Kupnja skutera od 50ccm - savjeti i iskustva (Generalna tema)

a ako nekog i brine miris 2t ulja, ima od IPPONE  sa mirisom jagoda  :LOL: (y)
 
Pa niti meni samom ne bi bilo napaljivo "mirišati" po dvotaktolu. Ne bih htio da ispadne, čim kupim skuter da ga moram prodavati  :LOL:.
Piaggio Fly mi se čini pristojan skuter ha ?  (y) Čujem da ga rade kinezi u suradnji sa talijanima, valja li to šta ?
 
Dečki,fakat ste zabrazdili u debeli off.  :palacdolje:
Čovjek traši vozilicu za teenagericu,preferira PIaggio iz praktičnih razloga (blizina servisa i popularnost marke) i nema potrebe raspravu vući u krivom smjeru.Potrošio sam dosta Piaggio skutera  zbog potrebe posla i u kratkim crtama ću ih iz svojeg iskustva opisati i nitko se ne treba složiti samnom.
Liberty- simpa i odličan za curku,udoban i prije svega stabilan,jedino što je od svih najskuplji.
Zip - po meni premalen i neozbiljan,u odnosu na ostale kućne modele naj nervozniji i nestabila. Plastika je očajna,blijedi brzo i škripi.
Typhoon - najudobniji od svih,na njemu se može biti cijeli dan,ne umara.Govorim o novom sa 12 cola kotačima.
Fly-po meni najbolji izbor za curu. Dizajnom nekako najmirniji i elegantan,sa koferom je skroz praktičan.
U svakom slučaju,isključivo 2T jer su najjednostavniji za održavanje,dugotrajni a doliti ulje nebi nikom trebala biti tlaka.
Ponavljam,ne kažem da je sve tako nego je to moje viđenje tih prometala nakon mnogo pređenih km.
Pokretaču teme......sretno pri kupovini.  (y)
 
Ponudi djevojki(kćerki) na uvid slike 1.Aprilia SR 50 DITECH
                                                2.Gilera Runner 50
                                                3.Peugeot Speedfight
Kada odabere dizajn kupi rabljeni, naravno  nemaš problema.Ja svojoj kupio DITECHA(novog),kilometara nesmijem napisat koliko ima i radi kao nov uz jedini trošak redovnog servisa,samo gas,ja ga osobno nikad neću prodati jer je toliko isplativ i razmišljam uzeti još jednog(rabljenog) za sebe da imam uz Fazera za po gradu.Pod uvijetom da se koristi za prevest se od točke A-B potrošnja zanemariva,izmedju 2 i 2.5 lit/100 km,litra ulja dovoljna za 2 700 km,jedino odblokiran pri max brzini jede sviječice...Dakle ona odabere dizajn,a ti nećeš pogriješit kod plaćanja za što god se odluči i cijena je od 5-8 ooo kn.
 
Aprilia svakako, ditech nikako  :wink: previše problema, premalo vožnje...
Zip odlična stvar, al premalen, Fly dobar, Liberty isto tako, Runner i NRG ziceri, Peugeot biži od njih...i to je to, ostalo je sve stvar cijene i dizajna  :wink:
 
http://cummah.blogspot.com/2011/05/piaggio-fly-150-2011.html

Fly 50 2T, imao sam ga priliku voziti od Splita do Čiova i mogu reci da je skuter dobar (nekima i odlican ali osobno vise preferiran maxi skutere) za jednu zensku osobu idealan i definitivno u bijeloj kompinaciji i mislim da bi bila zadovoljna :)
 
Link je za 150, sve je isto kao i na 50 osim naravno veceg obujma same masine, nego sam samo poslao da se vidi u par kombinacija boje
 
[q7]uote author=baldeks link=topic=220208.msg3377266#msg3377266 date=132612642
Aprilia svakako, ditech nikako  :wink: previše problema, premalo vožnje...
dličnZip oa stvar, al premalen, Fly dobar, Liberty isto tako, Runner i NRG ziceri, Peugeot biži od njih...i to je to, ostalo je sve stvar cijene i dizajna  :wink:
Samo opaska za DITECH,ukoliko si ga osobno imao tada navedi primjere svoga nezadovoljstva,ja ga imam među prvima u HR-2002 god, ima 48 000 i prvi klip i cilinder,prvi diskovi ,redovna izmjena potrošnog materijala (na 38 000 promjenio zadnji amortizer i semeringe vilice + ulje,crijeva goriva,remen...dakle jedan malo jači servis),jedina zamjerka izgaranje sijalica prednjeg svjetla i odlaze svječice ako ga se dugo vozi pun gas(deblokiran),potrošnja mala,ulje zaboraviš kad si nalio,dakle tvoje tvrdnje nestoje ukoliko je eksploatacija skutera pod pojmom NORMALNA,skuter se negasi i ide savršeno.
 
BEŠO - SB said:
[q7]uote author=baldeks link=topic=220208.msg3377266#msg3377266 date=132612642
Aprilia svakako, ditech nikako  :wink: previše problema, premalo vožnje...
dličnZip oa stvar, al premalen, Fly dobar, Liberty isto tako, Runner i NRG ziceri, Peugeot biži od njih...i to je to, ostalo je sve stvar cijene i dizajna  :wink:
Samo opaska za DITECH,ukoliko si ga osobno imao tada navedi primjere svoga nezadovoljstva,ja ga imam među prvima u HR-2002 god, ima 48 000 i prvi klip i cilinder,prvi diskovi ,redovna izmjena potrošnog materijala (na 38 000 promjenio zadnji amortizer i semeringe vilice + ulje,crijeva goriva,remen...dakle jedan malo jači servis),jedina zamjerka izgaranje sijalica prednjeg svjetla i odlaze svječice ako ga se dugo vozi pun gas(deblokiran),potrošnja mala,ulje zaboraviš kad si nalio,dakle tvoje tvrdnje nestoje ukoliko je eksploatacija skutera pod pojmom NORMALNA,skuter se negasi i ide savršeno.
Iskreno nisam ga imao osobno i nikad ga nisam želio imati osobno  :mrgreen: i nemoj ovo shvaćat osobno  :mrgreen: Ali previše ljudi je imalo previše problema, vrlo je osjetljiv na loše gorivo i zna puno problema radit zbog toga, uostalom zato ih i nema više novih kupit koliko vidim  :misli:
Ti nisi imao tih problema fala Bogu al puno ljudi je proklelo taj skuter  :wink:
 
za zensku osobu idealan fly 50 bijele boje!
 
Onda na sta si se dolucija, bar zahvali ljudima na savjetima  :palacdolje:
 
Miki200 said:
Onda na sta si se dolucija, bar zahvali ljudima na savjetima  :palacdolje:

Pa evo sorry, u pravu si (y). Ludi zahvaljujem na savjetima i informacijama. Kćer se odlučila za Fly 2t
 
Tako treba  (y)
 
Imam jedno pitanje sad napakon sam imam 16 godina i odlucio sam kupiti neki skuter od 50 ccm cijene neki 2000-2200 eura toliko mi je dostupno pa me zanima što se može dobit za te novce ili se bolje isplati još malo dodat za neki 125 ccm? razmišljao sam o peugeot speed fight 3 ali vidim da se po peugeot-u pljuje na veliko pa bih htio cuti vaše neke savjete pozz;)
 
varazdinac16 said:
Imam jedno pitanje sad napakon sam imam 16 godina i odlucio sam kupiti neki skuter od 50 ccm cijene neki 2000-2200 eura toliko mi je dostupno pa me zanima što se može dobit za te novce ili se bolje isplati još malo dodat za neki 125 ccm? razmišljao sam o peugeot speed fight 3 ali vidim da se po peugeot-u pljuje na veliko pa bih htio cuti vaše neke savjete pozz;)

Moj savjet ti je ili Piaggio (Aprilia, Gilera, Piaggio, Vespa, Derbi) ili Yamaha (Minarelli agregati). Razloga je više, a neki od njih su kvaliteta, postprodajna podrška, dokazanost u klasi i dr. To je bar moj dojam, temeljen na godinama iskustva.

Druga stvar - prvo vidi sam što želiš i u kojoj klasi (sportski skuteri, praktični skuteri, tekučinom hlađeni agregat, zrakom hlađeni agregat, 2T, 4T, 50ccm, 125ccm), mada moj savjet ide na to da odmah u startu kupiš 125ccm. Zato jer će ti 50ccm vjerovatno ubrzo dosaditi (bio on 2T ili 4T), a i ruku na srce, večina njih ne ide s mjesta, pogotovo sa dvoje ljudi na skuteru.

Šta možeš sa 15.000-16.000 kn? Ovisi. Dali več imaš opremu? Dali u tu cifru mora uči i prva rega? Novi "sportski" 50ccm 2T skuteri su nešto malo preko tog iznosa, i iako su dobra kupovina po pitanju kvalitete i performansi, jako gube na cijeni, pogotovo danas u ovakvoj situaciji. Tako da dobro promisli što želiš kupiti.

Moj savjet je da suziš izbor na par modela pa postaviš konkretnije pitanje na forumu.

A ono što bih ja napravio u toj situaciji, uzeo bih za početak polovnog Runnera 125ccm, po mogučnosti prve generacije (ako bih našao očuvanoga). Osobno bih čak tražio staroga FX/SP 125, ali mislim da je u ovoj situaciji dovoljno preporučiti VX125 (znači, 4T).

Razloga je više zašto bih kupio polovni skuter od 125ccm - u slučaju da ti "to nije to", ne gubiš puno kod prodaje, drugo, kod kupnje nečeš potrošiti svu lovu, pa če ostati nešto i za opremu i možda par sitnica za skuter, te jedan dobar servis, gume, itd. 50ccm nebih uzeo jer ce ti dosaditi nakon mjesec dana, a tuning nema smisla i rupa je bez dna. Novo nebih uzeo jer ti je to prvo prometalo i uz velik gubitak vrijednosti može se desiti i kakav početnički pad i sl., a onda opet gubiš lovu.

Eto ukratko. (y) :paper:
 
biker4life said:
Moj savjet ti je ili Piaggio (Aprilia, Gilera, Piaggio, Vespa, Derbi) ili Yamaha (Minarelli agregati). Razloga je više, a neki od njih su kvaliteta, postprodajna podrška, dokazanost u klasi i dr. To je bar moj dojam, temeljen na godinama iskustva.

Druga stvar - prvo vidi sam što želiš i u kojoj klasi (sportski skuteri, praktični skuteri, tekučinom hlađeni agregat, zrakom hlađeni agregat, 2T, 4T, 50ccm, 125ccm), mada moj savjet ide na to da odmah u startu kupiš 125ccm. Zato jer će ti 50ccm vjerovatno ubrzo dosaditi (bio on 2T ili 4T), a i ruku na srce, večina njih ne ide s mjesta, pogotovo sa dvoje ljudi na skuteru.

Šta možeš sa 15.000-16.000 kn? Ovisi. Dali več imaš opremu? Dali u tu cifru mora uči i prva rega? Novi "sportski" 50ccm 2T skuteri su nešto malo preko tog iznosa, i iako su dobra kupovina po pitanju kvalitete i performansi, jako gube na cijeni, pogotovo danas u ovakvoj situaciji. Tako da dobro promisli što želiš kupiti.

Moj savjet je da suziš izbor na par modela pa postaviš konkretnije pitanje na forumu.

A ono što bih ja napravio u toj situaciji, uzeo bih za početak polovnog Runnera 125ccm, po mogučnosti prve generacije (ako bih našao očuvanoga). Osobno bih čak tražio staroga FX/SP 125, ali mislim da je u ovoj situaciji dovoljno preporučiti VX125 (znači, 4T).

Razloga je više zašto bih kupio polovni skuter od 125ccm - u slučaju da ti "to nije to", ne gubiš puno kod prodaje, drugo, kod kupnje nečeš potrošiti svu lovu, pa če ostati nešto i za opremu i možda par sitnica za skuter, te jedan dobar servis, gume, itd. 50ccm nebih uzeo jer ce ti dosaditi nakon mjesec dana, a tuning nema smisla i rupa je bez dna. Novo nebih uzeo jer ti je to prvo prometalo i uz velik gubitak vrijednosti može se desiti i kakav početnički pad i sl., a onda opet gubiš lovu.

Eto ukratko. (y) :paper:

zahvaljujem na savjetu kao 1.opremu svu imam jer tata vozi gsx-r 600 pa sam s njim putovao. 2.prijatelj prodaje derbi gp1 sa mallosi kitom za 1500 eura u dobrom stanju pa me zanima dali cak bolje kupit to nego bacat lovu na novi skuter. 3. u uži izbor bi mi ušao derbi gp 1 gillera runner 50 ili yamaha aerox 4. lova nije problem to cemo nabavit:D 5.koje prednosti dobivam kupnjom jednog od ovih 3 skutera jer osnovna namjena bi mi bila vožnja do škole i imam lijepu cestu do tamo pa bi volio malo i po gasu da se doda;) 6. a od 125-ica najbolji omjer kupljenog i dobivenog bio bi? to su sva pitanja koja imam
 
varazdinac16 said:
zahvaljujem na savjetu kao 1.opremu svu imam jer tata vozi gsx-r 600 pa sam s njim putovao. 2.prijatelj prodaje derbi gp1 sa mallosi kitom za 1500 eura u dobrom stanju pa me zanima dali cak bolje kupit to nego bacat lovu na novi skuter. 3. u uži izbor bi mi ušao derbi gp 1 gillera runner 50 ili yamaha aerox 4. lova nije problem to cemo nabavit:D 5.koje prednosti dobivam kupnjom jednog od ovih 3 skutera jer osnovna namjena bi mi bila vožnja do škole i imam lijepu cestu do tamo pa bi volio malo i po gasu da se doda;) 6. a od 125-ica najbolji omjer kupljenog i dobivenog bio bi? to su sva pitanja koja imam

Tunirani skuteri - to uistinu moras i voljeti i zeljeti za istinski uzivati u tako necemu. Također, od velike pomoci (ne samo financijske) je to da znas ponesto napraviti sam, jer tu uvijek ima posla. Moras imati na umu i to da dok ti doma nešto slažeš, drugi ce se vozikati okolo na serijalama dok ti budes u garazi. Isto tako, treba imati na umu i razinu tuninga, dali se slagao naki base kit ili nesto jace, i kako je to slozeno i ustelano (ovo je vrlo bitno). Nisam protiv toga (tuninga), ali u načelu nekako to nebih preporucio za prvi skuter. Svakako malo prolistaj razne teme u podforumu o skuterima, naici ces na dosta korisnih informacija. Ne moras skuter kupiti "danas", tako da se dobro informiraj. Jednom kada nesto kupis, kupljeno je.

Pročitaj temu od početka, na prvoj stranici imas moje dojmove sa Aeroxom, imao sam ga jedno vrijeme (cca. godinu dana). Runnere sam imao/vozio sve iznad 125ccm i to dosta, pedesetke puno manje. Znaci dojmovi su iz prve ruke. Aeroxa pogoni Minarelli agregat i tu nema greške. Runnera pogoni Piaggio masina, isto odlicna. Kod Runnera treba pripaziti na to da se dosta kradu, pa bi bilo dobro imati neku garažu ili dvorište za preko noci. Što se dileme Aerox-Runner tiče, uzmi ono što ti je srcu bliže, oba su dobri skuteri. Probaj ih eventualno provozati prije kupnje (ako uzimas novo), ako imas priliku, cisto da vidis sta ti je bolje leglo.

Kod 125ica izbor je puno manji nego kod 50ccm skutera. Ako govorimo o nekim malo sportskijim modelima, u biti se sve svede na Gileru Runner 125ccm (VX/ST) i Yamahu X-Max 125ccm.

Ovo govorim kao netko tko je to odavno prosao - gle, obzirom da si vec poceo gledati malo dorađene 50ccm skutere, uistinu bi bilo pametnije odmah uzeti 125ccm, kada vec imas vozacku za njega, jer uz to sto idu bolje, jednostavnije je odrzavanje jer ces tu vjerovatno malo pricekati sa tuningom jer ce ti performanse jedno duze vrijeme biti zadovoljavajuce. Meni je Rox, koji ima vrlo dobre performanse u klasi 50ccm skutera, bio dosadio za mjesec dana, pa sam bio uzeo Runnera 180 SP. Roxa sam dugo prodavao, i igrom slucaja nisam puno izgubio kod prodaje, ali potrajalo je dok sam ga prodao (na kraju sam ga dao pod račun za nešto drugo i eto u zamjeni sam izvukao solidnu vrijednost za njega).