Kuplung na GSXR 1100

GIXER

Active member
Potaknut pitanjem u vezi distanc ploca na kuplungu,sjetio sam se da imam problem na svom GSXR 1100 '90.
Radi se o tome da kuplung dobro ne odvaja što se najviše osjeti kod ubacivanja u prvu brzinu, čak nekad motor dok je u brzini i kuplung je stisnut polako kreće.
Prvo sam mislio da je riječ o propuštanju gumica na hidraulici, ali sa tim je sve uredu pa molim nekog tko je imao sličan problam da mi pomogne jer je vožnja sa takvim motorom više nego ubitačna !!!
Unaprijed zahvaljujem na savjetima .

 
i ja sam imao taj problem,u prvoj mi je motor kretao dok sam drzao kuplung,to se dogadjalo samo kad je bio hladan..na zalost neznam u cemu je problem

GO NAKED!
 
To kretanje kad je motor hladan ,ako je kvacilo dobro postelano ima veze sa gradacijom ulja, naime meni dok sam imao ulje 10W40 nije uopce kretao , cak se nije cuo niti onaj klik kod ubacivanja u prvu brzinu, dok sad kad imam 20W50 ulje je to kretanje dosta izrazeno, i kod prvog ubacivanja u brzinu dok je motor-ulje hladno se cuje prilican klik i motor trzne!!
O tome bi KAZE mogao vise reci, ipak je on covijek od struke!!!!!!

 
Gixer, imas ti kakve veze s onim filmicem s gokartom od 115 konja? Pitam s obzirom da je to naslov filma kojeg sam nedavno skinuo s neta, a motor u gokartu je pazi slucajnosti bas od GSXR 1100.

 
Ulje koje koristim je Total 15W-50 (polu sintetika )i problem šaltanja mi je više izražen kad je motor topao usput bih samo dodao da sam pokušao i sa drugim gradacijama ulja.
Što se tiče filma sa tim nemam nikakve veze .

Još jednom se zahvaljujem svima i ako još tko ima kakvo iskustvo neka nešto napiše jer misljm da nisam jedini kome se dešavaju takva sranja.

 
GIXER said:
Potaknut pitanjem u vezi distanc ploca na kuplungu,sjetio sam se da imam problem na svom GSXR 1100 '90.
Radi se o tome da kuplung dobro ne odvaja što se najviše osjeti kod ubacivanja u prvu brzinu, čak nekad motor dok je u brzini i kuplung je stisnut polako kreće.
Prvo sam mislio da je riječ o propuštanju gumica na hidraulici, ali sa tim je sve uredu pa molim nekog tko je imao sličan problam da mi pomogne jer je vožnja sa takvim motorom više nego ubitačna !!!
Unaprijed zahvaljujem na savjetima .

Meni na R1 se isto dešavalo i hladan i vruć motor.Mislim da kod tebe dolazi do istog problema koji uopće nije opasan.Stvar je ili u jednoj pločici
na korpi ili na već pomalo istrošenoj maloj korpi jer su pločice , koje su mislim čelićne, sebi napravile utore na zupcima korpe i uvijek malo hvataju korpu.Nije stvar u ulju i štelanju kuplunga.
 
to se meni zna desit na rs-u 125 kad je hladan... decki na apriliaforum.com to objasnjavaju kao malo otpustenu korpu kuplunga, a moj stari kao napetost lezajeva dok su hladni... :wink:

al mi jedna stvar nije jasna... na trkacoj apriliji rsw 250 se kotac pocne okretat kad je motor u leru... vidio ja svojim ocima na grobniku... :wink: