Kymco Myroad 700i

spartacus

Member
Vec je proslo vise od godinu dana od kada je najavljen i predstavljen ovaj model a nigdje vise o njemu nista.
Zna li itko moze li se igdje kupiti ovaj skuter i da li je uopce ikada krenuo u prodaju.
Ovdje je cak i video gdje ga voze sa osvrtom na njega :
http://www.scootersales.com.au/News-2532-kymco-myroad-700i.aspx
Maksi skuter MyRoad 700i glavni je novitet Kymca za 2009. godinu. Skuter ima elektronsko ubrizgavanje goriva i dvocilindrični motor sa 8 ventila koji razvija 55 KS. S njime, ističe proizvođač, doseže najveću brzinu od 170 km/h. Ima i elektronsko regulirani stražnji ovjes, pri čemu vozaču na raspolaganju stoje tri položaja, a mijenjaju se preko tipke smještene na upravljaču. Prednje kočnice imaju dva diska promjera 280 mm, dok je straga jedan promjera 260 mm. Kymco će prema najavama maksi skuter MyRoad 700i ponuditi i sa ABS-om
 
Najsvjezije sto google izbacuje je ovo :
http://www.moto123.com/motorcycle-reviews/article,2010-Kymco-Myroad-700i-First-Impressions.spy?artid=101810
 ispada kao da ga vec ljudi negdje voze a gdje i po kojoj cijeni ???

evo i na youtube-u :
http://www.youtube.com/watch?v=wZKYZtbcvuo&feature=player_embedded
 
spartacus said:
Najsvjezije sto google izbacuje je ovo :
http://www.moto123.com/motorcycle-reviews/article,2010-Kymco-Myroad-700i-First-Impressions.spy?artid=101810
 ispada kao da ga vec ljudi negdje voze a gdje i po kojoj cijeni ???

evo i na youtube-u :
http://www.youtube.com/watch?v=wZKYZtbcvuo&feature=player_embedded

jos nije krenula prodaja, procjena je kymca da je za ovako skup skuter steta da ima premijeru u tesko vrijeme, kad ne bi mogao ostvariti puni prodajni potencijal - slicno nesto o onome sto je joke pisao o tome kako je riskantno uvoditi na HR trziste novi beverly u trenutku kad je sezona pri kraju, potrosi se onaj pocetni impact ucinak.

Video koji si linkao je sa Kymcove testne staze, sa promocije za distributere.
 
Najsmjesnije od svega je da vjerovatno i ne bi bio tako skup -
Expected early next year, the 700i will retail for around £4900
to bi kod nas bilo vjerovatno nekih 60 000kn a to je opet daleko od Tmax-a koji nije toliko jak.

 
djenka said:
jos nije krenula prodaja, procjena je kymca da je za ovako skup skuter steta da ima premijeru u tesko vrijeme, kad ne bi mogao ostvariti puni prodajni potencijal - slicno nesto o onome sto je joke pisao o tome kako je riskantno uvoditi na HR trziste novi beverly u trenutku kad je sezona pri kraju, potrosi se onaj pocetni impact ucinak.

Video koji si linkao je sa Kymcove testne staze, sa promocije za distributere.

Dok dodje kod nas na trziste, trebat ce mu temeljit EU-look facelift.. doduse, nakon
redizajna Xcitinga i svjezeg Downtowna, MyRoad vec sad izgleda kao 5 godina star model.
:?

Ja sam prvi koji se ne opterecuje dizajnom previse (vozio bi New Dink-a i ne bi me bilo
sramota  :mrgreen:), ali ovo treba malo doraditi vec sad.

Inace, novi People S izgleda fantasticno!  (y)

(p.s. 9000km na Agility-u bez problema u.. koliko..? Ispod 6 mj. sto je kod mene?)
(y)
 
Nisam opeterecen dizajnom u smislu da li ce mi se netko smijati, ali meni se mora svidjati. Ovako kako izgleda na videu i slikama iako je iz 2007. ne bih nista imao protiv kada bi ga mogao kupiti negdje i da nije skuplji od 60000kn.
 
spartacus said:
Nisam opeterecen dizajnom u smislu da li ce mi se netko smijati, ali meni se mora svidjati. Ovako kako izgleda na videu i slikama iako je iz 2007. ne bih nista imao protiv kada bi ga mogao kupiti negdje i da nije skuplji od 60000kn.

Ne bi se ni ja zalio, sasvim je ok, ali moras priznati da dizajnom nije u rangu GP800, Tmaxa, Majesty-a
i slicnih. Meni osobno su i Downtown i novi Xciting ljepsi.
 
Dečki nemojte kupovat samo šmiku. Kupite i kvalitetu a tu su na prvom mkestu Suzuki Burgman 650 i Yamaha Tmax 500. Ti dvojica su par godina izpred ostalih po kvaliteti motora , elektronike , ciklistike ....
 
Maxiscooter said:
Dečki nemojte kupovat samo šmiku. Kupite i kvalitetu a tu su na prvom mkestu Suzuki Burgman 650 i Yamaha Tmax 500. Ti dvojica su par godina izpred ostalih po kvaliteti motora , elektronike , ciklistike ....

jea. zaboravite KYMCO. sta ti kosooki misle da znaju sta je kvaliteta? i njihova milijunska baza kupaca. SVI SU U ZABLUDI!  :LOL:
( nikad mi nije jasno zasto ne dopustaju ljudima da vole nesto drugo nego sto oni preferiraju? jedite Čipi Čips )  :mrgreen:
 
BM0021 said:
A i ovo 55ks a placas osiguranje za 500-750 kubika je dosta veliki problem...

Zamisli kako je ekipi sa Dragstarom 1100 i sl..  :mrgreen:
 
Vječno spominjanje tog ranga kubikaze i veće registracije i slične pizdarije su mi smijesne,mislim ako nekome na cijenu od cca 50-80 000 kn igra ulogu jel registracija dođe 700 ili 900 ili 1200kn nek se ubije. Onda uzmes Zip 50 i eto 200kn troska,troši 2L,gume su 150kn,i ide skoro dzabe
 
Maxiscooter said:
Dečki nemojte kupovat samo šmiku. Kupite i kvalitetu a tu su na prvom mkestu Suzuki Burgman 650 i Yamaha Tmax 500. Ti dvojica su par godina izpred ostalih po kvaliteti motora , elektronike , ciklistike ....
evo ja npr ne bi uzeo burgmana nikada!! A po pitanju kvalitete,i ostali su kvalitetni,Kymco garantirano,ali Burg i T Max bogami i platis a nisu svi ludi za davanjem toliko love,zato i postoji milion klasa i vrsta i svih oblika veličina skutera. 
 
Hm... mene ovaj MyRoad neodoljivo podsjeća na Malaguti SpiderMax, znači (po mom mišljenju) ogromno, preteško vozilo, upotrebljivo samo na pravcu.
Znači highway cruiser, ništa drugo (čak mi se SpiderMax čini okretniji).

Na ovom promo filmiću se stiče dojam da mu okuke nisu jača strana, a i 44 KS (koliko piše u članku) mi se ne čini baš obećavajuće sa 265 kg težine, a tek kad nadodamo vozača i suvozača...

A opet, triba ga vidit u stvarnom životu, ne na poligonu.
 
Čini mi se da ima vise od 44 KS,u MP godišnjem katalogu piše preko 50,to govorim po sjećanju,kad provjerim javim točno šta piše. 
 
milanche said:
Čini mi se da ima vise od 44 KS,u MP godišnjem katalogu piše preko 50,to govorim po sjećanju,kad provjerim javim točno šta piše.  

u MP katalogu ove godine pise snaga 59.84 KS pri 7.250 okr/min

al ima 268 kg  :?
 
milanche said:
Vječno spominjanje tog ranga kubikaze i veće registracije i slične pizdarije su mi smijesne,mislim ako nekome na cijenu od cca 50-80 000 kn igra ulogu jel registracija dođe 700 ili 900 ili 1200kn nek se ubije.

Prva registracija za motor preko 1.000ccm u Osijeku bez bonusa je oko 5.000kn, u nekim
gradovima je i skuplje, tako da bezveze trkeljas o iznosima. 700kn je rega za 125ccm.

Nitko se ne zali na placanje rege nego na nacin na koji se dolazi do cifri za policu osiguranja,
sistem koji nema veze s mozgom i logikom.
 
Shepa said:
Hm... mene ovaj MyRoad neodoljivo podsjeća na Malaguti SpiderMax, znači (po mom mišljenju) ogromno, preteško vozilo, upotrebljivo samo na pravcu.
Znači highway cruiser, ništa drugo (čak mi se SpiderMax čini okretniji).

Ovakvo generaliziranje temeljeno na gledanju fotki je smijesno i sugerira mizerno
vozacko iskustvo, pa bolje nemoj.  :?

Moj Kawasaki ima oko 190kg, a vozio sam 2 skutera od 200-230kg koji su bili
agilniji/okretniji, oba prilicno velikih gabarita. Tako da..

Kad ne bi znao, mislio bi da su laksi od Kawe.
 
damir_zgb said:
u MP katalogu ove godine pise snaga 59.84 KS pri 7.250 okr/min

al ima 268 kg  :?

Dovoljno da bude brzi od vecine auta na cesti, raznih choppera od 1000ccm i sl.
Nitko nece sa skuterom na grobnik, cemu pretjerivat onda?

Vjerojatno nije ni slozen (po pitanju ovjesa i sl.) za divljanje kao npr. T-max kojemu
bi vjerojatno dobro doslo jos 10ks.
 
Cortez said:
Ovakvo generaliziranje temeljeno na gledanju fotki je smijesno i sugerira mizerno
vozacko iskustvo, pa bolje nemoj.  :?
...
Ovakvo generaliziranje temeljeno na čitanju tuđih postova bez razumijevanja je smiješno i sugerira mizerno obrazovanje ili (u boljem slučaju) manjak koncentracije (da ne kažem kulture), pa bolje nemoj.

Pročitaj ponovo šta san napisa, možda ti bude jasnije.