20230822_205650.jpg
    1.2 MB · Views: 0
Nedavno je uzeo motor, znaci nezna koje je ulje u motoru, nit ga je mjenjao al to nije ni bitno...zasto se opet dolijeva ulje, ako je stavljena druga pumpa?? Ako pusta, ne valja...promjeni pumpu, novo ulje, odzraci i gas...nemas tu sta puno gledati
 
Crveno ulje je Magura red blood.
Ne mogu vjerovati da je stavljao LHM.
To je za Citroen.
Master cylinder i gumice pregledati.
 
  • Like
Reactions: enduro
Ides sistemom eliminacije, prvo novo ulje u motoru jer po pocetnom dijelu price je do toga. Prema mom iskustvu sa KTMovima, probaj izbjeci Motul.
Nakon toga pogledaj kvacilo tj. ono sto bi trebalo biti u originalu jer nikakvo dolijevanje nije opcija. Tu se ocigledno nesto dogodilo sto cak ne mora imati veze sa neodvajanjem. Dva puta mi je riknuo glavni cilindar, drukciji su simptom ali treba ici po redu.
 
Last edited:
Ulje u motoru svakako treba mjenjat ako je tek uzeo motor...al mislim da to u ovom slucaju ipak nece rijesit problem
 
Same old same old.....po tko zna koji put prethodni vlasnik zaboravio spomenuti nekoliko iznenadjenja.....
 
  • Like
Reactions: ODST
Crveno ulje je Magura red blood.
Ne mogu vjerovati da je stavljao LHM.
To je za Citroen.
Master cylinder i gumice pregledati.
Kaze da je stavljao red blood al zadnjih par god je prešao na LHM tak mu je preporučio neki lik koji vozi SM utrke i održava mu motor. Ali nije mi jasno zašto posto svugdje gledam da je najbolje red blood a lik je picajzla , 1. Vlasnik je motora i baš ga je pazio i mazio. U motor je točio MOTUL 300v 15w50 a ovdje muljao
 
Ides sistemom eliminacije, prvo novo ulje u motoru jer po pocetnom dijelu price je do toga. Prema mom iskustvu sa KTMovima, probaj izbjeci Motul.
Nakon toga pogledaj kvacilo tj. ono sto bi trebalo biti u originalu jer nikakvo dolijevanje nije opcija. Tu se ocigledno nesto dogodilo sto cak ne mora imati veze sa neodvajanjem. Dva puta mi je riknuo glavni cilindar, drukciji su simptom ali treba ici po redu.to

Ides sistemom eliminacije, prvo novo ulje u motoru jer po pocetnom dijelu price je do toga. Prema mom iskustvu sa KTMovima, probaj izbjeci Motul.
Nakon toga pogledaj kvacilo tj. ono sto bi trebalo biti u originalu jer nikakvo dolijevanje nije opcija. Tu se ocigledno nesto dogodilo sto cak ne mora imati veze sa neodvajanjem. Dva puta mi je riknuo glavni cilindar, drukciji su simptom ali treba ici po redu.
To sam si I mislio napravit . Ići s izmjenom ulja i stavit red blood opet. Pa vidit kako će se ponašati. I još sam primjetio kad sam odvrnuo poklopac od ulja i kad stisnem kvačilo idu mali balončići , vj ima zraka . Pokušati ću ga dns odzračit
 
To sam si I mislio napravit . Ići s izmjenom ulja i stavit red blood opet. Pa vidit kako će se ponašati. I još sam primjetio kad sam odvrnuo poklopac od ulja i kad stisnem kvačilo idu mali balončići , vj ima zraka . Pokušati ću ga dns odzračit
Balončići su siguran znak da ima zraka u sistemu. (y)
 
To sam si I mislio napravit . Ići s izmjenom ulja i stavit red blood opet. Pa vidit kako će se ponašati. I još sam primjetio kad sam odvrnuo poklopac od ulja i kad stisnem kvačilo idu mali balončići , vj ima zraka . Pokušati ću ga dns odzračit
Radi jedno po jedno zbog troskova. Kako sam napisao, mislim da ce se pokazati da te dvije stvari nece imati veze jedna s drugom. Kad je gusto i staro ulje, neodvajanje kuplunga na hladno je gotovo pa pravilo, to cak prije ima veze s plocama nego sa cilindrom.
I vidi sto je bilo originalno, ljudi cesto mjesaju od magure i bremba do raznih ulja koje spali gumice.
 
Taj motor ima hidraulicni kuplung i ima mjehurica zraka kad se mijenja/odzracuje ulje u sistemu? Ako je tako, problem detektiran, kuplung ne odvaja kako treba jer ima zraka u sistemu, reparacija sistema ako se problem pojavljuje i nakon odzracivanja (a na ponovnom odzracivanju se detektiraju mjehurici zraka).
 
1. Red blood je bio unutra, uliven LHM, kemijska reakcija, spalio gumice.
Reparacija + Magura opet

Ako i dalje ne odvaja
2. Kvačilo potrošena lamela ili više njih, metalne ploče između pregled, staro ulje, federi.

Bzvz. ovakvo zapuštanje na tek kupljenom motoru.
 
Ja sam zbog tih ktm jebana s cilindrima kvacila uzeo Oberon secondary i neki Brembo primary. I nalio dot ulje.
Jebala ih ta osjetljivost i red blood propovjedanje.
 
  • Like
Reactions: Švabo