Kupujem prvi motor ikada ...

Iskreno vidio sam na reliju XRa i nisam se ali nimalo impresionirao, kad smo kod toga.
Da ti budem iskren nisam ni ja, ali svejedno kad sjednem na njega miš popišanac naraste i osjecam se bolje :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: neven
Pitam na forumu pokoje pitanje ili savjet , nebitno u ovom slučaju za motor , ili nešto drugo ili treće ... Kada vidim ovakve debilne i jalne komentare poput tvog ili od ovog Kawah ... forum za izbjegavati ... šteta što nemogu izbrisati objavu ...

Onda molim lijepo gospodine oprostite,nisam Vas odmah prepoznao_Odmah ste se našli iznenaDJeni i uvreDJeni na to što svatko svoje misli ili predlaže,neki i sugeriraju možda.Stoga ,krenite smjelo u avanturu ,startajte odmah s Indijanom,ne obazirite se na jalne komentare .Vi ste vjerovatno jedan od Supermana 21.stoljeća ,ravno iz škole u spaceshutl.Sretno.
 
Pitam na forumu pokoje pitanje ili savjet , nebitno u ovom slučaju za motor , ili nešto drugo ili treće ... Kada vidim ovakve debilne i jalne komentare poput tvog ili od ovog Kawah ... forum za izbjegavati ... šteta što nemogu izbrisati objavu ...
Žao mi je da netko pa možda čak budući kolega po prijevoznom sredstvu ima ovakav stav. Može se naučiti voziti motor, ali s ovim je malo teže.
Ako tražiš savjet onda trebaš biti spreman i na drugačija mišljenja, a ne treba sve što nije u skladu s tvojim mišljenjem biti debilana ili jal ( stvarno ne znam na čemu bi ti itko ovdje trebao biti jalan). Kakvi god komentari bili, nisam vidio niti jedan koji nije dobronamjeran, možda uz zeku ili bez nje. Navikni se na zeku i mahni kad ti kolega prolazi u suprotnom smjeru.
 
Ne zeli ti nitko zlo niti te tko lose savjetuje. Evo ja recimo nisam sjeo na motor vec 15 godina i skoro da se smatram pocetnikom. U zadnjih nekoliko mjeseci me uhvatila zelja da opet nabavim motor i iako sam slinio na Z1000SX i vjerojatno mi ga ne bi bio problem ga voziti, ja sam kupio Versys 650 da se vratim lagano u shemu.
Uzmi nesto radi cega ti se nece zgaditi motor odmah na pocetku, pa kad osjetis da mozes voziti opusteno i bez grca i uzivati u voznji, onda trazi nesto drugo.
 
  • Like
Reactions: dr.o
Onda molim lijepo gospodine oprostite,nisam Vas odmah prepoznao_Odmah ste se našli iznenaDJeni i uvreDJeni na to što svatko svoje misli ili predlaže,neki i sugeriraju možda.Stoga ,krenite smjelo u avanturu ,startajte odmah s Indijanom,ne obazirite se na jalne komentare .Vi ste vjerovatno jedan od Supermana 21.stoljeća ,ravno iz škole u spaceshutl.Sretno.
no, no, znamo da nisi nikaj loše mislil, čovek nije upoznat s licima pa te na prvu možda krivo procjenio... naj uzimat k srcu (znam da nebuš :))
 
  • Like
Reactions: Kawah
Čoviku ste napunili pipu sa 8 strana proljevanja (čast iznimkama)...otvoreno i iskreno je pitao za iskustva s tim motorom/ima a dobio je brojanje dlačica, lampa vs tranzistor (lol) i dis bija '91?

Nije mi samo jasno odakle vam toliko strahopoštovanje prema Scoutu, pa nije to Chief ili neki Goldwing od 300+ kila...U Americi su ti motori (Sportsteri i slični) zbog svojih relativno malih gabarita i niskog težišta tzv "girl bikes" i dosta cura ih vozi bez problema kao prve motore, pa ne vidim zašto ne bi prosječni Balkanac od 27 godina u guzici?

Zašto bi spomenuta Yamaha Bolt od 250kg bila "bolji" izbor za početnika od Scouta (260kg)? Da, Scout ima duplo više konja... pa što? Ti se motori ionako voze na vrh gasa laganica, a dodatna snaga samo dobro dođe u određenim momentima.

Zanima me i zašto treba zaboraviti "romantiku" servisiranja u Austriji ili Mađarskoj iz Zagreba? Ja za servis u drugom gradu se najavim par dana prije, provozam se 3-4 sata, popijem kavu dok motor bude gotov i pičim nazad...čak mi dobro mi dođe kao izgovor za napravit lipi dnevni đir.

Momku savjetujem da se prije odluke rega na taj crochopper forum, i zamoli nekog iz Zg sa Scoutom, Sportsterom ili Boltom (jako slični motori) da se nađu i da samo sjedne na bajk da osjeti koliko je težak u mistu za vozača a svakako da se i provoza kao suvozač da osjeti šta je suvozačka pokora na takvim motorima na našim cestama.
 
Smatram da rijetko tko zeli cuti da si za pocetak treba/mora kupiti slabiji motor, a ima para za 600++, a rijede ga cak netko i poslusa...
Nitko nije mislio nista lose, ali isto tako mi nema logike kupit ganc novi/skuplji motor i ucit se vozit, meni bi bilo zal da sam si kupio novi motor i polego ga par dana poslje, za svoj pocetak sam krenuo na kinezu 50cc, pa kasnije stepenicu po stepenicu i nikakvih problema dosad da kucnem u drvo...
a i znam par ljudi koji su shvatili da motor ipak nije za njih nakon sto su kupili nesto jace...
my 2 cents
 
  • Like
Reactions: neven
Čoviku ste napunili pipu sa 8 strana proljevanja (čast iznimkama)...otvoreno i iskreno je pitao za iskustva s tim motorom/ima a dobio je brojanje dlačica, lampa vs tranzistor (lol) i dis bija '91?

Nije mi samo jasno odakle vam toliko strahopoštovanje prema Scoutu, pa nije to Chief ili neki Goldwing od 300+ kila...U Americi su ti motori (Sportsteri i slični) zbog svojih relativno malih gabarita i niskog težišta tzv "girl bikes" i dosta cura ih vozi bez problema kao prve motore, pa ne vidim zašto ne bi prosječni Balkanac od 27 godina u guzici?

Zašto bi spomenuta Yamaha Bolt od 250kg bila "bolji" izbor za početnika od Scouta (260kg)? Da, Scout ima duplo više konja... pa što? Ti se motori ionako voze na vrh gasa laganica, a dodatna snaga samo dobro dođe u određenim momentima.

Zanima me i zašto treba zaboraviti "romantiku" servisiranja u Austriji ili Mađarskoj iz Zagreba? Ja za servis u drugom gradu se najavim par dana prije, provozam se 3-4 sata, popijem kavu dok motor bude gotov i pičim nazad...čak mi dobro mi dođe kao izgovor za napravit lipi dnevni đir.

Momku savjetujem da se prije odluke rega na taj crochopper forum, i zamoli nekog iz Zg sa Scoutom, Sportsterom ili Boltom (jako slični motori) da se nađu i da samo sjedne na bajk da osjeti koliko je težak u mistu za vozača a svakako da se i provoza kao suvozač da osjeti šta je suvozačka pokora na takvim motorima na našim cestama.
janje moje, nisi ti sjedio na motoru od 100 konja, a kamoli vozio, uz dužno poštovanje... ima ljudi koji su startali i sa GS-om 1000davnih dana, i siguran sam da ga nitko od njih ne preporuča za prvi motor, iz razloga koje ćeš saznat kad nabereš barem 5 tisuća kilometara po raznim cestama u cca 3 mjeseca...
 
  • Like
Reactions: neven
Zanima me i zašto treba zaboraviti "romantiku" servisiranja u Austriji ili Mađarskoj iz Zagreba? Ja za servis u drugom gradu se najavim par dana prije, provozam se 3-4 sata, popijem kavu dok motor bude gotov i pičim nazad...čak mi dobro mi dođe kao izgovor za napravit lipi dnevni đir.

Zato jer je pegla. Jer trebaš uzet slobodan dan za odradit servis. Jer se dogodi da motor ostane na servisu više od 1 dan, pa je pegla još veća. Ako radiš veće kilometraže, sve se to potencira. Dobro da je riječ o nekom peri-deri japancu, a ne o američkoj kvazi egzotici, kojoj treba patronažni mehaničar na dežurstvu.
 
Evo moje početno iskustvo. Vozim 250 ccm čoper, mooožda sam moga uzet 500-650 neki su mi savjetovali,al to je veliko možda. Živim u kvartu punom krivina i uzbrdica, nizbrdica. Čim krenem iz kuće kut 90 i blagi uspon. Sa ovim nekalo uz pačji hod izađem. Da je što teže motora, pao bi već 5 puta. Ulazak i izlazak iz garaže mi je tijesan zbog auta, i naravno nizbrdice. Sa ovim nekako, sa težim bi već 5 puta ili pao ili ostrugao. Vožnja? Maksimalno sam vozio 80,i to je više nego dovoljno za prigradsku vožnju. Više od toga... Neznam, udari vjetra su ajme, brže ni ne razmišljam. Inače držim se nekog prosjeka 60 max po gradu, van grada malo dignem. Vožnja u dvoje. Puno teže nego kad sam sam. Naročito po mom kvartu hahah master plan je sa ovim se učit neku godinu možda i dvi i uzet nešto 500-750 kubika. Iljadica ipak nije za mene. Ko zna. Al svakako za početak mislim da nije.
 
Evo moje početno iskustvo. Vozim 250 ccm čoper, mooožda sam moga uzet 500-650 neki su mi savjetovali,al to je veliko možda. Živim u kvartu punom krivina i uzbrdica, nizbrdica. Čim krenem iz kuće kut 90 i blagi uspon. Sa ovim nekalo uz pačji hod izađem. Da je što teže motora, pao bi već 5 puta. Ulazak i izlazak iz garaže mi je tijesan zbog auta, i naravno nizbrdice. Sa ovim nekako, sa težim bi već 5 puta ili pao ili ostrugao. Vožnja? Maksimalno sam vozio 80,i to je više nego dovoljno za prigradsku vožnju. Više od toga... Neznam, udari vjetra su ajme, brže ni ne razmišljam. Inače držim se nekog prosjeka 60 max po gradu, van grada malo dignem. Vožnja u dvoje. Puno teže nego kad sam sam. Naročito po mom kvartu hahah master plan je sa ovim se učit neku godinu možda i dvi i uzet nešto 500-750 kubika. Iljadica ipak nije za mene. Ko zna. Al svakako za početak mislim da nije.
Ti gospe
To je avantura od kvarta
Triba si onda uzet Hondu 250 Rally😂