Kupnja starijeg motora - Honda VT 500 C

printy_dater

New member
Pozdrav svima!

Novi sam ovdje, volio bih čuti mišljenja iskusnijih.

Već neko vrijeme razmišljam o Hondi, iz naslova, i zanimaju me vaša iskustva i savjeti - koliko je razumno kupiti tu Hondu gledajući od strane održavanja i neke općenite pouzdanosti?

Koliko je teško doći do dijelova i jesu li popravci nerealno skupi?

Hvala svima!
 
kolko km prešla, koliko vlasnika? uglavnom kupiš, daš nekom pravom majstoru da pregleda, zamijeni osnovne stvari i vozi dalje...
manje elektronike, manje problema ;)
 
  • Like
Reactions: enduro
Ako neznas sam oko mehanike, nemoj kupit...ili kupi ako imas para za placati majstore 👍
 
kolko km prešla, koliko vlasnika? uglavnom kupiš, daš nekom pravom majstoru da pregleda, zamijeni osnovne stvari i vozi dalje...
manje elektronike, manje problema ;)
1 vl. oko 40 000km...

a tako nekako i ja razmisljam, sto manje elektronike to bolje, samo nisam siguran koliko je tesko doci do dijelova i koliko je motor pouzdan sam po sebi za svakodnevnu voznju (pod pretpostavkom da nije ubijen), i vikendima neku malo vecu kilometrazu...
 
Ako neznas sam oko mehanike, nemoj kupit...ili kupi ako imas para za placati majstore 👍
Iskreno ne znam bas nesto puno, ali ako je motor u relativno normalnom stanju gdje bih mogao popusiti na popravcima osim na stelanju ventila i reparaciji karburatora?

Mislis da bi motor bio vise po servisima nego u voznji?
 
Iskreno ne znam bas nesto puno, ali ako je motor u relativno normalnom stanju gdje bih mogao popusiti na popravcima osim na stelanju ventila i reparaciji karburatora?

Mislis da bi motor bio vise po servisima nego u voznji?
Racunaj da je to stari motor...ili ces slozit sve ili dio po dio kad bude trebalo...recimo crijeva kocnica, same kocnice, prirubnice i sve ostalo...a ako ces placat drugima za sve, onda nije jeftino
 
Samo jedno pitanje. Kakvih iskustava imaš s motorima.Što si vozio do sad.Ako se ne usudiš uhvatiti u koštac s elementarnim anomalijama na motoru ,pripremi dosta živaca i k tome nešto novaca za razne priučene majstore.
 
Nemoj me krivo shvatit, ali mislim da podcjenjuješ komplikacije i količinu znanja potrebnu za nešto takvo... nije to samo fergazer i auspuh...
Kupi si za 2-3soma ojra neki 500-600 kubika motorić s ubrizgavanjem, sa početka tisucljeca i vozi se ko Bog...
 
  • Like
Reactions: prpa and ODST
Samo jedno pitanje. Kakvih iskustava imaš s motorima.Što si vozio do sad.Ako se ne usudiš uhvatiti u koštac s elementarnim anomalijama na motoru ,pripremi dosta živaca i k tome nešto novaca za razne priučene majstore.
imao sam Hondu cb400 iz '81e s kojom sam imao dosta problema jer sam je kupio mlad i neiskusan, nisam skuzio koliko je bila ubijena...

je li uopce moguce naci vt 500c iz 80ih, a da je u iole pristojnom i voznom stanju bez potrebe za teškim reparacijama?
 
Nemoj me krivo shvatit, ali mislim da podcjenjuješ komplikacije i količinu znanja potrebnu za nešto takvo... nije to samo fergazer i auspuh...
Kupi si za 2-3soma ojra neki 500-600 kubika motorić s ubrizgavanjem, sa početka tisucljeca i vozi se ko Bog...
to bi bilo razumno, ali zaljubio sam se u ovu hondu i trazim si opravdanja za pucanje u nogu :D

gledao sam z750 kao alternativu ali to mi je malo preagresivno, ne privlace me vise brzine nego lagano cruisanje...
 
imao sam Hondu cb400 iz '81e s kojom sam imao dosta problema jer sam je kupio mlad i neiskusan, nisam skuzio koliko je bila ubijena...

je li uopce moguce naci vt 500c iz 80ih, a da je u iole pristojnom i voznom stanju bez potrebe za teškim reparacijama?
Vrlo teško .Gotovo nemoguće.Ako je i nađeš budi spreman pljunuti minimalno 2-2,5 tisuće eura.Za to već možeš nabaviti puno mlađe i modernije prometalo u tom stilu,rang je nešto drugo.Evo baš sam kliknuo na mobile.de .Imaš jednu sa cca60tkm ,oko 2500eura + troškovi.Dalje neću niti gledati.
 
to bi bilo razumno, ali zaljubio sam se u ovu hondu i trazim si opravdanja za pucanje u nogu :D

gledao sam z750 kao alternativu ali to mi je malo preagresivno, ne privlace me vise brzine nego lagano cruisanje...
Ideš iz krajnosti u krajnost... ako ti je cb 400 bilo pucanj u koljeno sa VT-om ćeš si potrgat kičmu i bedrenu kost... ja ju na cesti nisam nikad vidio, ne znači da je loš, ali pretendira težu nabavu dijelova i manju stručnost oko kompliciranijih zahvata... a kak i kawah veli, nisu one baš jeftine...


Za te pare, XJ6 ako baš drkaš na frge, TDM se da dobar nać, GPZ i ER5... Možda bi se i neki stari BMW dao nać za te pare, taman su s kraja 80ih a daleko bolji bajkovi za lagano gazit kilometre, a dostupni su dijelovi i znanje.... nezz, nemrem se sad svega sjetit... šta oćeš od motora, di ćeš se vozit, oćeš šarafit ili vozit, jel oćeš da pice vrište ili da svi na susretu gledaju kak su ti fino ispolirani cilindri na zračno hlađenom V2???
 
Ideš iz krajnosti u krajnost... ako ti je cb 400 bilo pucanj u koljeno sa VT-om ćeš si potrgat kičmu i bedrenu kost... ja ju na cesti nisam nikad vidio, ne znači da je loš, ali pretendira težu nabavu dijelova i manju stručnost oko kompliciranijih zahvata... a kak i kawah veli, nisu one baš jeftine...


Za te pare, XJ6 ako baš drkaš na frge, TDM se da dobar nać, GPZ i ER5... Možda bi se i neki stari BMW dao nać za te pare, taman su s kraja 80ih a daleko bolji bajkovi za lagano gazit kilometre, a dostupni su dijelovi i znanje.... nezz, nemrem se sad svega sjetit... šta oćeš od motora, di ćeš se vozit, oćeš šarafit ili vozit, jel oćeš da pice vrište ili da svi na susretu gledaju kak su ti fino ispolirani cilindri na zračno hlađenom V2???
shvacam... pitam jer sam se sa cb-om zezao ranih 00'ih kad jos nisu bili razvijeni forumi i npr. ebay za nabavku dijelova, jedva sam u to doba i manual nasao za nju i to na njemackom, nije bilo ni google translatea pa mi je cura morala prevoditi sta pise u manualu, svaki korak je bio pišanje krvi, pa pitam je li sad u ovo doba ipak ista drugacije po pitanju nabavke dijelova i opcenito je li lakse odrzavanje takvih starijih motora, ali ocito staro ostaje staro, iako mi se ta honda jako svidja i ne bi mi bilo zao dati 2-2500e za nju, kada bih znao da sam jedno vrijeme miran bez nekakvih prevelikih investicija

ne zanimaju me nikakvi susreti, vec lagano cruisanje vikendom 200-500km da si malo izvjetrim glavu i vidim/posjetim mjesta gdje jos nisam bio, sve nekim laganim tempom.
 
Aprilia pegaso 650...provjeren minareli, a sa strujom nek ti bog pomogne i gasss
 
GPZ majka :)

hqdefault.jpg


 
Aprilia pegaso 650...provjeren minareli, a sa strujom nek ti bog pomogne i gasss
i meni je pala na pamet, al mislim da to ni za njega... njemu treba neki staloženi tourer... pegaso je vražji traktor... izgleda civilno, al te natera da mu ljubiš nanu...