Kubler 250/300ccm piaggio leader

liberty said:
:eek:hne: :shock: tuning is addiction :mrgreen:
:lolcry: :lolcry: :lolcry: :lolcry:
jbg. malo nas je takvih,a jos manje onih koji nas razumiju i postuju...
 
Broken said:
Ma meni se sve više vrti po glavi da prvo stavim polini-a i malossi radilicu nazad i da to uštelam (jer prije zime nisam imo sreće) jer to je bilo brutala lagana, ide u obrtaje ko lud, vuče, uff, a može se vrtit puno puno više i nemoraš se brinut za radilicu...
e malossi radilica je cudo,to je prava stvar,samo puno kosta,isplativije je uzeti komplet kubler...ma izdrzat ce moja radilica :mrgreen: kakav ti to potpis?kubler 378? :mrgreen:

btw. imas kakvu gljivu za malossi 34?
 
Prvo sam imo stage6 2layer i to je kurac od gljive, pa sam probo metaforce kartbox i s njim mi se gušio motor, na nogari čak, premalo zraka, najbolja mi se pokazala origigi malossi sta se dobije sa karbom... Sad sam uzeo onu novu malossi i to je po meni najbolja gljiva, kvalitetna je i dovoljno otvorena, a nadam se da ce i za ovaj 38karb bit dovoljna...
 
Broken said:
Prvo sam imo stage6 2layer i to je kurac od gljive, pa sam probo metaforce kartbox i s njim mi se gušio motor, na nogari čak, premalo zraka, najbolja mi se pokazala origigi malossi sta se dobije sa karbom... Sad sam uzeo onu novu malossi i to je po meni najbolja gljiva, kvalitetna je i dovoljno otvorena, a nadam se da ce i za ovaj 38karb bit dovoljna...
ja imam malossi gljivu ali je mali fi,tako da bi trebao radit neku prirubnicu,dobivam dna gljivu novu dosta povoljno pa neznam sta da radim,koliko si platio tu novu malossi,kako izgleda?

ja imam ovu malossi ali ju treba pripasati...
 
malaguti said:
ja imam malossi gljivu ali je mali fi,tako da bi trebao radit neku prirubnicu,dobivam dna gljivu novu dosta povoljno pa neznam sta da radim,koliko si platio tu novu malossi,kako izgleda?

ja imam ovu malossi ali ju treba pripasati...

Takvu sa slike je imao i frend.
Doduse, bila je u mene u garazi dugo pa sam je proucio malo. :mrgreen:

Malaguti, razmisli dali ti se isplati. Znam da je Runner slozen ful, ali opet - dosta smo na otvorenoj cesti, to ce trebati stalno cistiti. :wink: (y)
 
biker4life said:
Takvu sa slike je imao i frend.
Doduse, bila je u mene u garazi dugo pa sam je proucio malo. :mrgreen:

Malaguti, razmisli dali ti se isplati. Znam da je Runner slozen ful, ali opet - dosta smo na otvorenoj cesti, to ce trebati stalno cistiti. :wink: (y)
ali gljivu moram staviti,sa serijskim airboxom nece biti dovoljno zraka,mogao bi busiti airbox ali treba to pogoditi gdje i kako busiti...i iskreno zelim se rijesiti one kutije zvane airbox :mrgreen:
 
biker4life said:
Takvu sa slike je imao i frend.
Doduse, bila je u mene u garazi dugo pa sam je proucio malo. :mrgreen:

Malaguti, razmisli dali ti se isplati. Znam da je Runner slozen ful, ali opet - dosta smo na otvorenoj cesti, to ce trebati stalno cistiti. :wink: (y)

Vidiš ja sam zbog ovakvih postova strahovo... I napravio jedan test, po kiši kojih 30 km, i gljiva suha ko barut, motor išo najnormalnije... U slučaju kiše, stavio sam onaj poklopac koji je na dnu kade ispred gljive i zavezo žicom ( nije bilo estetski ali je imalo ulogu ) i nikakvih problema... Gljivu svaki tjedan skineš, ispušeš na kompresor i nauljiš sa sprejom za filtere i mir...

Ja sam se vozio i po prašini, šoderu, pjesku... Cilindar ko nov...

Samo je redovito čistiš i nemaš brige...

A što se gljive tiće, mora gljiva bit fi ko i ulaz na karb, znaći 52mm... Takvu nađi imaš novu malossi gljivu za SC-u...
 
da najbolje je kad je gljiva fi kao i karburator...vidjet cu onda pa kupiti novu pa sam na miru...
 
Broken said:
Vidiš ja sam zbog ovakvih postova strahovo... I napravio jedan test, po kiši kojih 30 km, i gljiva suha ko barut, motor išo najnormalnije... U slučaju kiše, stavio sam onaj poklopac koji je na dnu kade ispred gljive i zavezo žicom ( nije bilo estetski ali je imalo ulogu ) i nikakvih problema... Gljivu svaki tjedan skineš, ispušeš na kompresor i nauljiš sa sprejom za filtere i mir...

Ja sam se vozio i po prašini, šoderu, pjesku... Cilindar ko nov...

Samo je redovito čistiš i nemaš brige...

A što se gljive tiće, mora gljiva bit fi ko i ulaz na karb, znaći 52mm... Takvu nađi imaš novu malossi gljivu za SC-u...

Frend je tu gljivu jedno vrijeme imao na svom SP 180, u vrijeme kada smo se cesto vozili skupa, i voznja po kisi mu je uistinu bila problem.
E sada, dali je do pozicije gljive (vjerovatno ima i u tome dosta) ili do cinjenice da nije imao ni tablicu, ni blatobran ni nosac :mrgreen: necu ulaziti. (y)

Uglavnom, tko ima volje za malo kompromisa, te za cesto ciscenje i odrzavanje gljive, zasto ne! (y)
 
Meni je tablica ispod repa, ni nevidi se, a blatobran je od pedesetke skraćen dosta... Gljiva je bila direktno na karburatoru...

josko said:
to ide u nove blokove ili?
mogu li se "stari" blokovi ponovno iskoristiti,ležaji radilice?

Ide... Samo bilo bi poželjno da su blokovi u dobrom stanju, jer staviti novu radilicu u pohabane blokove nema smisla... To sve vidiš kad rastaviš mašinu, tj. blokove...
 
ma bilo bi bolje kupiti nove blokove sa upresanim lezajevima pa si na miru...
 
malaguti said:
ma bilo bi bolje kupiti nove blokove sa upresanim lezajevima pa si na miru...

Istina, ali ako se vec rastavlja ako su lezajevi u dobrom stanju, nepotrebno je mjenjat blokove, jer te blokove je nemoguće pokopat, dobro ulje, redovita izmjena ulja i filtera i mir...
 
ali opet nije bas ugodan osjecaj stavit novu radilicu i sve na te stare lezajeve...koliko kostaju blokovi,oko 200e? to nije puno...
 
malaguti said:
ali opet nije bas ugodan osjecaj stavit novu radilicu i sve na te stare lezajeve...koliko kostaju blokovi,oko 200e? to nije puno...

3000kn kod nas i 2500kn vani...

Ali ja bi prije te novce uložio u promjenu nečeg drugog na mašini... Recimo nova vodena, pregledat uljnu pumpu, klackalice ventila i tak...
 
Broken said:
Istina, ali ako se vec rastavlja ako su lezajevi u dobrom stanju, nepotrebno je mjenjat blokove, jer te blokove je nemoguće pokopat, dobro ulje, redovita izmjena ulja i filtera i mir...
o itekako je moguce blokove pokopat...i uz najbolja moguca ulja......vjeruj mi......A sto se tice zamjene blokova........nije to tako jednostavno.....jer imas tvornicki 2 kategorije radilica.....i isto tako blokova.....treba to mikrometerom izmjeriti...i po dobivenim mjerama....usporediti sa ponudjenim tvornickim mjerama...i na osnovu toga kupiti nove blokove...ili radilicu....