allenp
New member
eto, vući ću mala industrijska kolica (inače homemade by moj djed, ali ja sam ih upgradeao u ovo stoljeće) na motoru, a na njima ću vozit kosilicu/e kad treba ići do drugog zemljišta kosit, blizu mi je i nisam na glavnoj cesti pa nema straha od murje, radi se o čistom komforu radi toga što inače moram spremat mali auto, getz, tj raskapat gepek, spuštat sjedala, postavljat najlone i pazit da ga ne izgrebem ili da se kosilice ne vozaju po unutrašnjosti, a ovako, bum kola na motor, kosilica na kola i peri miško :021:
eh sad, muči me malo gdje prikopčat kola, rama je sakrivena ispod plastika a i onaj dio oko zadnjeg kotača koji je dostupniji je prekriven crijevima i kablovima i ne bih htio tu nešto precvikat ili potrgat, pa sam mislio nataknut četvrtastu cijev na onaj 'šprljak' od centralnog nosača tj nogice koji viri s lijeve strane (onaj stalak veći, ne mala nogica).
problem naginjanja motora i krutosti rude bih riješio tako da napravim ovalnu rupu za šeraf koji će spajati cijev i rudu kolica, tako da se šeraf može micati gore dolje u toj rupi slobodno, ali ne i lijevo desno (prilikom naginjanja u zavojima i kod zaustavljanja).
znači imam rudu kolica, na nju našerafljenu četvrtastu cijev koja se navuče na rudu i na tu cijev nadovaren komadić iste te četvrtaste cijevi, okomito prema dolje na samu nogicu tj taj 'šprljak' centralnog podizača skutera.
dakle svojevrsni L od četvrtaste cijevi, čiji manji krak ide na šprljak (tijesno, tako da se cijev ne može okretati oko tog šprljka), a veći na rudu kola (i kroz njega na kraju prolazi šeraf koji spaja rudu i cijev ovalnom rupom radi naginjanja u zavojima).