Kymco Downtown

Ryan

New member

Ako sam dobro primjetio ovaj model još nije dobio svoju temu, pa da je evo otvorim.
Kakva je situacija što se tiče ovog modela sa našim tržištem, jeli u prodaji (Djenka??)?
I jel itko zna koje su kubikaže misle uvoziti kod nas ( naime i MotoPuls katalogu piše da imaju verzije od 125,200, 250 i 300 ccm ako se ne varam)
http://www.youtube.com/watch?v=S3Jg6JM7Usg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=1MmmA2HWDgE&feature=related
 
Ryan said:

Ako sam dobro primjetio ovaj model još nije dobio svoju temu, pa da je evo otvorim.
Kakva je situacija što se tiče ovog modela sa našim tržištem, jeli u prodaji (Djenka??)?
I jel itko zna koje su kubikaže misle uvoziti kod nas ( naime i MotoPuls katalogu piše da imaju verzije od 125,200, 250 i 300 ccm ako se ne varam)
http://www.youtube.com/watch?v=S3Jg6JM7Usg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=1MmmA2HWDgE&feature=related

bit ce druge sezone kod nas, na zalost ove sezone stize nesto kasnije, a kako je kod nas riskantno uzimati bilo sto krajem sezone, posto se za razliku od EU kod nas u dokumente pise godina proizvodnje, vec najesen vozila vrijede znacajno manje.
bit ce par komada ove sezone za upoznavanje i ispipavanje trzista samo, posto je downtown skuplji od xcitinga jer dolazi samo injection, ima potpuno nove pogonske strojeve, ali i zavrsnu obradu za klasu bolju od vec ionako odlicnog xcitinga, iako je nesto manji od njega.
KAd sam vidio da su gabariti manji, kotaci manji, medjuosovinski razmak kraci, pitao sam otkud je skuplji od xcitinga, ali kad ga uzivo vidis, odmah je jasno zasto.

 
Djenka, a koje kubikaže mislite uvoziti? I jesu li ove cijene što su u MotoPulsovom katalogu točne? Odnosno za verziju od 250i (34.000 kn) i za 300i (38.000 kn)? :misli:
 
Lijep je samo kolika ce biti cijena,i dali stanu pod sic dvije ful kacige naime vidio sam na spotu da stanu,ako je istina onda je to konkurencija x-maxu (y)
 
Ryan said:
Djenka, a koje kubikaže mislite uvoziti? I jesu li ove cijene što su u MotoPulsovom katalogu točne? Odnosno za verziju od 250i (34.000 kn) i za 300i (38.000 kn)? :misli:
Nije bas jeftin!!!
 
corluka said:
Jeli istina da ima 32ks i 24kw,ako je onda 150km ide bez problema (y)

za koju verziju, jel ovu od 300ccm. ako da onda je to super mašina.
 
pa jebate moj 250 ima 22ks/16kw a ovaj 300 ima 32ks i 24kw ako je to istina ovo je onda dobra kupovina.
isto kao 1600 ccm auto 100ks stari tip i novi tip 1200ccm 110ks


samo je pitanje dugotrajnosti mašine jer ipak ovo je velika razlika.
 
marki said:
dizajn bezveze ka i myroad  :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:
Myroad je bas promasen dizajn za moj ukus, ali ovaj mi se svidja :D (y)
 
ovo je napad na dizajn beverlija jer tu kymco nije imao skutera osim peopla 200 koji nije bio ni do koljena beverliju tu u rh.

uzto to je napad i na yamahu da preotmu dobar dio kolača jer ako je ovo istina za 300ccm onda je to najjači u toj klasi od 300 ccm.

samo pitanje je dali če rezervoar dobro opskrbljivati taj skuter gorivom te kolika bu mu kruzing u kilometrima.dakle koliko km prođe a da netreba posjetiti benzinsku.
 
Malo sam se zajeb izgleda da je 24kw a konja izgleda isto 24, ali daj neko ko je vise upoznat sa tim neki ovlasteni trgovac da nam odgovori jer sam citao da se moze mjeriti sa nekim skuteruma od 400ccm,pa ne kuzim niti ja te kw i sl. :shock: :shock: :shock: :shock:
 
Nisam niti ja vjerovao,gledao sam to na nekim stranicama sinoc pa sad nezam gdje. :misli: :misli:
 
ENGINE TYPE 
4 STROKE OHC
          BORE*STROKE (mm)
Φ72.7 * 72
          DISPLACMENT (cc)
298.9
          CYLINDER
SINGLE
          COOLING SYSTEM
LIQUID COOLED
          COMPRESSION RATIO
10.8
          MAX.HORSEPOWER ENGINE (ps/rpm) / kw(r/min)
32.78/8000 / 24.1/8000
          MAX.TORQUE (kg.m/rpm) / N.m(r/min)
24.5/6500
          STARTING SYSTEM
ELECTRIC
          FUEL TANK CAPACITY (L)
12.5
 
malo sam sredio

ENGINE TYPE                                4 STROKE OHC

BORE*STROKE (mm)                       Φ72.7 * 72

DISPLACMENT (cc)                         298.9

CYLINDER                                     SINGLE

COOLING SYSTEM                          LIQUID COOLED

COMPRESSION RATIO                      10.8

MAX.HORSEPOWER ENGINE  ps/rpm    32.78/8000   jel ovo kod nas KS ili ???
                               kw/rpm    24.1/8000

STARTING SYSTEM                          ELECTRIC

FUEL TANK CAPACITY (L)                  12.5



rezervoar je mali, kompresija visoka zato je snaga veča.


http://www.kymco.com/showroom/showroom_spec.asp?MotorCTID={AA22D5F4-3FB4-4823-8486-D60301F4D49B}



šit po kymco stranici ovo čudivište je najjači skuter pod 300ccm

nesviđami se ovo nitijedan drugi model skutera nema tu mašinu pa mi ovo više sliči projekt kymca a kako znamo kakvi su servisi u RH bojim se da bu previše skutera u servisima i previše krparenja.

isto je tako i sa verzijom 125 koja ima 11kw koja je jedina u cijeloj gami skkutera pod 125ccm.
 
mrcina said:
isto je tako i sa verzijom 125 koja ima 11kw koja je jedina u cijeloj gami skkutera pod 125ccm.
  :misli: :misli: mislis da kymco jedini ima skuter od 125ccm koji ima 11kw/15hp?