Kupnja quada

huskybucka

Member
Nadam se da ima koji forumas iskustva s quadovima :)
Posto je quad forum propao moram pitati ovdje...
Odlucujem se na kupnju quada, nikakva ekstremna voznja me ne zanima nego cisto za izlete i gust sa suprugom...
E sad, ono sto mi je zapelo za oko je Linhai 500ccm i goes max 450ccm, s time da je goes skuplji ali prostraniji za suvoaca...
Ima li tko iskustva s konkretno tim modelima?
 
Za to šta si naveo su oba dva modela više nego dobra,
Gledaj samo koji je bolje pokriven sa dijelovima i garancijom. Za bolje i više hard terena gledaj yamahu ili can-am....
 
Nema nista terena jer me takvo nesto ne zanima a i preskupi su mi can am i yamaha...
Goes mi je bolji posto cemo se voziti dvoje veci je ...
A i soma eura je skuplji :-(
Sto se servisa tice tvrtka u kojoj kupujem ima oboje na lageru i osiguran njihov servis
 
Imaju frendovi te Linhai, dijelovi i servis nisu problem, koliko sam razumio te 400 su imale nekih problema ove njihove 500ice pali vozi

Sent from my MI 6 using Tapatalk

 
Frend je kupio novog linhai 500 4x4 sa ralicom i vitlom. Ima ga sad vec godinu i pol i koristi ga kao neki laksi radni stroj (rali, vuce manje trupce drva, vuce autoprikolicu i vecinom se vozi offroad po sumama). Nijedan kvar do sada. Svojom krivicom se prevrnuo na bok i popucale su neke plastike ali on i dalje radi i vozi bez problema.....cijena tih plastika nije mala..mislim da mu je cifra dosla na oko 4k kn.
 
Imao sam ja adly 300 motor kopija od honde trx300
5 godina cca 12-15 000km(oderalo mi senzor za km) i vecina od toga na terenu
Non stop je bio u pogonu.

ali to je sportski quad i ima krutu zadnju osovinu.

Od kvarova: -relej paljenja(garancija)
                  -automat žmigavaca
                  -regler usput raznesao novu bateriju
                  -pukla zadnja vilica kod prihvata amortizera ( bio je vozen ko da je ukraden)
                  -onaj distancer izmedu zadnjih lezajeva+3 zadnja lezaja od osovine
                  -luft na sponama i seleni od vilice su isto bili za promjenit ali onda je prodan...

Jos je i dobro sta je sve prosao. Motor je bio odlican zračno hlađenje ulje i filtar svaku godinu i nije ni trosio ulja kad je prodan, ovo ostalo nije kvalitetno ko motor...

Sad od ova dva Linhai je popularniji

https://www.njuskalo.hr/cetverokotaci/atv-linhai-hytrack-410s-exclusive-oglas-11677090

https://www.njuskalo.hr/cetverokotaci/atv-panthera-249-cm3-oglas-11865592

ovo je za goes:
Novo razvijeni motor s EURO4 standardom i Bosch ubrizgavanjem, inovativni GOES i-Diff (elektroničko zaključavanja diferencijala), mogućnost odabira pogona na sva četiri kotača i standardno vitlo omogućuje niz primjena ovom prekrasnom stroju.

to mi smrdi da bi moglo se razjebat pogotova ta blokada diferencijala jbg kinezi su to

ja bi kad bi kupovao bi rađe uzeo linhai...
 
Za to čudo ti ne treba kaciga jer je traktor(tb3)

tj jaci je od 15kw pa dobi homologaciju kao traktor da se moze reg...

a adly je bio l7 tj quad do 15kw i treba ti kaciga po zakonu, nekad je i a2 kategorija bila potrebna

Najveca glupost u zakonu :mrgreen:
 
t3b je "radni stroj" do 600kg, t3 max. brzina je 40 km/h, t3b 60km/h... L7 je teski cetverocikl do 90km/h, nema to veze sa proizvodjacem, svi proizvidjaci od 2017 su "nanjusili" da im je isplativije homologirat kao t3b, dok prolazi, osiguranje 100kn, registracija prakticki djabe, kasko isto tako :mrgreen:

a sto se tice quadova vozio adly, dinly, linhai, triton, access, arctic cat... vise manje sve kineze koje postoje... da sebi kupujem vjerojatno bi kupia linhai 500... cijena, servis itd, mislim da je najisplativiji...