Kupnja skutera od 50ccm - savjeti i iskustva (Generalna tema)

Jedna stavka koja bi mene vjerojatno privukla na stranu open verzije je ta šta open ima tank od 11L ,a racing od 8L,
moj runner ima tank od 7,2L i to me nervira, premalo,
ako se puno voziš ko ja, skoro si, ako ne i svaki dan na pumpi  :?
 
gjurki said:
Pa meni su rekli kao da lanac moras mjenjat svakih godinu dana i duze, a remen kad pukne po pol motora ode, a lanac samo ispadne, sa neznam, meni su tako rekli.


remen kad pukne ode pol motora???  :LOL:  isuse boze....  nije to zupcasti remen u masini, to je 2 taktna masina kojemu remen sluzi za prijenos od variatora na kvacilo/reduktor na kotaci... zupcasti remen u masini pokrece bregaste osovine u glavi direktno sa radilice i u slucaju pucanja radilica se vrti (znaci i klipovi se krecu) a bregasta stoji (znaci ventili ostaju u zadnjoj poziciji pa makar bili totalno otvoreni) i sta se dogodi klip pogodi u ventil i savije ga... itd.... 

remen je daleko bolje rijesenje za variomat.... iskreno nikad u zivotu nisam promatrao niti otvarao masinu od tog derbija jer me to vise i ne zanima a dok me zanimalo ih nije bilo... ali nekom logikom bi rekao da i on ima isti remen kao i svi ostali samo sta je masina pomaknuta vise naprijed u odnosu na kotac pa zato ima lanac koj prenosi moment od reduktora do kotaca?  ispravite me ako grijesim, jer stvarno mi trenutno ne pada ideja napamet kako napravit varijator sa lancem umijesto remena  :misli:
 
gjurki said:
Pa meni su rekli kao da lanac moras mjenjat svakih godinu dana i duze, a remen kad pukne po pol motora ode, a lanac samo ispadne, sa neznam, meni su tako rekli.

Krivo su ti rekli (više-manje). :mrgreen: :wink:

Mislim, osobno ne vidim potrebu za lancem na skuteru od 50ccm... uostalom, mislim da nesto govori i cinjenica da je taj Derbi jedini skuter manje kubikaze sa lancem (tj. osim Gilere GP800 ne pada mi na pamet sada ni jedan drugi, opcenito, neovisno o kubikazi).

Ne kazem da je lanac lose rjesenje, nego da po meni to nebi trebala biti najbitnija vodilja u ovoj prici.

I isto tako, remeni ne pucaju bas samo tako.
 
derbi s lancem ide losije od obicne verzije samo s remenom

previse se tu gubi u prijenosu  :misli: , promasaj
 
dobro ajde mene interesira nisam nikad isao za tim niti imao posla sa njima, lanac je samo od reduktora do kotaca jel?  :misli:

ima smisla radi rasporeda tezine, jer masina moze ici onda jos naprijed, sigurno se bolje ponasa po zavojima... mada opet govorim nisam probao, cisto nekom logikom  :mrgreen:  :LOL:
 
tkubasa said:
dobro ajde mene interesira nisam nikad isao za tim niti imao posla sa njima, lanac je samo od reduktora do kotaca jel?  :misli:

ima smisla radi rasporeda tezine, jer masina moze ici onda jos naprijed, sigurno se bolje ponasa po zavojima... mada opet govorim nisam probao, cisto nekom logikom  :mrgreen:  :LOL:
skuter od 50ccm,po meni nema smisla za takvu presericu, fora je, ali kupovat to zbog "boljeg ponašanja po zavojima" ili 1,8 kmh više  :misli:
 
ha cuj, to je kao da sam sebe zavaras da imas kao neku sportivu  :mrgreen:

mada iskreno je meni bitnije ponasanje od brzine (to se da uvijek popravit  :mrgreen: ), i ja volim da se dobro ponasa po zavojima, kako auto tako i motor.... istina meni je moj aerox onda bio sasvim dovoljan, nisam imao zamjerke na ponasanje
 
super je kad zabriješ da je sportiva  :mrgreen: ali ajmo biti ozbiljni,
prešao sam brdo km na pedesetkama, patnja je kako god okreneš, sa lancem ili bez njega,
remen služi odlično, mijenjaš ga na propisanoj kilometraži i ne moraš se mislit,
a održavanje, sprejanje, čisšćenje i mijenjanje lanca i lančanika za skuter od 50ccm  :shock:
pretjerivanje  :wink:
 
baldeks said:
super je kad zabriješ da je sportiva  :mrgreen: ali ajmo biti ozbiljni,
prešao sam brdo km na pedesetkama, patnja je kako god okreneš, sa lancem ili bez njega,
remen služi odlično, mijenjaš ga na propisanoj kilometraži i ne moraš se mislit,
a održavanje, sprejanje, čisšćenje i mijenjanje lanca i lančanika za skuter od 50ccm  :shock:
pretjerivanje  :wink:

tigre ili znas nesto sa ja neznam sa sam pitao maloprije ili nisi shvatio na sta sam ciljao, po nekoj logici taj sa lancem svejedno ima remen, kako bi variator radio sa lancem? lanac je vjerojatno samo od variomata pogon na kotac, dok je na obicnom masina vise iza i sa kvacila ide direktno na reduktor u kotacu.... to bi znacilo da moras odrzavat I lanac I remen razumijes?
 
tkubasa said:
tigre ili znas nesto sa ja neznam sa sam pitao maloprije ili nisi shvatio na sta sam ciljao, po nekoj logici taj sa lancem svejedno ima remen, kako bi variator radio sa lancem? lanac je vjerojatno samo od variomata pogon na kotac, dok je na obicnom masina vise iza i sa kvacila ide direktno na reduktor u kotacu.... to bi znacilo da moras odrzavat I lanac I remen razumijes?
haha sigurno ne znam više  :mrgreen:
da razumijem te,
svejedno ne vidim smisao, a i autor teme je mislio da verzija sa lancem nema remen
 
a gle ja nagadjam nekom logikom jer se odavno nisam u tim krugovima i nemam uopce volje se hvatat tih skutera jedva da stignem i boldorku malo  :mrgreen:
 
ja neznam kako funkcionira, niti sam ikad vidio, niti sam ikad vozio,
ali ideš nekom logikom  :mrgreen: skuter je 50ccm, znači samo dodatna briga, sa remenom i lancem ili bez lanca  :mrgreen:
 
joj,joj,djeco okupite se i slusajte :mrgreen:

gp1 racing ima lanac,ali isto tako ima i remen isto kao i svaki drugi skuter,samo je zavrsni prijenos rijesen lancem,znaci jedan zupcanik je sa desne strane na osovini sekundara gdje ide kotac na "normalnom" skuteru,a drugi je naravno na kotacu i to zadnjem :mrgreen:


fora skuter zbog vilice kao na motoru i lancu,samo se bas i nije proslavio,a za radit nesto oko masine je smrt :mrgreen: jer su ju nagurali u sredinu,bas kao na pravom motoru :mrgreen:
 
mudro eto i logika mi je na mjestu jos uvijek  :LOL:
 
qutip said:
Molim preporuku skutera do nekih 700-800 €

Za vožnju izvan grada, po ravnome terenu :)
Bilo šta od Piaggia, Gilere,Aprilie,
nije neka lova ali da se naći nešto sa ne previše km,
možda stariji tip runnera ili nrg,
bježi od purejeta i ditecha