Iskreno nisam ga imao osobno i nikad ga nisam želio imati osobno i nemoj ovo shvaćat osobno Ali previše ljudi je imalo previše problema, vrlo je osjetljiv na loše gorivo i zna puno problema radit zbog toga, uostalom zato ih i nema više novih kupit koliko vidim :misli:BEŠO - SB said:[q7]uote author=baldeks link=topic=220208.msg3377266#msg3377266 date=132612642
Aprilia svakako, ditech nikako :wink: previše problema, premalo vožnje...
dličnZip oa stvar, al premalen, Fly dobar, Liberty isto tako, Runner i NRG ziceri, Peugeot biži od njih...i to je to, ostalo je sve stvar cijene i dizajna :wink:
Samo opaska za DITECH,ukoliko si ga osobno imao tada navedi primjere svoga nezadovoljstva,ja ga imam među prvima u HR-2002 god, ima 48 000 i prvi klip i cilinder,prvi diskovi ,redovna izmjena potrošnog materijala (na 38 000 promjenio zadnji amortizer i semeringe vilice + ulje,crijeva goriva,remen...dakle jedan malo jači servis),jedina zamjerka izgaranje sijalica prednjeg svjetla i odlaze svječice ako ga se dugo vozi pun gas(deblokiran),potrošnja mala,ulje zaboraviš kad si nalio,dakle tvoje tvrdnje nestoje ukoliko je eksploatacija skutera pod pojmom NORMALNA,skuter se negasi i ide savršeno.
Miki200 said:Onda na sta si se dolucija, bar zahvali ljudima na savjetima alacdolje:
varazdinac16 said:Imam jedno pitanje sad napakon sam imam 16 godina i odlucio sam kupiti neki skuter od 50 ccm cijene neki 2000-2200 eura toliko mi je dostupno pa me zanima što se može dobit za te novce ili se bolje isplati još malo dodat za neki 125 ccm? razmišljao sam o peugeot speed fight 3 ali vidim da se po peugeot-u pljuje na veliko pa bih htio cuti vaše neke savjete pozz
biker4life said:Moj savjet ti je ili Piaggio (Aprilia, Gilera, Piaggio, Vespa, Derbi) ili Yamaha (Minarelli agregati). Razloga je više, a neki od njih su kvaliteta, postprodajna podrška, dokazanost u klasi i dr. To je bar moj dojam, temeljen na godinama iskustva.
Druga stvar - prvo vidi sam što želiš i u kojoj klasi (sportski skuteri, praktični skuteri, tekučinom hlađeni agregat, zrakom hlađeni agregat, 2T, 4T, 50ccm, 125ccm), mada moj savjet ide na to da odmah u startu kupiš 125ccm. Zato jer će ti 50ccm vjerovatno ubrzo dosaditi (bio on 2T ili 4T), a i ruku na srce, večina njih ne ide s mjesta, pogotovo sa dvoje ljudi na skuteru.
Šta možeš sa 15.000-16.000 kn? Ovisi. Dali več imaš opremu? Dali u tu cifru mora uči i prva rega? Novi "sportski" 50ccm 2T skuteri su nešto malo preko tog iznosa, i iako su dobra kupovina po pitanju kvalitete i performansi, jako gube na cijeni, pogotovo danas u ovakvoj situaciji. Tako da dobro promisli što želiš kupiti.
Moj savjet je da suziš izbor na par modela pa postaviš konkretnije pitanje na forumu.
A ono što bih ja napravio u toj situaciji, uzeo bih za početak polovnog Runnera 125ccm, po mogučnosti prve generacije (ako bih našao očuvanoga). Osobno bih čak tražio staroga FX/SP 125, ali mislim da je u ovoj situaciji dovoljno preporučiti VX125 (znači, 4T).
Razloga je više zašto bih kupio polovni skuter od 125ccm - u slučaju da ti "to nije to", ne gubiš puno kod prodaje, drugo, kod kupnje nečeš potrošiti svu lovu, pa če ostati nešto i za opremu i možda par sitnica za skuter, te jedan dobar servis, gume, itd. 50ccm nebih uzeo jer ce ti dosaditi nakon mjesec dana, a tuning nema smisla i rupa je bez dna. Novo nebih uzeo jer ti je to prvo prometalo i uz velik gubitak vrijednosti može se desiti i kakav početnički pad i sl., a onda opet gubiš lovu.
Eto ukratko. aper:
varazdinac16 said:zahvaljujem na savjetu kao 1.opremu svu imam jer tata vozi gsx-r 600 pa sam s njim putovao. 2.prijatelj prodaje derbi gp1 sa mallosi kitom za 1500 eura u dobrom stanju pa me zanima dali cak bolje kupit to nego bacat lovu na novi skuter. 3. u uži izbor bi mi ušao derbi gp 1 gillera runner 50 ili yamaha aerox 4. lova nije problem to cemo nabavit 5.koje prednosti dobivam kupnjom jednog od ovih 3 skutera jer osnovna namjena bi mi bila vožnja do škole i imam lijepu cestu do tamo pa bi volio malo i po gasu da se doda 6. a od 125-ica najbolji omjer kupljenog i dobivenog bio bi? to su sva pitanja koja imam