Kymco Downtown

Napravio servis za pocetak sezone i, nakon 13500 km, stock gume zamijenio Metzeler-kama FeelFree.. Napravio danas 50-tak km.. Odusevljen lezanjem u zavoju i gripom.. Milina jedna.. ;) Preporuka, bezrezervna!  (y)
 
pozz..zanima me qako netko zna dobrar DT za kupiti..razmišljao sam pa ću preći sa yamahe na kymco  :mrgreen:
 
A ne bi skinuli tu DeathWish Kendu dole sa kotaca..
 
milanche said:
dizajn,korak unatrag po meni,baca mi na neki tamo Sym ili TGB  :palacdolje:

Baš sam htio napisati isto...

Do sada je Kymco svako novom generacijom išao miljama naprijed (što se tiče dizajna)... a ovo stvarno čudno izgleda
 
Rimtu said:
Baš sam htio napisati isto...

Do sada je Kymco svako novom generacijom išao miljama naprijed (što se tiče dizajna)... a ovo stvarno čudno izgleda

Evo i jedne studijske fotke... skuter izgleda odlicno, malo su ove prve slike mozda iz neuobicajenog kuta snimljene...

naslanja se na dizajn zapocet na K-XCT-u

428891_2208_big_kymco_downtown2.jpg
 
zastupnik kaze iza ljeta
u italiji je cijena 5300€, tako da se nadam da ce do 40.000kn biti u HR sto je ok po meni

Downtown 300 je sada 37.000kn
 
Evo da se javim i u ovu temu.
Ponosni vlasnik kymco dt-a.
Samo rijeci hvale za sada za stroj.  :021:

Imat cu tu i tamo koje pitanjce pa ako je ko od iskusnijih zainteresiran za odgovor slobodno.

:)
 
badsan666 said:
Evo da se javim i u ovu temu.
Ponosni vlasnik kymco dt-a.
Samo rijeci hvale za sada za stroj.  :021:

Imat cu tu i tamo koje pitanjce pa ako je ko od iskusnijih zainteresiran za odgovor slobodno.

:)

Bravo!!! Moj najuži izbor bio je prvi DT no dobrim dijelom i zbog forumskog pisanja i još nekih stvari na kraju sam od njega odustao...Puno sigurnih kilometara želim!
 
Geomaris said:
Bravo!!! Moj najuži izbor bio je prvi DT no dobrim dijelom i zbog forumskog pisanja i još nekih stvari na kraju sam od njega odustao...Puno sigurnih kilometara želim!

Iskreno ja sam jedno 2 tjedna istrazivao kymco i njihovu povijest.
Pricao sa dosta ljudi koji su vlasnici kymca i cuo samo rijeci hvale.
Redovno servisiraj, toci, sjedi i vozi.
Moj ima sada 10000km tako da je jos relativno nov.
Za sada me najvise iznenadjuje kod njega njegova snaga. Za 300ccm on ide ko metak. Mislim da je uz bok dosta 400 kubikasa osim top brzine.
Sve u svemu za sada sam odusevljen pa cemo vidjeti sta ce vrijeme donjeti.
 
Poštovani, nemojte krivo shvatiti. Probat ću objasniti; prvo, DT mi je najljepši skuter koji sam vidio, i do dan danas mi je žao što nisam imao hrabrosti kupiti ga.
Zašto nisam? Cijena? Možda sam u krivu, no ipak sam uvjerenja da ne bi smio toliko koštati. Netko je napisao kako Kymco i slično kupuju ljudi koji ne mogu priuštiti "the real deal". Nije istina, upravo suprotno. Da mi izvaditi nekoliko tisuća Eura nije problem, odavno bi imao DownTown a ne trenutno X-City. Ovako sam, još poguran mnogim savjetima a i forumom odlučio za iste pare igrati na sigurno. Ili barem sigurnije.
Zatim ova tema; mnogi vlasnici iz iste DownTowna su prodali, neki su imali i gadnijih problema s njime, a ti se komentari ponavljaju i na stranim forumima pa i YouTube komentarima. Skinuvši manual, vidio sam da je npr. štelanje ventila svakih 10.000 km, što je barem vremenski pa i financijski po korisnika zahtjevan servis a meni laiku svjedoči o opterećenoj mašini. Pošto vozim skoro 15.000 km godišnje, mnogo bi puta posjetio ovlašteni servis u garantnom roku, a izgleda da meni najbliži u Trogiru više i ne drži Kymco (varam li se?). Tu si i forumski ne baš hvalospjevi za uvoznika i servise. Kad sam sve stavio na papir, Yamaha mi je bila sigurnija, bliža i povoljnija (kupovno/servisno) opcija. I naš će se čovjek uvijek odlučiti za npr. X-Max za te novce a ne Kymco ili Sym. Vjerujte da bi tako rado imao DT ili CityCom 300...
Nisam čovjek od forumskog piskaranja, ne znam kako da razumnije složim ovaj post.



 
Pozdrav
gledam malo skutere od 500ccm, i uzeo bi opet najrađe nexusa 500 ali imao sam i ja problema nekih, a i koliko sam pročitao i dalje nisu otklonili dosta toga.
Ništa drugo mi nije zanimljivo, i naletim na ovaj downtown 300i.

Cijene po njuškalu su i više nego ok, no koliko sam preletio  zadnjih 5-6 stranica ovog topica nitko nije previše oduševljen kvalitetom.

Pa si sad kontam dal da razmislim beverly 250 IE s tim kymcom..
bev mi je super kaj se tiče svega, kymco mi je lijepši (osim odozada di ima gadnu zadnu lampu i beverlyu lijepše stoji kufer što mi je obavezno) i ima 10 hp više.
i da, bev 250 mi je praktički džabaleska za održaanje, nema tu niš skupo..
pa ako tko ima kaj pametno za savjetovati slobodno
 
Dva različita skutera tako da je vrlo lagan odabir.Ako ćeš više biti po gradu Beverly.Jeftinije doržavanje,jeftinija rega i osiguranje.Kymco je dosta teži,ali i jači,održavanje sigurno skuplje,ali ako preferiraš više izlete na otvorenu cestu,a pogotovo u dvoje onda Kymco.Imam Nexusa 250 pa znam što se snage tiče kako ide.