Kupovina preko Ebay-a

a kad sam već tu i raspisao se :mrgreen:

vidio sam da si naručio i montirao onu zaštitu za hladnjak,
što je u principu dobra stvar i meni su tamo par puta vrapci (https://postimg.cc/tZTNVMpX) i sl. završili,
na prošlim motorima, pa tko zna što bi bilo bez, :unsure:
ali na novom, kad su velike vrućine i oštrija vožnja, to sam morao skinuti

...previše ga je gušilo :mrgreen: a treba mu "Bronhi" :) (y)

(tj. iako sam stavio rashladnu factory line od Motula,
odmah nakon 1000km, previše često je radio ventilator prve godine, ali samo u gradu


a sad je OK :)
Neznam sta si vozia tada,ali koliko znam Stromu ne smeta zastita hladnjaka, taj se ne pregrijava... ;)
 
a kad sam već tu i raspisao se :mrgreen:

vidio sam da si naručio i montirao onu zaštitu za hladnjak,
što je u principu dobra stvar i meni su tamo par puta vrapci (https://postimg.cc/tZTNVMpX) i sl. završili,
na prošlim motorima, pa tko zna što bi bilo bez, :unsure:
ali na novom, kad su velike vrućine i oštrija vožnja, to sam morao skinuti

...previše ga je gušilo :mrgreen: a treba mu "Bronhi" :) (y)

(tj. iako sam stavio rashladnu factory line od Motula,
odmah nakon 1000km, previše često je radio ventilator prve godine, ali samo u gradu


a sad je OK :)

Ja imam na Z750, nisam primjetio problem sa temp, ali mi je u KMS-u rekao da se zna dogoditi da sa nekim modelima bude problem, navodno zato sto je ravno sve, a tu gdje su rupe bi svaka trebala imati rub utisnut prema unutra lagano i onda bi trebalo biti bolje strujanje zraka navodno..
 
Ja imam na Z750, nisam primjetio problem sa temp, ali mi je u KMS-u rekao da se zna dogoditi da sa nekim modelima bude problem, navodno zato sto je ravno sve, a tu gdje su rupe bi svaka trebala imati rub utisnut prema unutra lagano i onda bi trebalo biti bolje strujanje zraka navodno..

Ja nisam imao ni na Z750 niti sada na Z900. Ali.... Z900 se bitno brze grije kod sporije voznje, kad je brzina konstantna (otvorena cesta) , temperature motora su iste (plus minus par stupnjeva), ali u guzvama, cak i kad je ispod 10C temperatura, Z900 vec nakon jednog/dva semafora pali ventilator (102C), dok je Z750 dosta dulje vremena trebao u tom rezimu da se zagrije toliko. Recimo da se u guzvovitom ZG po hladnom vremenu Z900 ponasa kao Z750 usred ljeta, dok je na otvorenoj cesti identicno.
 
Ja imam na Z750, nisam primjetio problem sa temp, ali mi je u KMS-u rekao da se zna dogoditi da sa nekim modelima bude problem, navodno zato sto je ravno sve, a tu gdje su rupe bi svaka trebala imati rub utisnut prema unutra lagano i onda bi trebalo biti bolje strujanje zraka navodno..

(y)
moguće, a bio je i dosta zatvoren :unsure:
bilo kako bilo, sjećam se da nije bila neka velika lova, pa sam ga bacio :mrgreen:

5.png
 
  • Like
Reactions: Stig
Ja nisam imao ni na Z750 niti sada na Z900. Ali.... Z900 se bitno brze grije kod sporije voznje, kad je brzina konstantna (otvorena cesta) , temperature motora su iste (plus minus par stupnjeva), ali u guzvama, cak i kad je ispod 10C temperatura, Z900 vec nakon jednog/dva semafora pali ventilator (102C), dok je Z750 dosta dulje vremena trebao u tom rezimu da se zagrije toliko. Recimo da se u guzvovitom ZG po hladnom vremenu Z900 ponasa kao Z750 usred ljeta, dok je na otvorenoj cesti identicno.

prije neki dan dosta balava cesta, ali 'ajd da malo oživi i da nisam išao na obilaznice, pa malo kroz sve brzine,
a da nije baš samo prva/druga, stani/kreni :mrgreen: jedva digao temperaturu iznad 86 C, bez obzira grad/otvorena cesta :)

... vani, bilo u plusu par st.
 
A kakvo ti je stanje sa "grijanjem" ovako? Primjecujes li da je neugodnije ili je isto?


Osjecaj po nogama itd? Isto je ko i na Z750, ni jace ni slabije (ako pricamo o istoj temperaturi motora), samo sto se Z900 na semaforima i vrlo malim brzinama brze i jace grije.
Evo ovako iz glave: ako je vani manje od 15C, 6. brizna, nekih 90 kmh, oba motora 59-60C na pokazivacu temperature. Dodjem na semafor i stojim minutu, Z750 ce doc mozda do 80C, ali Z900 mozda i do paljenja ventilatora (102C). Ako bi Z750 ostao stajat, ili se vozim 20tak kmh po guzvi, onda naravno i on dodje do 102C kad se ventilator pali, ali Z900 ce do te temperature doci puno puno brze.

Oba motora: Ventilator se pali na istoj temperaturi rashladne tekucine (101-102C) i gasi se na istoj (oko 95C), termostat otvara i zatvara na istim temperaturama (na 59C vjerojatno zatvara skroz i lagano oscilira jer ispod nikad nisam vidio u zivotu bez obzira na brzinu i vanjsku temperaturu).
 
  • Like
Reactions: Stig
(y)

a znaš kako je;
zima, bogatstvo zanimljivih tema na forumu, kvalitetna replika između mase forumaša i tako... :mrgreen:
 
dva pitanja:

ne pratim temu redovito pa ne znam jel se pisalo, navodno od 01.01.21 za svu narucenu robu van EU se obracuna pdv i ostalo koliko je to %?

ako je prvo tocno narucim paket danas a on iz kine dodje 15.01 oce se obracunati davanja drzavi obzirom da na datum narudjbe nije bio donesen taj pravilnik?

paket sa dostavom je 28$ iz kine
 
dva pitanja:

ne pratim temu redovito pa ne znam jel se pisalo, navodno od 01.01.21 za svu narucenu robu van EU se obracuna pdv i ostalo koliko je to %?

ako je prvo tocno narucim paket danas a on iz kine dodje 15.01 oce se obracunati davanja drzavi obzirom da na datum narudjbe nije bio donesen taj pravilnik?

paket sa dostavom je 28$ iz kine
 
Vjerojatno je bilo vec rijeci, al da ponovim(o):

UK je izasla iz EU 31.01.2020., a prijelazno razdoblje traje do 31.12.2020. Nakon toga, roba ce se cariniti i oporezovati kao i roba ostalih zemalja koje nisu u EU.
Iznimka je Sjeverna Irska.
 
Kakve su kod njih cijene, i sa tim pdv... opet ono sto treba,biti ce 2-3 puta eftinije ... ;)