Kupnja skutera od 50ccm - savjeti i iskustva (Generalna tema)

Opet prelistam BH oglase ( olx . ba ) i hoću da plačem. Dakle, Aprilia GP Sonic 2011g 500€, Aprilia Scarabeo 2T 2006g 600€, Piaggio Stefa 2000g 400€, Yamaha Neos 2000g 350€ itd itd. Sve ispravno, servisirano, u dobrom do odličnom stanju. Na kraju mi dođe da ga kupim ovde, registrujem u Ljubuškom i vozim jednom godišnje na tehnički. Sad mi stvarno treba savjet, da li su ovi skuteri sposobni odvoziti 2x60 km u jednom danu? Majke mi, žao mi dati 500€ za kineza pored ovakve ponude u BiH.
 
zašto nisu sposobni
ovde imaš tipa koji je sa gilericom 50ccm vozio do grčke i nazad...
btw,meni od samog početka ove štorije nije bilo jasno zašto ako si iz bosne ne kupiš skuterić tamo i ne voziš ga sa vašom vozačkom sasvim legalno tih misec dva dok si u RH...
 
Pa lakše mi na hr, jer onda kupim motor i samo ga vozim. Ne radi seni mjesec dana. Svaki mjesec sam dole, skoro pa živim na relaciji Sa-Ma. Nisam znao da je rakva razlika u cijenama. Pa nisam baš za tu vožnju, ali ću se raspitati koliko je najam prikolice.
 
ima momaka na pedesetkama koji su vozili po moto susretima po cijeloj drzavi...sve se moze kad se hoce...pa jel onaj sa R1 vozio po pustinji 😁
 
ja san doveze zipa 50 4takta iz Zagreba bez greške, priko Plitvica, sta triput po putu se popišat i u Benkovcu da se malo oladi.potrošija 70 kn za taj put, stiga za 8 uri, masu puta san vozija odavde do Splita u šucu, doša bi za uru ipo. plan mi je opičiti sve do Dubrovnika, na dinamovo proleće....do Splita i nazad san ulija 40 kuna i još san ima za po gradu ode se predekat. nebi uzea dvotaktni nikad, pogotovo ne gilere koje smrde po ulju i troše ka auti a i ostale koji imaju taj iritantni zvuk..za po gradu i relacije oko grada, a i u krugu do 100km meni je zipić idealan, nek ide 60 bez blokade, nije priša.
 
da je veca kubikaza hladno bi ga uzeo jer bi mi bio savrsen za ici u ribolov!
 
  • Like
Reactions: Dene
kaže se, iden na ribe, kakvi ribolov... ja neb kymca uzima, odnosno ništa kinesko ili korejsko, golgotu, sito i rešeto san proša sa baotianom prije par godina..malo je falilo i da krv pišan radi njega
 
Frend traži neki skuter za dostavu, jeftino a da je pouzdano koliko je to moguće :mrgreen:
Malo sam pogledao i mislim da bi Kymco Agility bio recimo tako nešto, zanima me jeli ga netko tu ima i kakva su iskustva iz prve ruke:unsure:
 
Frend traži neki skuter za dostavu, jeftino a da je pouzdano koliko je to moguće :mrgreen:
Malo sam pogledao i mislim da bi Kymco Agility bio recimo tako nešto, zanima me jeli ga netko tu ima i kakva su iskustva iz prve ruke:unsure:
Prosle su mi desteke kymca vitalitya 2t kroz ruke (2012 godina), odrzavao ih par godina za ekipi za dostave i osobno sam ga koristio, skuter je peri deri.
Zracno hladenje, plastike kvalitetne i otporne, puno puno kvalitetnije nego u yamahe neos npr kojoj sve kopce popucaju pri prvom naslanjanju a kamoli padu.
Kymco prelazi 40.000km bez otvaranja masine, pozeljno nakon toga staviti nove original karike za 150kn i ide jos.(eventulano lezaje radilice ako se krenu cut)
Uljna pumpa je znala na jednom od deset otic, odnosno nepovratni ventil se zacepi i treba ga propuhat i vozi dalje(mjesavina najsigurnija) i to je jedina mana ako te potrefi.
Ekipa iz makarske ih koristila za najam isto, tako da mogu bez pardona rec da je masina u rangu yamahe ako ne i zahvalnija(recimo koljeno na airboxu na yamahi postane plasticno i vuce fals zrak dok je na kymcu metalni spoj i ne moze nikad otic) . Kad se skine samo sjedalo imas pristup cijeloj masini, a karburator je na ruku bez skidanja icega.
Ako je radena vec generalka skuter mora palit na zub i vuc kako treba, zamjensko RMS i slicno izbjegavat u sirokom luku.
Prodavali su se po 4000-4500kn oni žuti i ovima za dostave se isplatio, mijenjale su se samo prednje plocice, remen,rolice, klizaci variomata i svjecica po intervalima i to je to.
Tako da kymco definitivno nema veze sa kinom i losom kvalitetom, prekidaci,plastike i sitnice su kvalitenije odradene nego kod piaggia npr a skuter je kao novi jeftiniji dobrih 6000kn
Ko uzme lijep primjerak navozat će se sa minimalnim troskovima (y) .
4t nije los izbor radi potrosnje, samo ulje mijenjat na max. 4-5tkm i podesavanje ventila sa brtvama odradit na 30.000km tako da ide.
 
Prosle su mi desteke kymca vitalitya 2t kroz ruke (2012 godina), odrzavao ih par godina za ekipi za dostave i osobno sam ga koristio, skuter je peri deri.
Zracno hladenje, plastike kvalitetne i otporne, puno puno kvalitetnije nego u yamahe neos npr kojoj sve kopce popucaju pri prvom naslanjanju a kamoli padu.
Kymco prelazi 40.000km bez otvaranja masine, pozeljno nakon toga staviti nove original karike za 150kn i ide jos.(eventulano lezaje radilice ako se krenu cut)
Uljna pumpa je znala na jednom od deset otic, odnosno nepovratni ventil se zacepi i treba ga propuhat i vozi dalje(mjesavina najsigurnija) i to je jedina mana ako te potrefi.
Ekipa iz makarske ih koristila za najam isto, tako da mogu bez pardona rec da je masina u rangu yamahe ako ne i zahvalnija(recimo koljeno na airboxu na yamahi postane plasticno i vuce fals zrak dok je na kymcu metalni spoj i ne moze nikad otic) . Kad se skine samo sjedalo imas pristup cijeloj masini, a karburator je na ruku bez skidanja icega.
Ako je radena vec generalka skuter mora palit na zub i vuc kako treba, zamjensko RMS i slicno izbjegavat u sirokom luku.
Prodavali su se po 4000-4500kn oni žuti i ovima za dostave se isplatio, mijenjale su se samo prednje plocice, remen,rolice, klizaci variomata i svjecica po intervalima i to je to.
Tako da kymco definitivno nema veze sa kinom i losom kvalitetom, prekidaci,plastike i sitnice su kvalitenije odradene nego kod piaggia npr a skuter je kao novi jeftiniji dobrih 6000kn
Ko uzme lijep primjerak navozat će se sa minimalnim troskovima (y) .
4t nije los izbor radi potrosnje, samo ulje mijenjat na max. 4-5tkm i podesavanje ventila sa brtvama odradit na 30.000km tako da ide.
Hvala na info (y)
 
Frend traži neki skuter za dostavu, jeftino a da je pouzdano koliko je to moguće :mrgreen:
Malo sam pogledao i mislim da bi Kymco Agility bio recimo tako nešto, zanima me jeli ga netko tu ima i kakva su iskustva iz prve ruke:unsure:
Kymco Vitality je stroj i opcenito modeli koji su radjeni u Tajvanu -Spacer , People , Cobra imaju istu mašinu samo People ima dužp blok . Giannrlli Go i valjci na sve 7 gr a na People 6 gr to je neunistivo i vuce brdo ka Mazga a na ravno preko 80 .
Ulje Silkolene Scoot Sport 2 i pumpu nastelat zub ispod max i deri Misko .
 
  • Like
Reactions: bojan
Ekipa, koliko je osiguranje (ZG, 50%) za runner 50?
Tehnički i ostala sranja su oko 500kn ali ne znam koliko je osiguranje
 
Od-do... Tolika su odstupanja izmedju kuća da nema cak ni približno odgovora. Zvati sve redom dok ne dobiješ najbolju ponudu. Ovak možda pogodi najbolju s možda i ne...
Meni za 500ccm ponude bile od 400 do 1400 za identične parametre
 
Compare.hr, meni su čak dali povoljnije ponudu od laqo
 
meni istom, a frendu laqo dalo prilicno bolju nego kompare... bas nema pravila