Kymco Bet & Win 250 - ne ide preko 105...

Gjuro

Member
Lani kupio B&W 250 iz 2001. Skut super, prvi vlasnik mazio, pazio, SAM servisirao... e sada;
di god čitam po webu kažu da ovaj B&W bez problema navuče 130 na sat. Na otvorenoj cesti sasvim ok ubrzava do stotke, a onda stane... i onda teškom mukom navuče nekakvih 105-110. Šta da mu radim? Inače se ne guši, ne trokira, nikakvi znakovi da ga nešto jebe s mašinom...???
 
remen,rolice,prirubnicu...kad je sta mijenjano? za pocetak deklo dole i provjeri remen i rolice...
 
On ti sigurno ide 130 km/h po satu jer toliko ide i Xcitng koji ima potpuno istu masinu. Jos je B&W i laksi od Xcitinga. Vjerovatno ti je ili remen star i razvucen ili su ti rolice dosle kockaste jer su potrosene pa ne klize do kraja. Ako se ne vrti preko 6000 okretaja onda ti je membrana karburatora sto je cesta boljka na Kymco 250 masinama (al onda ti ne bi isao vecinom ni preko 60-70 a mozda bi i pucao iz auspuha). Inace ti je taj stroj "toci i vozi".
 
Ma super mi je stroj, zvuk totalno fakerski :)
i sviđa mi se što ide odlično a ne mora vrtit neke strašne okretaje, ko ove piaggiove 200-tke..

samo me muči to, volio bi na otvorenoj cesti/autoputu da mogu držat 120-tak...
 
Gjuro said:
Ma super mi je stroj, zvuk totalno fakerski :)
i sviđa mi se što ide odlično a ne mora vrtit neke strašne okretaje, ko ove piaggiove 200-tke..

samo me muči to, volio bi na otvorenoj cesti/autoputu da mogu držat 120-tak...

Realno, vecina 250ccm (ma koje marke bili) tesko da mogu drzati realnih 120 km/h konstantne brzine, jer - stroj je opasno blizu krajnjoj brzini, a i nije najzdravije ga dugo i jednolicno tako voziti. Realnih 110 km/h, odnosno po satu 115-120 km(h (ako si na to mislio) je OK.

(y)
 
Gjuro said:
di god čitam po webu kažu da ovaj B&W bez problema navuče 130 na sat. Na otvorenoj cesti sasvim ok ubrzava do stotke, a onda stane... i onda teškom mukom navuče nekakvih 105-110. Šta da mu radim?

Ugradi brzinomjer od Yamahe X-Max, odjednom ćeš ići 150!!  :LOL: :LOL: :LOL:
 
Dobro ljudi, nemojte se svađati oko mog skuta :D ...

navodno po satu ovaj ide 135-140, znači realnih 125-130... meni je i 120 dosta ako to znači da ću i na uzbrdici imat 120 :D

 
I to je vrlo solidno!  (y)

Tko želi više, smatram u svakom slučaju pametnijim i isplatljivijim prodati slabiji skuter i kupiti jači, umjesto enormnih napora kako od "stare babe napraviti maratonca"... Prodati 250 ccm i uzeti za minimalnu doplatu neki jači, možda godinu-dvije stariji, ali rezultat je tu, bolje nego ulagati u nekakve dječje pričice tipa rolice, karbonski remeni i ostale izmišljotine koje puno koštaju a minimalno daju, više je poboljšanje psihičke prirode na bazi autosugestije...
 
Ma nije ovde u pitanju pojačavanje performansi niti nabrijavanje skuta, ovaj treba moć povuć 130...

Btw, zna li ko za neku stariju XT-jku (91-92-93-94-95-96) koja bi se mijenjala za skut :D ?  :wink:
 
Dajte vas dvojica se flejmajte privatno, ajmo malo bit konstruktivni... di su sad fakin moderatori, javljaju se samo po nacionalnoj osnovi,...
 
Gjuro said:
Dajte vas dvojica se flejmajte privatno, ajmo malo bit konstruktivni... di su sad fakin moderatori, javljaju se samo po nacionalnoj osnovi,...
eto...ja pocistio svoje smece.....Sretno..!!!