Kvar Beverly 500 03

Beverly 500 03

New member
Pozdrav svima, moj Beverly 500 iz 2003 ima problem, on se uspješno upali ali se kratko nakon toga ugasi… dok stoji u mjestu samo se ugasi
(Ima dovoljno benzine) ima li ko kakvih potencijalnih rjesenja za ovo… imam snimljen video ali ocito ga ovdje ne mogu objavit
 
Uff.. kad se same sjetim bev400 isti problem sam imao I nikad rijesio.. znalo je bit lose nakon kise a I ponekad bez ikakvog razloga se gasio I po suncu I u voznji.
znam samo da je bio kako osjetljiv na filter zraka stalno sam ga cistio.
 
Da nema mozda viska ulja u motoru
Hvala svima na odgovoru ovaj motor se vec voza 20 godina i stvarno nikad nije imao problem s tim, provjerio sam i to… sve pari uredu nema ni mirisa benzina jel ima jos ko koju ideju
Promjenjena je bobina, injektor i cak pumpa goriva…
 
Također problemi kad je kisa nekad ali otkad sam bio promjenio bobinu hvala Bogu nemam problem s tim
Ja sam ga oprao sada i evo uspije upalit ali u leru se gasi nakon par sekundi
Uff.. kad se same sjetim bev400 isti problem sam imao I nikad rijesio.. znalo je bit lose nakon kise a I ponekad bez ikakvog razloga se gasio I po suncu I u voznji.
znam samo da je bio kako osjetljiv na filter zraka stalno sam ga cistio.
 
Također problemi kad je kisa nekad ali otkad sam bio promjenio bobinu hvala Bogu nemam problem s tim
Ja sam ga oprao sada i evo uspije upalit ali u leru se gasi nakon par sekundi
na bev300 sam isto imao taj problem i bobina je to rijesila, al na starijem 400 nisam probao bobinu ali sve zivo drugo jesam.. i cistio klapnu gasa jer sam negdje to bio citao da bi moglo biti.. stavljao novi kvalitetni aku itd itd.. sve je to nekako pomagalo a ja sam i dalje sumljao na neke gluplje stvari tipa mikro prekidac u nogari (jer je prijasnji vlasnik to bio prespojio).. na kraju sam poceo i na elektroniku sumljati, jednom mi je od korozije zica kod prednje kocnice izgubila kontakt pa nisam mogao upaliti i morao na slep.. ma ono pizdarije uglavnom ali najgore sto je radio kad bi htjeo al kad bi krenuo cukati i gasiti se nikako nac gresku.
Mislim da je 500 i 400 masina slicna nema jako velikih razlika pa zato komentiram..
 
na bev300 sam isto imao taj problem i bobina je to rijesila, al na starijem 400 nisam probao bobinu ali sve zivo drugo jesam.. i cistio klapnu gasa jer sam negdje to bio citao da bi moglo biti.. stavljao novi kvalitetni aku itd itd.. sve je to nekako pomagalo a ja sam i dalje sumljao na neke gluplje stvari tipa mikro prekidac u nogari (jer je prijasnji vlasnik to bio prespojio).. na kraju sam poceo i na elektroniku sumljati, jednom mi je od korozije zica kod prednje kocnice izgubila kontakt pa nisam mogao upaliti i morao na slep.. ma ono pizdarije uglavnom ali najgore sto je radio kad bi htjeo al kad bi krenuo cukati i gasiti se nikako nac gresku.
Mislim da je 500 i 400 masina slicna nema jako velikih razlika pa zato komentiram..
Okej hvala puno na odgovoru zivo
 
nekako mi logično da bi mogla bit klapna gasa, senzor položaja gasa, makar nemam pojma napamet kako je to na bevu izvedeno.
Po pričama je bio problem bježanja benzina u ulje kad ga se hladnog gasirra na kratke ture od semafora do semafora.
 
nekako mi logično da bi mogla bit klapna gasa, senzor položaja gasa, makar nemam pojma napamet kako je to na bevu izvedeno.
Po pričama je bio problem bježanja benzina u ulje kad ga se hladnog gasirra na kratke ture od semafora do semafora.
Moguće. Sjećam se znao sam voziti 22 km bez problema. Ali ako bi ga upalio i skočio 1-2 km do dućana - krenuli bi problemi s gašenjem.