Kupnja skutera od 50ccm - savjeti i iskustva (Generalna tema)

znaci onda sam definitivno prekrižil Apriliu,sad mi lik nudi Novog Typhonna za 7800kn a Gilera je 10 soma i ni lipe nejde ispod,sad me zanima posto je typhoon manji ali je novi dal na gileri ima na toj kilometrazi(9000) nekog posebnog servisiranja,sve e original na njoj.
i dal je vrijedna tih para il da pobam jos koju kunu spustit,jer mi je kilometraža malo velika pa se bojim da sad ne moram jos potrosit kojiu somu-dvije kuna za kakvih par km....
 
Ja bi osobno Gileru jer volim onaj sportski štih na skuterima  :mrgreen: al ako kupis Typhon imas noviji motor i u tom slucaju je typhon bolji izbor (barem meni) ako te brinu "servisi"  (y)
 
Znam...al ipak mislim da bi mi Gilera vise legla,ipak imam 190 cm i 100kg...tak da me to malo brine..a po meni sad na Gileri trebam svakak promjenit gume + vjerojatno neke druge stvari koje cekam da mi neko napise kaj se mjenja na 10 000(kolika je prosjecno cijena po gumi?)
 
Nisam bas neki znalac oko tih servisa, al mislim da ne bi bilo loše da na toj kilometraži promjeniš potrošne djelove  :misli: al nisam ti skroz siguran...

a ako te zanimaju gume eo link http://www.kupigume.hr/moto-gume/ pa lijepo odaberi dimenzije i vrstu guma... naci ces vec sto ti treba  (y)
 
ovako aprilia sport city 50 ako na nju mislis ti je isti k kao i tajfun samo neznam kolika je razlika u cijeni...

gilera novijih ima dosta na njuskalu tako da ne trebas se koncentrirati na samo jedan oglas
inače na 10 000 km treba zamijeniti (ako nista nije dirano)
remen
mikro remen (inače ne treba ali ja ga uvijek promjenim radi sigurnosti)
rolice (prema potrebi)
klizače variomata
svjećicu
filter zraka (prema potrebi)

cca 350 kn bez ruku
a sad trebalo bi onda još gume ako nisu mjenjane (preporuka michelin Power Pure - set 800 kn)

jos treba viditi da li je blokada skidana, da li je čok otiša, da li je mjenjano ulje u getribi...

ja imam runnera 2009 s 18 500 km i sam ga servisiram i radi kao sat tako da kilometraža nije toliko bitna koliko održavanje

ako te jos sta zanima pitaj

 
kupac_31 said:
znaci onda sam definitivno prekrižil Apriliu,sad mi lik nudi Novog Typhonna za 7800kn a Gilera je 10 soma i ni lipe nejde ispod,sad me zanima posto je typhoon manji ali je novi dal na gileri ima na toj kilometrazi(9000) nekog posebnog servisiranja,sve e original na njoj.
i dal je vrijedna tih para il da pobam jos koju kunu spustit,jer mi je kilometraža malo velika pa se bojim da sad ne moram jos potrosit kojiu somu-dvije kuna za kakvih par km....

Nova Gilera ti je cca 19-21Tkn, pa normalno da je i rabljena skuplja....na 9000km ak zbilja nije niš dirano moraš obavezno promijenit: remen, rolice, filter zraka, svječica...cca materijal 300kn max!

Ali onda si opet miran jedno vrijeme, sad ak je on nekaj od toga mijenjal onda samo gas! Opčenito si gledaj skuter u kakvom stanju su plastike, one ti mogu sve reći o vlasniku i načinu eksploatacije...pogledaj prednju vilicu dal slini ili je nekad slinila i to bi bilo to, sagni se pa pogledaj cilindar dal je masan oko glave....

Ak je sve u redu, i ak uglađeno ide onda je to uredan skuter, ak trokira ili nema linearno ubrzanje onda je nešto dirano, i onda budeš moral mjenjat gore navedeno!

 
Oces uzeti mog libertyja?
Ima dosta km ali se vozi ka novi, uredan, tehnicki cilu godinu, gume dobre...
1000ojra
Njuskalo oglas 11846769
 
Piaggio Fly 4t ili Typhoon 2t? Kupovina novog skutera
Koja je razlika u krajnjoj bez blokade, ubrzanju, potrošnji i održavanju?
 
u krajnjoj su skoro isti, ubrzanje je boplje na 2t, potrosnja je manja na 4t, odrzavanje jeftinije na 2t (buduci da su novi pa moras ici u servis minjati ulje na 4t)

po meni, prednst je na 4t, malo je sporiji u ubrzanju, ali manje trosi i ako nista drugo, zbog zvuka 4t makine, ona 2t me zivcira, cuje se a ne ide...
 
nove su ti 100e sta nije isplatljivo nikako, najbolje ti je otic sa slikama kod nekog graficara i on ti to izradi al nece nikad bit ka original to moras znat  (y) (y)
 
Aj se ljudi nemojte smijati (ja bih), al meni treba odgovor na jedno sasvim jednostavno pitanje... Ja ne vozim skutere već motocikle ali ni to nikad nisam vozio 2T mašinu tako da pojma nemam čemu i kad služi dvotaktol :D

E sad bratov sin bi da kupi novu 2T mašinu pa mene, kao fol iskusnog :) pita da li u taj motor ide dvotaktol ili toči samo 95icu?  :shocked: Gledam ga pa velim, NEMAM POJMA ali znam gdje ću pitati :) Pa pomagajte :)

 
toci samo gorivo, a ima posebno kanticu za ulje...

skuter sam radi mjesavinu tako da je prilicno jednostavno...
 
Uziman neko malo govno od 50ccm...triba mi za po mistu pribacit kad su ljetne guzve da ne palin pravi stroj :mrgreen:
Uzeo bi nesto ko sym al cini mi se pre spor ako slucajno izad2m na magistralu da me ne pregazi bus ili kamion...koji 50ccm skuter moze neku normalnu brzinu postic da ne smetam po cesti?

Koliko dode tehnicki za 50ccm i koliko osiguranje na 50%?
 
suspenzija said:
Uziman neko malo govno od 50ccm...triba mi za po mistu pribacit kad su ljetne guzve da ne palin pravi stroj :mrgreen:
Uzeo bi nesto ko sym al cini mi se pre spor ako slucajno izad2m na magistralu da me ne pregazi bus ili kamion...koji 50ccm skuter moze neku normalnu brzinu postic da ne smetam po cesti?

Koliko dode tehnicki za 50ccm i koliko osiguranje na 50%?

Osiguranje ST table meni bile 102 Kn s popustom. Tehnički se ne sjećam, al mislim još 100injak kuna.

Nemoj uzet kineza, uzmi polovnog 2T talijana bilokojeg starijeg (runner ili NRG ili štoveć), oni dobro idu i pouzdaniji su. NRG (onaj stari) je meni najdraži jer ima ravnu podnicu i moš i prinit gajbu pive na njemu.
 
Razlika izmedu rege 50 i 250ccm je malo vise od 250kn to je smijesno, a s 250 ides kam oces...naravno ak lova nije problem.
 
noky200 said:
Razlika izmedu rege 50 i 250ccm je malo vise od 250kn to je smijesno, a s 250 ides kam oces...naravno ak lova nije problem.
Igra i 125...max 250 al nemam pojma cijene osiguranja i tehnickog...jer nebi volio previse dat za skuter koji bi bio 3mj u pogonu godisnje